1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Atlantis 10g 2e keer truffels (in Amsterdam)

Discussie in 'Trip reports' gestart door iamjackherrer, 1 dec 2016.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. iamjackherrer

iamjackherrer Newbie

Hallo mede trippers,

Hier een report van mijn 2e keer trippen.
    Ik hoop niet dat het te lang is! :)

Het leek mij leuk om eens een tripreport te schrijven en te horen of jullie dingen herkennen of juist niet. Ff wat korte info: ik ben een jongen van 19, was toen 18 en had 1 keer eerder truffels gedaan (vond ik toen niet heel bijzonder(wss niet genoeg truffels gegeten))

Ik zal beginnen. Het idee was om met een groepje te gaan trippen op truffels in het vondelpark (allemaal 10 gram Atlantis). Dit deden we met z'n 4e. Deze jongens noemen we Jelle Willem en David. We hadden ook twee mensen die ons sitte: een jonge en een meisje, deze noemen we Belle en Julian, Belle gebruikte pep en Julian wiet.

Het begon zo dat Jelle, Willem, ik en David de truffels al hadden en deze op aten bij de ingang. Julian en Belle waren wiet kopen. Toen de truffels op waren kwamen wij elkaar tegen verderop in het park. Hier gingen we even naar de eendjes kijken en rolden een joint. Willem, ik en David besloten om even een stukje te lopen, en dit is waar ik mij rot begon te voelen. Ik werd heel zenuwachtig en kreeg een naar gevoel over mijn lichaam heen. Het gevoel was te vergelijken met als je veel cafeïne op hebt een soort zenuwen. We gingen even zitten en het werd erger, ik vond het niet leuk en zei tegen mezelf, oke en ik ga nooit meer truffels doen. M'n hart ging als een malle tekeer. Ik durfde dit niet aan de anderen te vertellen met de angst dat de sfeer om zou slaan. Het zand begon te golven en dit maakte me nog onrustiger. Ik dacht nu ga ik heel gestrest de trip in. Nou even later kwamen jelle en de rest aanlopen, Jelle merkte nog niks. ik zei tegen Julian dat m'n trip nu op z'n piek zat en dat het niet erger werd (dit klopte natuurlijk van geen kant) ik vond het dus heel fijn dat hij gewoon 'oke' zei en hier niet tegenin ging, dit gaf me wat hoop. Toen besloten we met z'n alle verder te lopen en werden we hier in de trip gezogen.

Ik voelde me heel licht worden en m'n lichaam en alles om me heen begon de dijnzen, alsof je de zee om je heen hebt. Ik keek naar mn armen en die leken opeen heel lang en ik dacht woow wat vet. Ik vertelde dit tegen Belle en die begon meteen te lachen want Jelle vertelde haar net precies het zelfde. Nou toen kwamen we aan bij een soort tuin, er waren allemaal paadjes. Opeens was ik helemaal vergeten dat ik mij slecht voelde en vertelde iedereen dat ik mij even heel slecht heb gevoeld. Nvm, ik voelde me licht in mijn lichaam en begon over de paadjes te rennen en er begonnen gelijk wat vrienden van me te lachen. Haha ze "snapte" het nog niet echt. Toen keek ik naar de boom en dacht van woow wat zijn die groot en wat indrukwekkend, er hing een gloed omheen. Dus ik wijzen en wijzen, David snapte me echt niet en snapte niet wat er bijzonder aan was. Later in de trip zei hij mij dat hij me begreep en bomen ook heel indrukwekkend vond.

Hoe ik het effect van de trip op dat moment beschreef was: ik ben niet aan het trippen, alles om mij heen is aan het trippen en ik ben juist heel helder. Volgens mij kwam de rest op de moment ook dieper in de trip. Toen zag ik iets wat ik tot nu toe altijd in m'n trips zie: fietssporen in het gras. Ik kon nief zien of ze echt waren of niet. Tot ik ze ging volgen en er sommige bij het water uitkwamen, toen wist ik zeker dat ze niet echt waren.
    Wat ik heel naar vond waren de zwervers met hun blikjes bier, deze gaven me geen fijn gevoel.

Toen kwamen de momenten dat we ons samen dingen af vroegen. Zo zag ik David Jelle en Willem bij een scheve boom staan. Dit moment was heel raar voor mij, de takken staken namelijk recht uit de boom. Toen keek ik naar de wortels, die dus zichtbaar waren doordat de boom schuin was gaan staan door de wind. Ik dacht dat iemand de boom had omgedraaid en de takken in de grond had gestoken en dat er aan de bovenkant wortels uit kwamen. Hele discussies volgenden die ik niet heb kunnen volgen. Even later liepen we door, nog steeds had ik een dronken gevoel. Alles om mij heen draaide en ik zelf ook. Bij een weg aangekomen leek deze in het midden heel hoog te zijn en aan de zijkanten laag, het was dan voor mijn gevoel ook heel zwaar om over te steken. Na de weg over gestoken te hebben zijn we op zandpaadjes gaan lopen. Deze voelde als drijfzand en gaven een beetje mee (voor mijn gevoel dan). Een aantal keer keek ik ook naar iets terwijl ik liep, en bleef m'n beeld als het ware hangen en zweefde mee. Je kan het een beetje vergelijken met een lichtje waar je naar kijkt en dan blijft er een sterretje in je zicht zitten. Nou de rest was niet heel bijzonder. Jelle heeft zich op een moment nog even heel slecht gevoeld maar wist te voor een tijd voor zich te houden. Ook heeft een zwerver geprobeerd onze id en wiet te stelen. Wij zaten een jointje te roken tot er een man op ons af kwam fietsen met zijn hond en riep: id lieten zien en de wiet. Belle haar reactie was, "jongens vinden jullie dit fijn? Zal ik deze man wegsturen?" En toen vertelde de man dat hij op deze manier id kaarten en wiet steelde van kleine kinderen.

Na de trip heb ik nog met David en jelle 20 halve liters bier weg gedronken en zijn we uit gegaan.

Bedankt voor het lezen! Als iemand evt de dag vanuit het perspectief van Willem wilt weten maakt hij daar ook een Report van.

Ik zou het leuk vinden om te horen of jullie dingen bij jezelf herkennen of weten wat die nare tinteling is voor dat de truffels inkicken.

Ltrrz

2. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreporter

Welkom op het forum!

Die nare tintelingen komt door de bodyload die je krijgt als het inslaat. Die bodyload kan de gehele trip bij je blijven of na een half uurtje al wegzakken.

Vervelend van die man die je ID wilde stelen, wel raar dat ie dat wilt doen overigens.
    Dingen die groot en lang zijn komen mij inderdaad bekend voor.

Kon je nog wel chill uitgaan? Als ik truffels heb gedaan heb ik daar echt de behoefte niet aan...

3. JackHerrer

JackHerrer Bewuste gebruiker

Zomaar mijn naam gestolen :( ik ben jackherrer :grin:
    Welkom!

Leuk reportje. Die tintelingen zijn inderdaad de bodyload. Als je dit nog nooit ervaren hebt snap ik dat dit als onprettig ervaren kan worden.
    Verder erg herkenbaar, ik had toevallig ook voor mijn eerste truffeltrip, 10 gram atlantis truffels.
    Als je nogmaals wil gaan truffelen zul je waarschijnlijk minder "schrikken" van de bodyload.

Had je niet dat je dingen in struiken zag, zoals soort schimmen van hoofden en dergelijke. Dit hadden ik en mijn vrienden heel erg.

4. iamjackherrer

iamjackherrer Newbie

Haha ja best raar dat dat uitgaan nog lukte inderdaad. De keer dat ik daarna nog truffels heb gebruikt was ik best wel moe daarna. Ah ik ben blij dat die bodyload snel weg ging en bij mij niet bleef. Ja de truffeltrip er na had ik die bodyload ook alleen toen zei ik tegen mijzelf, deze gaat weg en zo beïnvloedde t mijn trip niet, want ik had gelijk.
    Zo'n man die dan langs komt kan je trip aardig verstoren, daar is zo'n Sitter wel handig bij.

5. iamjackherrer

iamjackherrer Newbie

Bedankt! Ja die bodyload, daar hoorde ik mijn vrienden ook niet over toen... Nee ik heb helaas geen dingen ergens in gezien maar juist veranderingen van de omgeving en dingen die ademen natuurlijk. Haha Tja die naam, was vroeger een favoriet wietje. Maar weet je ook wat die bodyload is precies? Heeft het iets te maken met het verteren ofzo?

Ltrz

Laden...