Apenpokken

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Don Draper

Badass junkie
Qua media aandacht lijkt dit de nieuwe corona te worden maar er wordt ook gezegd dat we geen zorgen over moeten maken.

Iemand die hier ook (beetje) mee bezig is of laat dit jullie koud?

ricorieks

Badass junkie
Allemaal stoppen met seksen.
Wij niet hoor liefje!

Dit stond er in het AD

Onder de patiënten zijn relatief veel mannen die seks hebben met andere mannen. :grimacing:
(condooms boys ,,,condooms en ja ook bij het pijpen!)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gekke vraag..
Ik ben een van de laatsten die als kind nog de echte “Pokkenprik” heeft gekregen. Die prik waar je een litteken van overhoud. Meestal hoog in de bovenarm of zoals bij mij net boven je bil.
Ze gaven die standaard aan kinderen tot ergens half jaren 70. Als standaard verplichte vaccinatie zoals de DKTP etc.
Ze zeggen dat je levenslang beschermd bent dan maar ja, geldt dat voor alle pokken varianten?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Gekke vraag..
Ik ben een van de laatsten die als kind nog de echte “Pokkenprik” heeft gekregen. Die prik waar je een litteken van overhoud. Meestal hoog in de bovenarm of zoals bij mij net boven je bil.
Ze gaven die standaard aan kinderen tot ergens half jaren 70. Als standaard verplichte vaccinatie zoals de DKTP etc.
Ze zeggen dat je levenslang beschermd bent dan maar ja, geldt dat voor alle pokken varianten?
Volgensmij heb je mazzel 😜

"het reguliere pokkenvaccin beschermt volgens de Wereldgezondheidsorganisatie ook tot 85 procent tegen apenpokken"

Zie ook:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Volgensmij heb je mazzel 😜

"het reguliere pokkenvaccin beschermt volgens de Wereldgezondheidsorganisatie ook tot 85 procent tegen apenpokken"

Zie ook:
Zo te lezen helpt die prik dus wel! Alleen staat er niet bij (of ik lees verkeerd) dat het ook geldt als je die prik 50 jaar geleden hebt gekregen. Of DIE nog helpt of dat je een nieuwe moet.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Zo te lezen helpt die prik dus wel! Alleen staat er niet bij (of ik lees verkeerd) dat het ook geldt als je die prik 50 jaar geleden hebt gekregen. Of DIE nog helpt of dat je een nieuwe moet.
"De “gewone” pokken, in het Engels smallpox, werden door een succesvolle wereldwijde vaccinatiecampagne in de jaren zeventig uitgeroeid. “Maar wie ingeënt is, geniet ook bescherming tegen de apenpokken”"

Dit impliceert wel dat je beschermd bent met je inenting in de jaren 70

Dirkjan

DF-koning
Zijn we eindelijk van die hoerencorona-maatregelen af, komt er een eventuele dreiging tot een derde wereldoorlog. Denk ik dat dat eindelijk afzwakt, wat denk je, apenpokken?

HOU EENS OP.

Jesuswalksurviv0r

Belezen gebruiker
Ik weet waar de apenpokken vandaan komen. Tijdens de lockdowns, hebben de blanken in Nederland hun tanden laten zien aan negers, surinamers, antilianen, afrikanen, halfbloedjes.. Ik was daar onderdeel van. Apenpokken is dus nepnieuws, om negers gek te maken. Artieste S10 was ook de bedoeling, om daar jongens mee te pesten die niet netjes met dames omgaan. Haar buik triggert criminelen, omdat hun vecht- en vlucht reactie op overactief staan. Ben je gevoelig voor dreiging, dan is het zien van een ontblote buik een trigger voor je...

Apenpokken = nepnieuws, om negers mee te provoceren.

Don Draper

Badass junkie
Goh dit is ook al weer weg uit het nieuws ineens.

Volgens mij wou de media dit helemaal ophypen maar is dat niet gelukt omdat het echt niks voorstelt? Alternatieve media is er wel nog helemaal vol van 😂

Flamingo Flaterbroek

Experimenterende gebruiker
Ik weet waar de apenpokken vandaan komen. Tijdens de lockdowns, hebben de blanken in Nederland hun tanden laten zien aan negers, surinamers, antilianen, afrikanen, halfbloedjes.. Ik was daar onderdeel van. Apenpokken is dus nepnieuws, om negers gek te maken. Artieste S10 was ook de bedoeling, om daar jongens mee te pesten die niet netjes met dames omgaan. Haar buik triggert criminelen, omdat hun vecht- en vlucht reactie op overactief staan. Ben je gevoelig voor dreiging, dan is het zien van een ontblote buik een trigger voor je...

apenfokken, apenpokken of artisjokken, allemaal 1 pot nat man , doodgaan doe je er toch aan .

Dopemonster

Badass junkie

Deze man kunnen we beter even met rust laten in een internaat 👏🏻

Flamingo Flaterbroek

Experimenterende gebruiker
beginnerspijn, je moet hier in het zog zwemmen van de gekken die je voor waren. de creatieve kolderiek van gefaalde pottenbakkers hangt hier nog,!

die vibe tune je zo in . geen ontkomen aan als je zintuigen wijd openstaan.

behekst is dit forum. ik zie builen en bulten van lijdende gezichten in de monitor van mijn pc trekken en dan terug wegebben?

het voelt hier als een oud duister forum , waar niet velen ongeschonden uitkomen.
das de meest plausibele uitleg

coherentie verdien je hier maar als badass junkie heb ik gehoord van een oude chinees uit gorinchem die hier vaker over opium postte.
ming whing houdemin drakenvaas was zijn nickname.

klein ventje hoor, maar dat stak ie weg door wijde broeken te dragen

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan