Avondje uit met spacecake...

Beste mensen,

Ik en mijn vriendin hebben zin om zaterdag een leuke avondje te hebben. Daarom hadden wij ingedachten om spacecake te kopen, en dat hebben we dus nu gedaan. Alleen omdat het onze eerste keer was hadden wij een paar vragen. We hebben namelijk ieder een plakje gekocht.
We weten dat we stukje per half uur a uur moeten nemen tot het gaat.

1. Hoeveelheid zit er meestal in een plakje van de coffieshop?
2. De combinatie met alchol de effect en gevolgen?
3. Komen we van een plakje wel beetje goed thuis haha?

Nou ja in iede geval bedankt en kijk naar de reacties uit.

Gr.

ons

Mirrorball

Bewuste gebruiker
spacecakefreak zei:
Beste mensen,

Ik en mijn vriendin hebben zin om zaterdag een leuke avondje te hebben. Daarom hadden wij ingedachten om spacecake te kopen, en dat hebben we dus nu gedaan. Alleen omdat het onze eerste keer was hadden wij een paar vragen. We hebben namelijk ieder een plakje gekocht.
We weten dat we stukje per half uur a uur moeten nemen tot het gaat.

1. Hoeveelheid zit er meestal in een plakje van de coffieshop?
2. De combinatie met alchol de effect en gevolgen?
3. Komen we van een plakje wel beetje goed thuis haha?

Nou ja in iede geval bedankt en kijk naar de reacties uit.

Gr.

ons

Vraag 1) kan ik niet voor je beantwoorden.
2) Dat effect wil je echt niet, je zult zien dat als je flink doordrinkt je straks kostent op de grond ligt. Drinken maakt je zicht een stuk "blurrier" terwijl blowen je zicht een stuk "steadier" en scherper maakt. Deze twee combineren slecht en ik kan je uit eigen ervaring aanraden het gewoon niet te doen..
3) Ja.

Riel

Bewuste gebruiker
1. vanwege die eerste vraag is het volgens mij ook verboden om als coffeeshop spacecake te verkopen. oftewel je weet het niet.

2. combineren met alcohol gewoon niet doen. kans op misselijkheid/koppijn wordt groot.

3. hangt ervan af waar jullie zijn? je kan aardig de weg kwijtraken op spacecake. verwacht maar een intense ervaring die zeker 6 uur aanhoudt. het beste kun je spacecake doen thuis met alles binnen handbereik.

veel plezier :wave:

Hai hallo bedankt voor de tips, Ik had een stukje thuis uitgeprobeert zelf en ik zeg liever nee vooral met combi met drank denk ik dan... ik vind het echt niks. dus klaar met het experimentje voor mij.:wink:

Javaanse Jongen.

Experimenterende gebruiker
spacecak is chill bij het uitgaan ik word er minder moe van dan normaal blowen,en zonder temerken raakik in zo'n heerlijke roes heel rustig kalm en ook gefocust. enals je niks gewend bent dan kan het ook zijn dat je 6 uur lang bijna niks meer kan omdat je zo fokking stoned bent haha

Bovenaan