Ayahuasca ceremonies?

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door Martymart, 5 okt 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Martymart

Martymart Newbie

Hoi daar,

Ik zou weleens een Ayahuasca ceremonie willen bijwonen, omdat ik van meerdere mensen (via via) hoor dat het een heel bijzondere en zelfs helende ervaring kan zijn. Nu schijnt het zo te zijn dat er ook ceremonies zijn waar dingen misgaan, er onverantwoord wordt omgegaan met de drug of dat er zelfs misbruik plaatsvindt. Lijkt me niet chill om daar tussen te zitten.

Omdat ik daar natuurlijk niet wil belanden, ben ik benieuwd naar jullie ervaringen (desnoods via via), met de vraag: bij welke ceremonie moet ik in ieder geval niet zijn? En hoe weet ik van tevoren of iets wel/niet oké is?

Bedankt alvast!

2. dacide

dacide Experimenterende gebruiker

Ik heb nu twee keer een ayahuasca ceremonie meegemaakt. De eerste keer was een reguliere ceremonie en de tweede keer was een traditionele ceremonie met een Peruaanse Sjamaan.
    Sinds Ayahuasca in de media komt, zie je dat er een wirwar aan locaties bijkomen waar je een dergelijke cermonie kunt doen. Inderdaad, dit zijn lang niet allemaal goeie locaties met goeie begeleiding.

In doetinchem zit Om-mij. Als je daar naar toe gaat, dan weet je in ieder geval dat je op een plek zit waar ze ruime ervaring met ayahuasca hebben (meer dan 3000 reizigers inmiddels). Tevens is de begeleiding goed, en er is nazorg voor diegene die het nodig hebben. Deze en volgende maand kun je daar ook reizen onder leiding van Gino, een peruaanse sjamaan. Maar reguliere sessies zijn natuurlijk ook mogelijk.

@moderator: Ik noem hierboven heel specifiek een locatie.Juist omdat ik met deze locatie persoonlijk ervaring mee heb. Weet niet of dit tegen de forumregels in gaat. Maar feit is dat er momenteel een wildgroei is aan ayahuasca locaties. En je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met zulke krachtige middelen.

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Geen probleem, ayahuasca aanbieders mogen gewoon genoemd worden.

Laden...

Deel Deze Pagina