ayahusca/san pedro/kanna

scratchy

Newbie
ik heb via azarius een ayahusca pakket besteld
en een san pedro cactus die ik ongeveer nog een jaar of 2 zal moeten laten groeien

iemand ervaring met ayahusca en/of san pedro?

en wat denken jullie dat het hardste trippen is?

naar wat ik tot nu toe heb gehoord zou ik denk ayahusca maar ben niet zeker

ook kanna heb ik besteld om eens te proberen...het schijn de effecten van cannabis en alcohol te versterken

xtaz

Wijs gebruiker
Ik heb geen idee wat deze producten als effect hebben. :confused:
Misschien moet je eens contact nemen met de klantenservice van Azarius?
Zij kunnen je zeker weten vertellen wat het doet en niet doet. :wink:

caatje

Badass junkie
Op deze site staat het heel duidelijk beschreven over hoe en wat met cactussen. (en nog in het Nederlands ook)

(en met de zoekfunctie vind je ook hier op t forum wat cactustopic's)

scratchy

Newbie
ok...bedankt

waar ik deze producten heb gekocht stond erbij welke effecten ze hebben

san pedro:

San Pedro stelt je in staat om bewust te dromen en te wandelen door je eigen fantasiewereld. Het geeft een sterke trip met spirituele kleurrijke visioenen. Het subject-object bewustzijn valt weg, en je ervaart het alsof je opgelost bent in de zintuiglijke (vooral visuele) waarneembaarheid. Dit gaat vaak ook gepaard met een onbeschrijflijk gevoel van geluk.
De San Pedro geeft een minder bedreigende en overweldigende trip dan Peyote, en de trip begint langzaam maar gestaag meestal zonder al te veel misselijkheid.

ayahusca:

Eerst kun je wat misselijkheid voelen. Als je braakneigingen voelt opkomen, kun je het beste eraan toegeven in plaats van er tegen te vechten. In dit geval heeft het braken zowel lichamelijk als geestelijk een reinigend effect. Misselijkheid kan namelijk een lichamelijk symbool zijn voor emoties waar je normaal gesproken niet mee geconfronteerd wil worden, die op dat moment tot ontlading komen. Daarna zul je je een stuk beter voelen en is het makkelijk om in de trip op te gaan.
Na 45 tot 60 minuten kan men een religieus extase ervaren en beginnen de eerste visioenen te komen. Intense kleuren, bloemen en mandala- en vuurwerkachtige vormen. Naarmate er meer wordt ingenomen ervaart men jungleachtige werelden, bevolkt door exotische dieren (meestal jaguars, insecten en reptielen), voorvaderen, goden, buitenaardse wezens of monsters.
Men kan geconfronteerd worden met zijn eigen angsten, onlusten en frustraties. Het is belangrijk niet in paniek te raken en ervoor weg te vluchten, maar deze angsten te leren beheersen door zich eraan over te geven. Het is mogelijk dat je last krijgt van koude rillingen. Het is daarom handig om een dekentje in de buurt te hebben. Een ander voorkomende bijwerking is diarree, wat beschouwd kan worden als onderdeel van het reinigingsproces.
De trip duurt meestal ongeveer 4 uur.

ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met 1van deze hallucinogenen?

en zo ja...wat hebben jullie zelf meegemaakt tijdens de trip of wat voor trip was het

Osi`

Bewuste gebruiker
Hmm die Ayahuasca lijkt me ook wel interessant, maar dat zal wel iets voor heel later zijn. Eerst nog LSD, paddo's en salvia trips en als ik me mentaal zou klaarvoelen voor ne ayahuasca trip, dan doe ik het ooit mss later wel. Lijkt me toch enorm enorm hard hoor :/ Kzou zoiets ook veel liever met enorm ervaren personen doen.

heartcore

Experimenterende gebruiker
ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met 1van deze hallucinogenen?

Ik heb ervaring met ayahuasca en de manier waarop je de vraag stelt, vertelt mij dat je het beter niet kunt doen.

Harder trippen waarvan? Daar gaat het niet om. Verdiep je eens in ayahuasca (www.ayahuasca.com)

scratchy

Newbie
harder trippen van...cactus of ayahusca? dat vroeg ik me af

ik heb over de 2 veel gelezen ondertussen en ben er wel uitgekomen

ik heb over ayahusca veel gelezen en ja idd het is wel hard maar ik zouw het toch wel willen proberen

ik ben van plan om het met 2 andere personen te doen en dan nog iemand die er nuchter bij zal zitten

@heartcore:
hoe was jouw ervaring als ik vragen mag?

heartcore

Mijn ervaring was zeer interessant. Ik had een lage dosis. De werking was vergelijkbaar met psilocybne maar had een zeer speciaal eigen karakter. Het gevoel alsof de godin van het regenwoud erbij was. Eea kan natuurlijk best door mijn verwachtingen zijn ontstaan.

Het harde in Ayahuasca zit hem met name in de vervelende bijwerking misselijkheid en kotsen. Echter blijkt door recent onderzoek, dat dit wel eens volstrekt overbodig zou kunnen zijn. Het blijkt namelijk dat er wanneer je bepaalde planten samenvoegt om ayahuasca te bereiden, er een chemische reactie ontstaat waardoor er een zeepachtige toevoeging in de drank ontstaat. Hierdoor schijn je dus misselijk te worden.

Wanneer hier uitsluitsel over is, zal ik er een artikel over plaatsen hier met tips over hoe je het kunt voorkomen. Het is al wel algemeen bekend, dat wanneer je pharmauasca gebruikt, deze misselijkheid achterwege blijft.

Pharmahuasca is een combinatie van een mao remmer en DMT welke zijn geextraheerd uit plantmateriaal. Sirian rue is een goede kandidaar voor de mao remmer, Mimosa Hostilis voor de DMT.

ik heb op mijn site een uitleg staan over extrahderen van DMT uit Mimosa hostilis:

http://psilocyber.awardspace.com , voor het einde van het jaar komt daar ook nog een stuk over sirian rue te staan.

Idiotwind

Kanna

Hey..
toevallig was ik vandaag nog bij de smartshop voor Kanna. Maar ze hadden het niet. Wel heb ik erg goede ervaringen er over gelezen. Vrijwel enkel positief, eigenlijk.
Donderdag of vrijdag ga ik even wat bestellen en dan zal ik je laten weten hoe het was. Wat ik heb begrepen is dat het de effecten van alcohol en marijuana versterkt. Over het algemeen niet echt veel effect als je het alleen neemt. Al zei iemand wel dat het effect an sich tussen cocaine en mdma zat. Maar ik laat het je volgende week even weten.

Static Search

Belezen gebruiker
kanna doet niet zo veel..waardeloos spul

ayahuasca is heel sterk en ik vond het helemaal niet leuk..doe ik nooit meer..
het was bij mij zoals een zware bad trip op paddos maar dan harder en nog veel sterker gefocussed op alles wat je niet leuk vindt..je krijgt er wel inzicht van maar dat was het enige positieve dat ik er van kan herineren..mss dat jij het anders ervaart..

heartcore

ayahuasca is heel sterk en ik vond het helemaal niet leuk..doe ik nooit meer..
het was bij mij zoals een zware bad trip op paddos maar dan harder en nog veel sterker gefocussed op alles wat je niet leuk vindt..je krijgt er wel inzicht van maar dat was het enige positieve dat ik er van kan herineren..mss dat jij het anders ervaart..

En daarom blijven recrea trippers doorgaans ver uit de buurt van Aya wat op zich een goede zaak is.

De purge, la purga is bijvoorbeeld een essentieel onderdeel van ayahuasca. Dat wil zeggen dat je even flink hard over je nek gaat, vaak moet je dan nog rennen naar het toilet omdat het er van de andere kant ook uit komt.

Inzicht en genezing, daar wordt Aya voor gebruikt. Om recreatief te trippen is het absoluut niet geschikt, iets wat naar mijn weten altijd op de bijsluiter staat :)

Bovenaan