ok...bedankt
waar ik deze producten heb gekocht stond erbij welke effecten ze hebben
san pedro:
San Pedro stelt je in staat om bewust te dromen en te wandelen door je eigen fantasiewereld. Het geeft een sterke trip met spirituele kleurrijke visioenen. Het subject-object bewustzijn valt weg, en je ervaart het alsof je opgelost bent in de zintuiglijke (vooral visuele) waarneembaarheid. Dit gaat vaak ook gepaard met een onbeschrijflijk gevoel van geluk.
De San Pedro geeft een minder bedreigende en overweldigende trip dan Peyote, en de trip begint langzaam maar gestaag meestal zonder al te veel misselijkheid.
ayahusca:
Eerst kun je wat misselijkheid voelen. Als je braakneigingen voelt opkomen, kun je het beste eraan toegeven in plaats van er tegen te vechten. In dit geval heeft het braken zowel lichamelijk als geestelijk een reinigend effect. Misselijkheid kan namelijk een lichamelijk symbool zijn voor emoties waar je normaal gesproken niet mee geconfronteerd wil worden, die op dat moment tot ontlading komen. Daarna zul je je een stuk beter voelen en is het makkelijk om in de trip op te gaan.
Na 45 tot 60 minuten kan men een religieus extase ervaren en beginnen de eerste visioenen te komen. Intense kleuren, bloemen en mandala- en vuurwerkachtige vormen. Naarmate er meer wordt ingenomen ervaart men jungleachtige werelden, bevolkt door exotische dieren (meestal jaguars, insecten en reptielen), voorvaderen, goden, buitenaardse wezens of monsters.
Men kan geconfronteerd worden met zijn eigen angsten, onlusten en frustraties. Het is belangrijk niet in paniek te raken en ervoor weg te vluchten, maar deze angsten te leren beheersen door zich eraan over te geven. Het is mogelijk dat je last krijgt van koude rillingen. Het is daarom handig om een dekentje in de buurt te hebben. Een ander voorkomende bijwerking is diarree, wat beschouwd kan worden als onderdeel van het reinigingsproces.
De trip duurt meestal ongeveer 4 uur.
ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met 1van deze hallucinogenen?
en zo ja...wat hebben jullie zelf meegemaakt tijdens de trip of wat voor trip was het