Bad gaan op 3mmc

Levensgenieter23

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

Gisteren had ik Awakenings, ik ben daar de laatste 2 uur ''bad'' gegaan. Daarvoor ging ik hartstikke lekker en vol zelfvertrouwen lekker aan het dansen.
Ik heb 2 bommetjes gemaakt van 250mg en had ook nog een klein zakje 3mmc voor intranasaal (snuif) gebruik bij me.
Het laatste bommetje viel slecht, ik kreeg kramp in mijn maag en werd paranoïde. Ik dacht dat iedereen mij constant aanstaarde, (negatief) over mij praatte en dansen lukte niet meer. Ik was echt ineens enorm onzeker in mijn dansen en mijn ogen/gezichtsverlaat zag er ook een beetje uit alsof ik bad ging. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en kwam 100% door die laatste capsule.

Note: Ik krijg op 3mmc ook altijd erg honger op een gegeven moment en als ik niet eet ga ik ook erg bad. Ik denk dat het hier iets mee te maken heeft. Verbrand ik snel of ben ik gewoon overgevoelig voor 3mmc, of was de dosering te hoog/ teveel gebruikt? Anderen die ik hoor hebben nooit echt honger erop

Mijn vraag: Weet iemand waarom ik paranoïde werd, waarom was dit het effect? Vond dit echt enorm naar en heeft de laatste 2 uur voor mij verpest. Nooit meer capsules voor mij in ieder geval. Ik hou het bij snuiven.

Alvast bedankt!

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Jammer van je ervaring 250mg is een wel een flinke dosis maar ook niet te hoog. Miss was het handiger geweest om 1 hoge en 1 kleinere dosis te maken.

En kan ook komen doordat je niet genoeg heb gerust in de tussentijd, water gedronken of heb afgekoeld. Je staat op een drukke plek. Fysiek intespannen. De oorzaak is waarschijnlijk een samenloop van dit + te snel te hoog geherdoseerd.

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Ik dacht dat iedereen mij constant aanstaarde, (negatief) over mij praatte en dansen lukte niet meer. Ik was echt ineens enorm onzeker in mijn dansen en mijn ogen/gezichtsverlaat zag er ook een beetje uit alsof ik bad ging.
Dit is een typische overdosering van uppers. Ik ken heel veel mensen die dit hebben meegemaakt op feestjes door te vroeg aan de zooi te gaan en te lang blijven bijnemen. Op gegeven moment slaat je high om en word je zo spichtig als maar kan. Ook vaak zat gehad, Een puntje keta doet dan nog wel eens wonderen, maar neem dat advies maar op eigen risico :tongueout:.

stefannntropic

Belezen gebruiker
dat heb ik ook altijd maar dat lijk altijd maar zo haha de meeste mensen worden een beetje paranoïde van drugs dus kijk je al gauw om je heen en je denk dat andere mensen over jou praten terwijl het helemaal niet zo is misschien iets te hard gegaan?

Levensgenieter23

Dit is een typische overdosering van uppers. Ik ken heel veel mensen die dit hebben meegemaakt op feestjes door te vroeg aan de zooi te gaan en te lang blijven bijnemen. Op gegeven moment slaat je high om en word je zo spichtig als maar kan. Ook vaak zat gehad, Een puntje keta doet dan nog wel eens wonderen, maar neem dat advies maar op eigen risico :tongueout:.

Dit is hem denk ik inderdaad... om 10.00 ochtend al begonnen voor de treinreis naar tilburg en het feest duurde tot 01.00 snachts de volgende dag. Dat is 15 uur aan de 3mmc.. en inderdaad constant bijgenomen waarbij het laatste bommetje dus fataal was. Ik heb me hierop verkeken en wist niet dat het zo'n erg effect zou hebben. Volgende keer pak ik het beter aan. Bedankt voor je reactie!

Levensgenieter23

dat heb ik ook altijd maar dat lijk altijd maar zo haha de meeste mensen worden een beetje paranoïde van drugs dus kijk je al gauw om je heen en je denk dat andere mensen over jou praten terwijl het helemaal niet zo is misschien iets te hard gegaan?
nahh dit was het zeker niet. Normaal heb ik het nooit. Wat @Koffieb00n zegt te lang aan de 3mmc en teveel/tevaak bijgenomen.

LionX

Badass junkie
Paranoia is een bekend fenomeen bij overmatig 3-mmc gebruik. Het is een waarschuwingssignaal.
Wees bewust van de gevaren van designerdrugs, dit is er een van.

Use safe

Paranoia is een bekend fenomeen bij overmatig 3-mmc gebruik. Het is een waarschuwingssignaal.
Wees bewust van de gevaren van designerdrugs, dit is er een van.

Use safe
Ik ervaar dit dus totaal niet, ik heb nu 4 keer 3MMC gebruikt in totaal. Waaronder vandaag, de reden laat ik even achterwege maar had het gebruikt voor werk vandaag en hoewel ik als ik *stoned* op werk kom soms toch wel n lichte paranoia heb, zo had ik dat totaal niet met 3mmc enige waar ik wel zenuwachtig van werd was oogcontact om dat het leek alsof mensen echt door me heen aan het staren waren op dat moment en de tijd ook langzamer ging. Verder echt een superdag gehad, niet socially akward zoals normaal en super productief geweest.

Plex

Badass junkie
Heb dit ook een keer gehad en komt hoogstwaarschijnlijk door de dosis, toen het uit de hand liep en ik grammen in mijn eentje naar binnen begon te werken ging ik ook erg slecht. Gewoon rustig aan doen met je dosis en niet in een keer 250mg naar binnen werken maar misschien eerder 100mg/150mg. Dan kan je beter opbouwen en aanvoelen wat goed voelt en wat teveel is

Bovenaan