Baclofen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Eccs

Newbie
Hi!

Ik heb gehoord dat baclofen een goed medicijn is om van de ghb af te komen.
Ik kan hier via een vriend aankomen (mijn gebruik is niet bij de huisarts bekend, en dat ik wil graag zou houden 😉) maar vroeg mij af wat de juiste dosering is en hoe lang je dit moet gebruiken. Zal vast ook afhankelijk zijn van het ghb gebruik. Maar ik las nare verhalen over ziekenhuisopnames en andere heeeeeele nare bijwerkingen.
Heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt!

Ganggang💯

Bewuste gebruiker
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar er zijn meerdere threads over dit onderwerp op het forum.
Rechts boven in kan je zoeken en baclofen geeft veel hits.

Hier staan in ieder geval een paar nuttige posts in.

Het is natuurlijk wel beter om het onder begeleiding te doen. De huisarts heeft beroepsgeheim dus hij mag die informatie niet delen.

Eccs

Newbie
Wat ik heb begrepen is dat je baclofen alleen krijgt als je intensieve therapie krijgt binnen de verslavingszorg. Dus opnames

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Wat ik heb begrepen is dat je baclofen alleen krijgt als je intensieve therapie krijgt binnen de verslavingszorg. Dus opnames
Ik ken iemand die dat kreeg inderdaad om van de GHB af te bouwen bij de verslavingszorg.
Het is zover ik weet GHB in medische vorm , alleen zonder de pass out gevaren.
De huisarts is De aangewezen persoon om het te vragen.
Zelf kan ik niet tegen GHB en ook niet tegen bacloven. Maar ben geen arts zou het bij een (verslavings) arts navragen

Buu

Bewuste gebruiker
Ik ken iemand die dat kreeg inderdaad om van de GHB af te bouwen bij de verslavingszorg.
Het is zover ik weet GHB in medische vorm , alleen zonder de pass out gevaren.
De huisarts is De aangewezen persoon om het te vragen.
Zelf kan ik niet tegen GHB en ook niet tegen bacloven. Maar ben geen arts zou het bij een (verslavings) arts navragen
Farmaceutische GHB (in medische form dus) heet Xyrem. https://www.apotheek.nl/medicijnen/hydroxyboterzuur?product=xyrem&size-up=1&low-literacy=1
Baclofen is heel iets anders.

Revolutionair

Wijs gebruiker
Hey het kan wel alleen met Baclofen maar dan zit je niet helemaal lekker in je vel.
Je kan beter een angstremmer erbij nemen zoals Diazepam of Oxazepam.
Daarnaast moet je dus hoge dosis Baclofen gaan nemen als je het daar alleen mee doet.
Daar krijg je meestal zware buikpijn van.

Maar als je al heel lang gebruikt dan moet je dat niet doen er komt veel meer bij kijken.
Hoe lang je gebruikt en hoeveel etc.
Je kan me een berichtje sturen, ik kom af en toe nog wel online maar ben erg druk de laatste tijd.

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Maagzuur remmers , helpen tegen die buikpijn en helpen de maag/buik te beschermen
Omeprazol helpt goed , dat krijg je ook als je diclofenac neemt. Dat hoort tenminste
Vraag het aan de huisarts als dat kan.

Bovenaan