Avondje GHB

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

PinkHippo

Experimenterende gebruiker
Hallo df'ers,

Ik wil graag jullie ervaring weten van een avondje/nacht GHB gebruik. In het weekend kies ik er regelmatig voor om een dag vanaf 10 uur 's avonds tot zo'n 5 uur 's ochtend GHB te gebruiken. Rond die tijd ga ik dan slapen en wordt regelmatig om de 2 uur wakker, maar voel mij wel uitgerust na zo'n gebroken slaap gek genoeg. Let wel op, ik doseer zodanig (om de 2 uur 2,5ml) om niet out te gaan en dit gaat mij goed af. Ik houd de innametijd van de doseringen bij, omdat zoals jullie ook weten je korte termijn geheugen nou eenmaal niet optimaal meer functioneert onder invloed van GHB.

Nu is het mij opgevallen dat ik de dag erna mij wat anders voel, wat meer prikkelbaarder. Maar het vreemde is dat ik ook mij minder geremd voel. Dit is eigenlijk niet vreemd natuurlijk, want GABA remt meerdere systemen in je brein en als dit systeem voor een langere tijd wordt belast, zal deze ook minder optimaal werken na het gebruik. Beetje zoals een verzopen motor :yum:

Nu heb ik gemerkt als je je 'overgeeft' aan dit gevoel, net zoals bij een LSD trip, dat ik dit gevoel of 'nawee' niet meer als onwenselijk ervaar. Mijn ongeremdheid lijkt mij socialer te maken, wat retehandig is in mijn functie. Het is echter niet zo dat ik dit gevoel actief nastreef. Je voelt je ook wat ongeruster, maar het is belangrijk natuurlijk om kritisch te blijven nadenken over dit gevoel i.p.v. een negatieve gedachte eraan te koppelen. Kwestie van perspectief, zeg maar. Wel ervaar ik een piep in mijn rechteroor, maar die is na enkel dagen gelukkig ook weg en merk het alleen maar op als ik er aandacht aan besteed. Ook belangrijk om te vermelden is dat ik na zo'n party wel stop met het gebruik voor 1-2 weken om weer te herstellen, wat meestal ook gewoon goed lukt.

Wat is jullie ervaring na een nacht doorhalen en hoe beleef je de effecten de volgende ochtend/dagen?

Natozlato

Badass junkie
Mijn ervaring is dat als ik ga slapen na ghb, dat ik dan meestal ook na een paar uurtjes wakker wordt, en hartstikke wakker ben. Je dopamine level schijnt ff te stijgen als de g uitwerkt. Ik blijf liggen en na een klein half uurtje val ik altijd wel weer in slaap.

Ik neem het ongeveer eens in de 6 weken, en doseer ongeveer hetzelfde als jij. Na 4 a 5 keer bijpakken stop ik meestal.

Die afterglow de volgende dag waar jij het over hebt, dat heb ik nooit. Ik voel me eigenlijk gewoon normaal de volgende dag.

Trippy langkous

Badass junkie
Ik slaap ook vaak slecht na een nachtje door op g. Ik kan vaak wel goed tegen een nachtje doorhalen, heb er bijna geen last van de volgende nacht. Alleen een beetje moe omdat ik inderdaad ook niet zo goed slaap, en vooral hoe meer ik gebruikt heb hoe slechter ik slaap. Heb ooit eens na een g binge helemaal niet kunnen slapen na de tijd, dit is echt vreselijk. Het is net of je pep op hebt..

Msloverdj

Wijs gebruiker
Zodra ghb begint uit te werken word glutamaat meer geactiveerd. Glutamaat zorgt voor dat actieve, heldere gevoel. Als je zin hebt om te slapen ervaar je dit als negatief. Of onrustig overdag. Maar zoals jij het omschrijft..met de juiste mindset is het een fijne energie.

Dit is ook het bijzondere aan ghb. Het is een downer wat energie kan geven en bij het uitwerken een wakker effect geeft.

