Bad trip door wiet

Ik had ongeveer 0.5 gram wiet gerookt. Ik voelde me slaperig worden en kon mijn ogen niet openhouden. Ik denk dat ik ben flauwgevallen en ik belande in een droom. Ik kon realieit en mijn droom niet goed onderscheiden. Ik werd daarna terug wakker en ik voelde me slecht. Ik vertelde aan mijn vriend wat ik allemaal zag en ik viel terug flauw. Ik werd daarna wakker en ik lag op de grond. Toen realiseerde ik mij wat er allemaal gebeurd was. Mijn vriend vertelde mij dat ik aan het trillen was zoals bij een epilepsie aanval maar er kwam geen schuim uit mijn mond, mijn ogen waren ook open. Ik voelde me daarna angstig en voelde me heel slecht. Ik heb een half uur op de grond gezeten en slecht gegaan.

Ik was heel erg geschrokken wat er allemaal was gebeurd. Weet iemand juist hoe dit kon en wat dit betekent ?

GonzoGrasshopper

Bewuste gebruiker
Wat heb je van te voren allemaal gegeten? Iemand die ik ken is ook een keer out gegaan en dat kwam waarschijnlijk door slecht of weinig eten van te voren. Of misschien te snel opgestaan. Heb je al meer ervaring met blowen?
Is je dit al vaker overkomen zonder blowen?

Woezoe

Bewuste gebruiker
Flauwvallen kan, misschien te laag glucosegehalte in je bloed? Wanneer je blowed daalt dat flink, vandaar dat je vaak ook zo'n trek hebt in allerlei lekkere dingen. Probeer volgende keer van te voren meer te eten.

Martinus

Wijs gebruiker
Als ik met mijn bong wiet rook. vaak hit ik dan in 1x ongeveer 0.1g denk ik. Dan krijg ik het altijd koud. Ik ga daardoor bibberen en dat voelt altijd wel erg goed. Weet niet precies waarom maar ik ervaar het wel positief.
Rook je veel wiet? want 0,5 gram op een paar nuchtere hersenen zou voor mij wel echt poepie veel zijn. Dan ben ik echt een rotsblok. Een euforisch rotsblok.
Of weg in mijn gedachten gezonken en overtuigd dat mijn gedachten echt zijn rotsblok.

Bovenaan