1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bad trip door truffels, wil toch LSD doen

Discussie in 'LSD' gestart door Bjorn420, 27 dec 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Bjorn420

Bjorn420 Newbie

Goeieavond

Ik start men topic direct met mijn verhaal.
    Ik heb 2 maanden geleden in Nederland 3 potjes Utopia’s gelocht 5/5 beoordeling.

Ik heb op een dag ineens beslist met een vriend om de truffels te doen. Ik begon vrijwel meteen te eten en had er geen probleem mee. Ik heb erna nog een potje opengemaakt na al 2 uur trippen en heb zeker in totaal 17g opgegeten in mijn 1ste trip ooit. Het was een heel heftige trip. Ik vond het geweldig dat alles bewoog en ademde etc. Een vriend stelde me voor muziek te luisteren door mijn Apple AirPods. Ik ging rustig zitten en luister naar het liedje dat gemaakt is om ja.. te trippen. Toen begon het. Ik keek wat rond en keek toevallig in het zonlicht en ineens stopte de muziek en ging ik precies dood. M.a.w. Ik zag het witte licht van mijn dood. Vanaf toen ben ik gewoon slecht gegaan maar wel heftig. Ik vertelde mijn vrienden dat ik naar zen andere wereld wou dat ik het beu ben en ik heb die hele avond heel slecht doorgebracht. Sindsdien heb ik savonds voor het slapen even last van “psychoses” of wat dan ook. Ik vind dit vrij lastig. Maar nu komt het lastigere gedeelte. Ik wou graag heel veel psychedelica uitproberen en dan ook enkel uitproberen. Nu heb ik natuurlijk angst om weer in een bad trip te komen. Maar mentaal kan ik trippen zeker aan. Ik wil het liefste lsd doen maar heb daar natuurlijk angst voor. Nu wil ik graag toch nog wat trippen. Kan iemand mij tips geven om die stap te kunnen zetten want wil graag nieuwe werelden ontdekken. Ik ben 18 jaar. Mvg :)

2. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ten eerste, je bent vrij jong. Dit hoeft helemaal geen probleem te zijn, maar op die leeftijd worstelen veel mensen met hun identiteit, wat een aanleiding kan zijn voor bad gaan.

Ten tweede: Met psychedelica kun je beter niet de eis gaan stellen dat je trip plezierig zal zijn. Natuurlijk, je gaat er optimistisch in, maar je moet er ook voor open staan dat het je soms dingen zal tonen die je liever niet ziet. Psychedelica is een beetje een aparte groep drugs in de zin dat het een zekere mate van acceptatie van jou verwacht. Meegaan in wat het jou laat zien, niet daartegen vechten. Dat is het trippen: je mee laten voeren. Als je zegt dat je het mentaal aan kunt om te trippen, wat bedoel je dan precies? Want wat we vaak onder mentaal sterk zijn verstaan is eerder een volhouden/verduren. Dat is in onze cultuur mentale sterkte. Maar dit is geen sterkte bij trippen, juist eerder een zwakte. Echte mentale sterkte is aan niets vasthouden/alles durven los te laten.

Ik begrijp je wens om nieuwe werelden te ontdekken, maar hiervoor zul je van jezelf moeten weten dat je het in je hebt om de controle te verliezen. Om niet te vechten tegen je trip wanneer het even minder gaat. Je (ego)dood ervaren is bijvoorbeeld niet een slecht iets. Je kunt je eigen dood (van je persoonlijkheid) meemaken en dit ervaren als het mooiste dat er is. Maar is er weerstand tegen dat kwijtraken van je persoonlijkheid, dan kun je jezelf heel gemakkelijk bad laten gaan.

Weet dus van jezelf dat je in staat bent minder fijne gedeeltes van een trip te accepteren. Kun je dit niet, dan raad ik LSD af, want dit duurt 2x zo lang als truffels. Je wilt niet 8 tot 10 uren lang tegen jezelf gaan vechten. Als psychonaut zul je bepaalde vaardigheden moeten ontwikkelen. Het is niet slechts nemen en gaan met die banaan zoals met de meeste andere drugs.

Alsnog: have fun als je het wel gaat doen en denk eraan om geen weerstand te bieden aan je ervaring.

Eik vindt dit leuk.
  3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Je zegt mentaal trippen aan te kunnen, maar die truffel trip kon je duidelijk niet aan. Klinkt nogal tegenstrijdig he...

Laden...