Niet zelden kan iemand na een comateuze overdosis ineens zijn ogen open doen en binnen een half uur het ziekenhuis uitwandelen.

In kleinere doseringen zorgt het voor wakker worden snachts als je inslaat met ghb. Je lichaam slaat heel snel je gebruikerspatroon op. Neem je dus een paar rondjes van 2 uur. Dan word je bij het stoppen vaak ook rond de 2 uur snachts wakker. Dit komt ook voor bij recreatief gebruik.

Naast glutamaat houd je brein de dopamine vast als je ghb gebruikt. Zodra de ghb uitwerkt komt de dopamine versneld vrij.
Ook dopamine zorgt voor een wakker gevoel maar dit heeft meer een mentaal licht euforisch randje(beloningssysteem) de overdrachtsstof glutamaat heeft meer een fysiek energiek randje.

Als je 'slechts' 3 rondjes g doet in de nacht. Dan moet je ten eerste overdag slapen wat al lastiger gaat(ander bioritme, daglicht, melatonine afbraak) en daarnaast wordt je vaker wakker.

Waarom doe je de ghb niet overdag?

Overigens hoort bij je gebruik
3 rondjes van 2.5ml met 2 uur ertussen 2 x per maand. geen klachten te geven als een dagenlange piep in je oor en prikkelbaarheid.
Gebruik je medicatie,andere drugs, eventuele stoornissen(autisme, adhd etc)

Ik ben geen fan van in slaap vallen met/door g.
Het lijkt even heerlijk in te slapen, maar verpest je slaapcyclus en nuchter wakker worden kan dan een beetje aanvoelen als een koude douche.
Niet omdat je echt zo prikkelbaar bent. Maar het contrast met dat ontspannen losse gevoel van g valt dan extra op.

Msloverdj

Wijs gebruiker
Meerdere mensen omschrijven positieve effecten van ghb na het gebruik.
Vooral bij introverte mensen, autisme, zelfs depressie.

Er zijn mensen die dit als hulpmiddel gebruiken om het gevoel van ghb (meer zelfvertrouwen, socialer, meer aankunnen) nuchter toe te passen. Mensen met een depressie kunnen door ghb weer ervaren dat het leven wel kleur kan hebben, mensen met een minderwaardigheidscomplex krijgen een glimp hoe het leven is met meer zelfvertrouwen.

Adviseren doe ik het niet. Het gevaar op verslaving is te groot. Maar dit kan ook een afterglow zijn..de ghb geeft een kunstmatig voorzetje van een happy ontspannen gevoel, wat nuchter dan makkelijker vast te houden is.

Placebo of niet..de afterglow is een bonus. Maar prikkelbaarheid wel een aandachtspunt. Dit is waar cravings kunnen ontstaan.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ik wil graag jullie ervaring weten van een avondje/nacht GHB gebruik.
Mijn ervaring is dat als ik ga slapen na ghb, dat ik dan meestal ook na een paar uurtjes wakker wordt, en hartstikke wakker ben. Je dopamine level schijnt ff te stijgen als de g uitwerkt. Ik blijf liggen en na een klein half uurtje val ik altijd wel weer in slaap.
Ik slaap ook vaak slecht na een nachtje door op g.

Na een korte bing van ghb is er een hele simpele maar goede oplossing.
Is je laatste buisje uitgewerkt sluit af met 2 of 3 glazen wijn of wiskey wat je voorkeur ook is.
Je kan ook de volgende middag even aan de wijn.
Op een of andere manier reset alcohol de hele boel weer en slaap je extra goed na een korte bing. Probeer het maar. Iedereen die ik ken doet het alcohol na ghb gebruik is perfect en haalt evt alle kwaaltjes weg.

Zelfs bij een langere bing heeft het een functie.
Ik neem het liefst 5 dagen ghb en dag 5 is de kracht weg en stop ik en neem ik 2 dagen phenibut. En ben ik klaar. Maar de dagen erna is wijn echt extra lekker en ga ik in de avond lkkr aan de wijn en slaap ik als een roos op een paar wijntjes.

