baco en redbull wodka

hallo,

ik heb een vraag, ik drink graag met het uitgaan baco of redbull wodka, alleen
is het altijd een beetje prijzig. En om zelf grote flessen te kopen en te mixen vindt ik ook niet alles.

Kan je dit spul gewoon in blikjes kopen bij de supermarkt? want ik zie vaak wel het een en ander staan, maar weet niet precies wat ik moet hebben.

Flameon

Badass junkie
Vast te krijgen bij een slijterij ..... maar een ding weet ik zeker: alles in blik is duurder dan in meng vorm (flessen dus). Vier blikjes baco kosten al gauw 10 euro ofzo schat ik en das het echt niet waard :smoke:

Oom Klaas

Badass junkie
Baco is sowieso te koop in blik, daar heb ik me vroeger nog wel vaker aan lam gedronken.
Gewoon in de supermarkt bij de mixjes zoeken.
Redbull wodka is volgens mij sinds kort ook te krijgen in blik maar pin me daar niet op vast.

cobhc

Belezen gebruiker
yep red bull vodka is in blikvorm te koop voor 1.50 per blik ongeveer (albert heijn ,rood blikje)

Nathaniel

Wijs gebruiker
ikhebeenvraag zei:
En om zelf grote flessen te kopen en te mixen vindt ik ook niet alles.

Waarom als ik vragen mag? Het verschil in prijs/kwaliteit verhouding vind ik namelijk wel dermate groot dat ik nooit van mn leven zo'n blikje meuk zou kopen.
Als je mix-tips nodig hebt vraag je 't maar hoor..

JanDeMan

Experimenterende gebruiker
voorgemaakte baco(bacardi-cola) mixen vind ik echt slecht smaken.

Koop gewoon een fles bacardi en cola. Betaal je in totaal nog geen 20euro voor, met 20 euro koop je er op cafe misschien 3.. + je kan zelf kiezen hoe sterk je ze maakt

zelf mixen is niet echt moeillijk:
1) Je neemt een glas
2) Vult het glas half(meer of minder :) ) met bacardi
3) Vult het glas voor de rest met cola
4) ff roeren met een rietje
5) drinken die handel!

Wodka redbull, net hetzelfde behalve dat redbull wat duurder is dan cola

acidboy

Badass junkie
ikhebeenvraag zei:
Kan je dit spul gewoon in blikjes kopen bij de supermarkt? want ik zie vaak wel het een en ander staan, maar weet niet precies wat ik moet hebben.

De letters op zo'n blikje lezen is ook uitermate lastig, heb ik ook vaak problemen mee.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Je wilt uitgaan... Je wilt Baco drinken..maar je vind het te prijzig...als alternatief wil je voorgemaakte blikjes kopen... Vind jij het dan zoveel leuker om uit blikjes thuis te drinken waar niet zoveel sfeer is als op een party?

KoxBox

Badass junkie
Amateurtje zei:
Je wilt uitgaan... Je wilt Baco drinken..maar je vind het te prijzig...als alternatief wil je voorgemaakte blikjes kopen... Vind jij het dan zoveel leuker om uit blikjes thuis te drinken waar niet zoveel sfeer is als op een party?

Zulke drankjes zoals whikey-cola enzo uit blik is toch niet te drinken man! :kots:

BLOEDLINK

Flameon zei:
Woon je niet toevallig aan de duitse grens?
Kun je heel goedkoop goeie alcohol inslaan

Jep, zo doe ik het ook altijd. In Duitsland hebben ze geen aparte drankshops nodig en zijn de accijnzen lager met gevolg dat de prijzen veel lager zijn. Een 0,7l fles wodka/rum krijg je dan ook letterlijk voor 5 euro. Whisky ligt meestal rond de 6,5 dacht ik.

LADd

1. ga naar de appie
2. koop een paar blikjes waar bacardi&cola op staat
3. koop een paar blikjes waar eristoff flash op staat
4. have fun :wave:

Bovenaan