ooscaar zei:22 januari![]()
kokosmakroon900 zei:vriend van mij woont in de geluidsoverlast-sector van awakenings dus krijgt gratis kaarten![]()
Wil verder niemand jaloers maken hoor:P
kokosmakroon900 zei:vriend van mij woont in de geluidsoverlast-sector van awakenings dus krijgt gratis kaarten![]()
Narayani zei:kokosmakroon900 zei:vriend van mij woont in de geluidsoverlast-sector van awakenings dus krijgt gratis kaarten![]()
Maar je doet het wel! Grrrr
Ik ga denk ik ook kaartjes kopen met een vriend, maar wij moeten nog even denken of we 1 of 2 dagen willen gaan. Ivm de grote afstand voor ons is overnachten noodzakelijk en het is nogal een prijzig weekend dan.
ooscaar zei:Vrijdag is een klein voor-feestje volgens mij. Het festival zal niet zo snel uitverkocht zijn denk ik![]()
Dunnetjess33 zei:Ik heb geen flauw idee, ik wist niet eens dat er op vrijdag ook iets is daar in Spaarnwoude?![]()
Zondags is er wel, het is twee dagen maar ik ga alleen de zaterdag.
ooscaar zei:Vrijdag is een klein voor-feestje volgens mij. Het festival zal niet zo snel uitverkocht zijn denk ik![]()
Je kunt zeggen wat je wilt, maar na een tijdje blijft er van de techno alleen nog maar een dreunende Bass over hoor, dat kan best last geven. :PFresh zei:kokosmakroon900 zei:vriend van mij woont in de geluidsoverlast-sector van awakenings dus krijgt gratis kaarten![]()
Nou, wat een geluids-"overlast" is dat zeg![]()
Fool zei:Je kunt zeggen wat je wilt, maar na een tijdje blijft er van de techno alleen nog maar een dreunende Bass over hoor, dat kan best last geven. :PFresh zei:kokosmakroon900 zei:vriend van mij woont in de geluidsoverlast-sector van awakenings dus krijgt gratis kaarten![]()
Nou, wat een geluids-"overlast" is dat zeg![]()