baldadig van hasj

aapkut

Badass junkie
ik heb de laatste tijd vaak dat ik baldadig wordt van hasj heeft iemand anders dit misschien ook of ben ik de enigste ?:P

Flameon

Badass junkie
Baldadig van hasj, hier ook eerder het tegenovergestelde: Gemutlich.
Als ik TS zou ik maar geen hasj meer roken, blijkbaar kun je er niet goed tegen

azgaza

Badass junkie
Ik heb ook echt het tegenoverstelde. Als ik boos en agressief ben en ik rook een joint ben ik weer chill en ben ik al half vergeten waar ik me nou eigenlijk zo druk om maakte haha.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Ik word altijd wel hamtammig of gramietig van hasj en/of wiet (volgens mij worden deze 2 woorden ook alleen maar in Groningen gebruikt.) Anyway, ik krijg soms wel zin om een beetje mensen te gaan stangen :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Eerder puberaal, en ginegappen. wordt ik er van. Lachen om girafe en kikker moppen ook om poep en pies grapjes.

Wacky

Badass junkie
Wie zijn vader of moeder is dit nou weer ?

Geen enkel kind of jong volwassene gebruikt dat woord, en al helemaal niet over zichzelf.

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het te maken heeft met hoe vaak je rookt. Toen ik als student nog elke dag een stick rookte was m'n denken wat meer een 'opiaat' gebeuren. En ik kon erop maffen als een baby.

Toen ik het daarna incidenteel ging doen met vrienden en ook puur begon te roken werd ik er gestimuleerd van en creativiteit kreeg vaak bijzondere uitwegen.

Zo kwamen we er eens achter dat bijvoorbeeld kaas ook met de zijkant van een vork kon worden gesneden. Als je maar hard genoeg drukte. Dus die kaas op tafel leggen en uiteraard schoten de hompen er soms af de kamer in. :grin: En ja, wij lachend en losbollig helemaal dubbel liggen als we dat probeerde. Want soms ging het goed, of soms vlogen ze op de kast of tegen de muur. 1tje ging tegen het schilderij en daar bleef een afdruk aanzitten. Dus we trokken het niet meer van 't lachen maar gingen er wel mee door.

Hedendaags gaat m'n hartslag omhoog en racen me gedachten ervan. Maar rook nauwelijks nog.

aapkut

Badass junkie
sorry voor de late reactie :P maar ik heb de laatste tijd vaak niet altijd dus dat ik zin heb om dingen te slopen terwijl ik hasj rook wat raar is wat normaal word ik er zeer ontspannen van maar de laatste tijd niet zo :stoned:

aapkut

Badass junkie
azgaza zei:
Ik heb ook echt het tegenoverstelde. Als ik boos en agressief ben en ik rook een joint ben ik weer chill en ben ik al half vergeten waar ik me nou eigenlijk zo druk om maakte haha.

ik word niet boos of agressief maar ik word onrustig en heb zin van alles te doen vooral met dingen gooien enzo.

maar van wiet wordt ik wel lekker chill :)

SperSIZEboon

Badass junkie
Kees Klapkaak zei:
Ik word altijd wel hamtammig of gramietig van hasj en/of wiet (volgens mij worden deze 2 woorden ook alleen maar in Groningen gebruikt.) Anyway, ik krijg soms wel zin om een beetje mensen te gaan stangen :P
hamtammig, wtf is dat voor een woord hehehe

Judas

Wijs gebruiker
Ik heb vernomen dat je van hasj uit Afganistan baldadig tot uiterst agressief kan worden. Bin Laden en de Taliban hebben de hennep daar genetisch gemodificeerd met de coca-plant om zo de westerse samenleving te destabiliseren.

acidboy

Badass junkie
wobble zei:
ik word onrustig

Dat heb ik nog wel eens, soort van energie die je ergens in moet stoppen, je kan niet rustig op de bank liggen spacen met een muziekje op...

Ga meestal even een balletje trappen, ff hooghouden ofzo, gaat het vanzelf weg :)

Bovenaan