• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bad trip spacecake en lachgas.

stylomat

Newbie
Hey,

een paar weken terug een heftig weekendje achter de rug. Eerst op vrijdag bij een vriendin met ons vaste groepje, super goede vrienden een chillax-nacht gehad. Lekker liggen trippen op lsd en mdma, zoals ik hier al een topic over gemaakt had.

En de zaterdagavond kwamen we weer bij elkaar bij een andere vriendin. Deze avond/nacht wouden we het rustig aan doen. Vriend had spacecake gebakken, voor sommige was dit voor het eerst (zoals voor mij).

Hij had voor iedereen een spacecake in een muffin vorm gebakken. Een halve zou genoeg zijn, maar we hadden allen zoiets van "kom we pakken hem helemaal" :grin:

Eenmaal de muffin op, kwam er voor iedereen een ballontje lachgas, heerlijk :grin: En zo hebben we het komende eerste uur ons vermaakt met ieder 4 ballontjes. Langzaam begonnen we de spacecake al te voelen en er kwamen de grootste lachkicks tevoorschijn om de meeste stomme dingen :grin:

Spacecake begonnen we steeds meer te voelen. Voor het af te leren hadden we voor iedereen nog een ballontje. Bad idea was dat dus.

Meestal is na 1 minuut het gevoel van lachgas wel weg. Maar nu bleef het aanhouden en aanhouden, op een ontzettende irritante manier, minuten/uren gingen voorbij en het leek maar niet te stoppen. We keken elkaar allemaal aan, wouden allen wat zeggen, maar het lukte ons gewoon niet. We kregen geen woord uit onze keel.

Praten de normaalste zaak van de wereld, het lukte niet. Het gevoel bleef maar aanhouden en leek niet weg te gaan. Het enige wat we konden is liggen, liggen en liggen en ogen dicht houden. Beetje licht deed al pijn aan de ogen.

Onze gedachten? Aan hoeveel verschillende dingen ik wel niet gedacht heb in 1 seconde, van broodje kaas tot geitenwollen sokken, van stoeptegels tot sterren. De meest wazige shit, het schoot zo snel je gedachten in dat je er gek van werd.

Het was gewoon afwachten tot het uitgewerkt was. Zondagavond zat ik aan tafel te eten en had nog het gevoel dat ik goed begaaid was.

Dit is iets voor mij wat ik dus niet meer doe.
Vriend had uitgerekent hoeveel jointjes je zou moeten blowen wil je hetzelfde gevoel krijgen.. 16 stuks :openmouth:

Hoeveel wiet er nu precies in de spacecake zat weet ik niet. Maar heftig was het op een kl*t* manier dan.

Mazzl.

ilyas

Bewuste gebruiker
ik blijf ook steeds verschieten van de sterkte van wiet maar bad gaan gebeurt soms wel eens. laat je niet afschrikken door deze ervaring, probeer eruit te leren.

MCHZK

Belezen gebruiker
inderdaad , en zeker bij spacecake.. dat komt altijd enorm hard aan bij mij (maar ik weet dan ook nooit de goede dosering en eet bijna altijd te veel)

zeker geen schrik oplopen uit deze ervaring , probeer de leuke kant er van in te zien :)

stylomat

Newbie
Geschrokken ben ik er niet van. Maar een leuke ervaring was het niet.
Volgende keer gewoon eens wat minder eten.

TrippyShit

Badass junkie
Als je de hele ervaring lang in een handstand doorbrengt is de kans op badtrippen nihil.
Een vriend van mij deed dit op datura en hij kwam in het mooiste en gezelligste sprookjesbos dat er bestaat. Er waren eekhoorntjes en vlindertjes en er was een naakte vrouw en omdat hij in de handstand stond keek hij zo recht tegen haar vagina aan. Het was een fijne trip zei hij :)

stampwijf

Newbie
een paar weken geleden had k een paar uur na een klein beetje mdma een plakje spacecake genomen. Thuis bij mn vriend. K voelde me behoorlijk vaag worden tijdje later. Overal waar k naar keek verschenen vierkantjes die zich vermenigvuldigden. K weet niet alles meer zo goed, maar vond t niet fijn en ben in bed gaan liggen in de hoop te kunnen slapen. Het effect werd heftiger en verloor de "controle" erover. K snapte niks meer van de realiteit. K wist niet meer wie mn vriend eigenlyk was en k had het idee alsof k opgeslokt werd in een andere wereld. K schreeuwde ook steeds "KAN JE ME HOREN?!". Terwijl hij naast me lag. K was vet bang en k zag aan hem dat hy zag dat k vet fout ging. K zei steeds maar "k snap er niks van.. Hoe is t allemaal zo gekomen..". Toen ben k rustig gaan liggen en deed k mn ogen dicht om te slapen. Volgens my werd t toen minder en ben in slaap gevallen. Weet t niet goed meer. Maar vond t dus echt geen fijne ervaring. Had k me dus vies op verkeken zo'n plakje spacecake (was wel hele sterke hoorde k achteraf). Doe k nooit meer. Net als paddo's. Das voor my allemaal net wat te vaag haha. Denk dat k er niet sterk genoeg voor ben, want k reageer ook flink op half pilletje of klein beetje mdma. Maar k hou t wel by t laatste. Vind k t fijnst :)

Echelon

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Als je de hele ervaring lang in een handstand doorbrengt is de kans op badtrippen nihil.
Een vriend van mij deed dit op datura en hij kwam in het mooiste en gezelligste sprookjesbos dat er bestaat. Er waren eekhoorntjes en vlindertjes en er was een naakte vrouw en omdat hij in de handstand stond keek hij zo recht tegen haar vagina aan. Het was een fijne trip zei hij :)

Haha :grin:
heerlijk bizar

Bovenaan