1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Apparte eerste LSD-ervaring

Discussie in 'Trip reports' gestart door highflyer, 30 aug 2018.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. highflyer

highflyer Newbie

Hallo Allemaal,

Vorige week zondag heb ik voor het eerst LSD mogen ervaren.
    Hiervoor heb ik rond de 10 keer truffels genomen en ook ongeveer zo vaak 2-CB.
    Ik heb altijd al LSD willen doen en nu was het eindelijk zo ver.

Ik was 3 dagen vrij en wilde graag in mijn eentje trippen, en dat heb ik dus ook gedaan.
    Mijn dosis was 110 ug(ongeveer).

Nou begon mijn trip heel goed en lekker maar begon ik me langzaam aan wat minder lekker te voelen, en werd ik een beetje onrustig. Hierbij ging geen paniek gepaard. 2 uur na inname had ik een soort van geaccepteerd dat dit niet zo een leuke trip ging worden en was ik meer bezig met afwachten tot de trip over was dan in de ervaring zitten. ik zocht afleiding door wat youtube filmpjes te kijken en was redelijk content en werd er helemaal ingezogen. Daarna moest ik naar het toilet en besefte ik me weer dat ik toch wel flink aan het trippen was. Toen dacht ik even aan mijn vriendin en begon ik te huilen van geluk en liefde(kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst had gedaan). Het leek wel alsof dat de enige manier was om me weer lekker te voelen. Na een half uur ongeveer gehuild te hebben en gerealiseerd te hebben hoe gelukkig ik met haar ben ging alles weer helemaal goed maar was het trippen er wel een beetje af.

Hebben jullie ook wel eens een soortgelijke ervaring meegemaakt?

Ik ben benieuwd wat hier achter zit. Denk zelf dat LSD me liet zien dat als ik maar met haar ben dat mijn leven al heel goed is, en ik me niet teveel moet focussen op de randvoorwaarden.

Ik hoor graag van jullie ervaringen en wat jullie denken wat dit betekent.

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  2. Woezoe

Woezoe Belezen gebruiker

Een echte emotionele rollercoaster dus. Schijnt best normaal te zijn. Hier moet je je dan aan "overgeven". Mijn broer vertelde me dat toen hij LSD had gebruikt, tijdens de trip hij onze oma heel erg miste maar daarna was hij weer heel blij dat ze nu eindelijk rust heeft. Maarja, hopelijk heb je er nog wel van kunnen genieten?

3. witte270

witte270 Experimenterende gebruiker

Misschien een beetje late reactie maar ach, ik heb dit ook wel eens gehad. Ik trip meestal op 300 microgram 1p-lsd. Gaat altijd prima en helemaal lekker maar de laatste keer kwam ie helemaal niet lekker aan.

Ik was de hele come-up nerveus en zenuwachtig meer dan normaal. Verder was het gevoel in m'n maag heel oncomfortabel. Tijdens de piek was ik ook heel erg op zoek naar een soort balans maar kon die niet echt vinden.

Elke keer is gewoon anders met psychedelische middelen

4. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

True, maar wat de TS deed moet je eigenlijk nooit doen. Ik bedoel dan je erbij neerleggen dat het niet een leuke trip wordt en dan gaan zitten afwachten tot de trip voorbij is. Als je dan nog bijvoorbeeld 5 uren te gaan hebt, worden dat een hele lange 5 uren. Hij had dan het geluk dat denken aan zijn vriendin hem daaruit hielp, maar dan ben je dus aan het lot overgelaten voor wat betreft wat voor gedachten er in je opkomen.

Als het moeilijk wordt kun je denk ik het beste dat echt accepteren. Niet gaan zitten afwachten tot het voorbij is, maar zeggen tegen die gevoelens "kom maar op, geef me alles". Heeft mij altijd geholpen en dan werk je je er ook echt doorheen, wat je niet doet met afwachten. En daarna kun je dus nog een geweldige trip hebben. 1 moeilijk moment betekent helemaal niet dat de hele trip niet leuk wordt. :)

300 ug is trouwens nog wel best wat. Flink visueel dan zeker?

Roze Olifant vindt dit leuk.
  5. Dr. Paddo!

Dr. Paddo! Newbie

Helemaal mee eens, al heb ik me ook weleens schuldig gemaakt aan wachten tot het verdwijnt met 2cb. Met DMT weleens gehad dat ik letterlijk zei of dacht: kom maar op! Twee keer dat de duivel , de dood of een demon ofzo me dan de hel in wilde sleuren ofzo. Dat het bloed van de muren druipt en dat je een beetje moet knokken ofzo.

Mindless vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Apparte LSD-ervaring
  1. Spor
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    1.245