Antidepressiva, slaapmedicatie icm GHB

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Janedoe

Newbie
Hoi iedereen.

Ik wil binnenkort voor het eerst GHB gaan proberen. Eerder wel eens xtc, mdma, 2cb, 4fmp geprobeerd maar nog geen ervaring met GHB.
Nu is het zo dat ik als Antidepressiva 20mg escitalopram en als slaapmiddel 7,5Mg Zoplican.
Daarnaast blow ik dagelijks.

Kan dit samen?! Of ik kan ik me ad & slaapmiddel beter die dag niet slikken mocht ik in de avond aan de G gaan?

ik hoop dat iemand mij kan adviseren!!
Groetjes

benzzzy

Badass junkie
Je kunt de AD Gwn nemen zonder problemen.
Verders wel verstandig om de slaap medicatie ye laten liggen tot minimal 3-4 uur na je laatste dosis.

Je zou eventueel ook g kunnen gebruiken voor het slapen die nacht.
Let er wel oo dat je met ghb na stipy 4 uur wakker word dus als je dit doet op de dagen dat je g hebt Maak Dan 2 dosisen en leg er 1tje in een glass met cola op je nachtnkasjte zodat je deze kan nemen bij het ontwaken

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Let er wel oo dat je met ghb na stipy 4 uur wakker word dus als je dit doet op de dagen dat je g hebt Maak Dan 2 dosisen en leg er 1tje in een glass met cola op je nachtnkasjte zodat je deze kan nemen bij het ontwaken
Ik heb zelf (gelukkig) geen ervaring met ghb maar werkt dit advies niet een verslaving in de hand?
Ik lees hier zo veel verhalen van mensen die mega snel niet meer zonder “kunnen”. Is het niet beter het uit te zitten ipv ghb als slaapmuts te gebruiken? Zeker bij een onervaren iemand?

Danny0531

Belezen gebruiker
Verders wel verstandig om de slaap medicatie ye laten liggen tot minimal 3-4 uur na je laatste dosis.

Je kan beter 3 a 4 uur wachten en dan de zoplicon nemen heb deze gehad toen ik zelf elke nacht wakker werd om de 3 uur en zoplicon liet me de hele nacht doorslapen. Zoplicon werk ook uitstekend als je g verslaafd bent en zonder zit neem een halve zoplicpn en je hebt uren nergens last van.
Iemand het advies geven slapen te gaan op g vind ik serieus echt een dom advies

joetsie

Bewuste gebruiker
Ik keek even wat het was.Tis een narcose!Zou het niet doen.Ik neb er geen ervaring mee ,slik zelf a.d en lorazepam en zoplicon

Blyatman

Wijs gebruiker

Iemand die een totale noob is advies geven om te slapen op GHB is geen goed advies Imo.

Salvia

Bewuste gebruiker
Ja klopt het is een middel om iemand onder narcose te krijgen.Ze gebruiken die niet meer vw vele bijwerkingen.Zo las ik het op google
GHB wordt wel degelijk nog gebruikt op medisch gebied. Onder de merknaam Xyrem wordt het gebruikt door mensen met narcolepsie om in slaap te kunnen komen. Zolang je goed doseert en zeker weet dat je GHB in handen hebt, dan is het wel te gebruiken als slaapmiddel, maar het zeker niet aangeraden om als onervaren GHB-gebruiker bij het eerste gebruik al voor een relatief hoge dosis te gaan en/of het alleen te doen.

Danny0531

Belezen gebruiker
GHB wordt wel degelijk nog gebruikt op medisch gebied. Onder de merknaam Xyrem wordt het gebruikt door mensen met narcolepsie om in slaap te kunnen komen. Zolang je goed doseert en zeker weet dat je GHB in handen hebt, dan is het wel te gebruiken als slaapmiddel, maar het zeker niet aangeraden om als onervaren GHB-gebruiker bij het eerste gebruik al voor een relatief hoge dosis te gaan en/of het alleen te doen.
Wat je nu zegt is het begin van een 24 uur cirkel. Hierdoor raak je ook echt verslaafd heb het spul zelf 2.5 jaar lang gebruikt alleen tijdens werk en slapen niet nergens last van toen ik stopte. Kwam op gegeven moment thuis te zitten en ging t ook voor slapen gebruiken binnen 2 weken was het compleet mis. DUS GEBRUIK GHB NIET ALS SLAAP MIDDEL WANT DAT IS HET NIE

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan