Baclofen afkick

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Pleuny

Belezen gebruiker
Hallo ,
Heeft iemand hier ervaring met baclofen afkick ? Ik ben te vaak heen en weer gegaan met baclofen en ghb en nu afhankelijk van baclofen . Acute verwardheid na 22 uur geen baclo te hebben genomen . Strakke spieren en duizeligheid . Voel me niet echt goed, me gaba systeem is zwaar naar de knoppen.
Is baclofen goed af te bouwen ?

Msloverdj

Wijs gebruiker
Hier ervaring.

Baclofen is zeker goed af te bouwen. Er is helaas weinig toegang tot de juiste informatie als je het niet van een arts krijgt.

Ten 1e raad ik je aan bij jou symptomen terug op de baclofen te gaan. In een zo laag mogelijke dosering en zo stabiel mogelijk.
Van daaruit kan je afbouwen.

Is dit een optie voor je, heb je nog baclofen?

De reden dat ik dit benadruk is omdat het mogelijk( wil je niet bang maken) kan ontwikkelen naar gevaarlijke situaties zoals een insult.

Maar het is me niet duidelijk :
Hoeveel en hoe vaak je baclofen slikt?
En combineer je het met ghb? Zo nee, hoe lang geleden heb je voor het laatst ghb genomen?

Pleuny

Belezen gebruiker
Hier ervaring.

Baclofen is zeker goed af te bouwen. Er is helaas weinig toegang tot de juiste informatie als je het niet van een arts krijgt.

Ten 1e raad ik je aan bij jou symptomen terug op de baclofen te gaan. In een zo laag mogelijke dosering en zo stabiel mogelijk.

De reden dat ik dit benadruk is omdat het mogelijk( wil je niet bang maken) kan ontwikkelen naar gevaarlijke situaties zoals een insult.

En combineer je het met ghb? Zo nee, hoe lang geleden heb je voor het laatst ghb genomen?

Hey ja ik kan rustig afbouwen , ben nu stabiel op 12.5 mg baclofen per 20 uur ongeveer wat niet heel veel is toch ? Ik denk dat de ghb er meer mee te maken had , namelijk ben zo vaak heen en weer gegaan . Toen was ik 24 uur gestopt met baclo zonder problemen verder , dag erna 12 ml genomen en beetje alcohol en dat laten uitwerken compleet zonder baclo in me systeem .

Pleuny

Belezen gebruiker
Hier ervaring.

Maar ik kom heel vaak van 24/7 patroon ghb af en omdat ik dit veels te vaak heb gedaan zijn de klachten steeds erger maar die dek ik dan met baclofen , maar dan neem ik zeker over de 100mg voor de eerste 12 uur zeg maar wat ik veels te vaak heb gedaan denk ik . Volgens mij is dat baclo verder niet zo snel lichamelijk afhankelijk, maar ik doe dit al maanden .

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan