scheplepel
Experimenterende gebruiker
Ik had 1g 3mmc gekocht die ik heb gebruiken op een rave alleen mij leek het geen goed idee om het te gaan snuiven (wat ik normaal wel doe) aangezien ik met andere mensen was die niet mochten weten dat ik drugs gebruikte dus mijn plan was om bommetjes te maken ik had dus 3 bommetjes gemaakt 1 van 0.2 en 2 van 0.4 ongeveer (ik had niet veel vloei dus daarom zoveel) nou uiteindelijk aangekomen bij de rave dus ik ga ff snel naar de wc had ik die van 0.2 in me mik gedaan dat ging fantastisch later die nacht begon het een beetje uit te werken dus ben ik terug naar de wc gegaan had ik 1 van 0.4 doorgeslikt alleen die ander was gescheurd dus ik dacht fack it ik slik die ook maar door beetje vies maarja nou het eerste uur ging prima maar toen begon ik me wat appart te voelen en het werdt steeds meer dus ging ik maar de wc maar daar ging het op eens fout in begon helmaal onderuit te zakken zwart voor me ogen ik hoorde bijna niks meer en voelde alsof ik moest overgeven gelukkig hebben 2 jongens mij gezien en hebben me meteen geholpen met dextro enzo en fftje rustig ergens gezeten en met hun gepraat na een half uurtje begon het steeds beter te gaan heb ze een knuffel gegeven en bedankt en ben weer naar mijn maten gegaan alsof er niks is gebeurt alleen voelde ik soms iets wat terug komen maar als ik dan gwn ff pauze hield van het beuken ging het weer beter. Ik ben hier best van geschokken want ik heb wel vaker 3mmc gesnoven zonder problemen vaak wel 4 gram in een weekend nu vraag ik me af hoe dat dan zit met het verschil is en wrm ik nu wel bad ging?