Trippy langkous

Badass junkie
Is je laatste buisje uitgewerkt sluit af met 2 of 3 glazen wijn of wiskey wat je voorkeur ook is.
Op een of andere manier reset alcohol de hele boel weer en slaap je extra goed na een korte bing. Probeer het maar. Iedereen die ik ken doet het alcohol na ghb gebruik is perfect en haalt evt alle kwaaltjes weg.

Ik neem het liefst 5 dagen ghb en dag 5 is de kracht weg en stop ik en neem ik 2 dagen phenibut. En ben ik klaar. Maar de dagen erna is wijn echt extra lekker en ga ik in de avond lkkr aan de wijn en slaap ik als een roos op een paar wijntjes.
Drank en ghb is wel het slechtste advies ooit, dit zorgt voor sneller out gaan. Ook al denk je: het valt wel mee. Ik dacht dat in het begin ook snel en naam vaak maar een drankje, maar zelfs dat was soms al teveel ook al had ik een beetje drank tollerantie.

PinkHippo

Bedankt voor alle informatie! Heb inderdaad merendeel van mijn leven depressieve klachten gehad, misschien dat er daarom zo'n positieve wisselwerking is. GHB heeft inderdaad voor mij een verslavend tintje, denk voor iedereen wel, maar het lukt tot nu toe aardig om de 'beer te temmen'. Etizolam werkt trouwens fantastisch bij mij om in één ruk door te slapen, neem ik dan in met de laatste dosering GHB en wordt goed uitgerust wakker zonder om de 2 uur klaarwakker te raken. Helaas verbannen nu, maar kon nog dik inslaan gelukkig voor de ban. En bedankt voor de alcohol tip Jack!

Trippy langkous

Badass junkie
Bedankt voor alle informatie! Heb inderdaad merendeel van mijn leven depressieve klachten gehad, misschien dat er daarom zo'n positieve wisselwerking is. GHB heeft inderdaad voor mij een verslavend tintje, denk voor iedereen wel, maar het lukt tot nu toe aardig om de 'beer te temmen'. Etizolam werkt trouwens fantastisch bij mij om in één ruk door te slapen, neem ik dan in met de laatste dosering GHB en wordt goed uitgerust wakker zonder om de 2 uur klaarwakker te raken. Helaas verbannen nu, maar kon nog dik inslaan gelukkig voor de ban. En bedankt voor de alcohol tip Jack!
Kijk je wel uit voor de combi van benzo en ghb? Dit zijn allebei downers. Beter kun je eerst de ghb uit laten werken en dan een benzo nemen, dit werkt voor mij ook wel goed.

PinkHippo

Dit weekend maar weer is een binge ondernomen en afgesloten met twee rode wijntjes, het leek wel alsof mijn brein een massage kreeg! Wow, wat een heerlijk gevoel vooral na dat lome dat inzet na zo'n binge. Neem je de phenibut overdag of in de namiddag/avond voor het slapen?

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Dit weekend maar weer is een binge ondernomen en afgesloten met twee rode wijntjes, het leek wel alsof mijn brein een massage kreeg! Wow, wat een heerlijk gevoel vooral na dat lome dat inzet na zo'n binge. Neem je de phenibut overdag of in de namiddag/avond voor het slapen?

Ik neem Phenibut gelijk met mijn laatste buisje maar ik bing altijd lang.
En slapen is dan echt heerlijk.
afgesloten met twee rode wijntjes
Ja heerlijk is dat hé!
Daar slaap je dan ook heerlijk op.
Drank werkt goed maar als je te lang bezig bent weer niet.
Ik heb wel eens een lange bing opgevangen met alcohol maar dat is niet fijn.
Dan drink ik een 70ml fles vodka op en word niet dronken.
Het is beter dan cold turkey maar niet eerste keus.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan