1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bang om in Amsterdam heroïne te kopen

Discussie in 'Opiaten' gestart door Lias, 20 sep 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Lias

Lias Experimenterende gebruiker

Ik ga morgen naar a'dam omdat mijn gebruikelijke vendor op een bepaalde website mijn bestelling nog niet heeft opgestuurd en ik dus dit weekend ziek ga worden.
    Ik zal wel moeten maar ben hartstikke bang.
    Een paar jaar geleden ben ik bijna verkracht door een dealer in a'dam.
    Ik kan niet ziek worden omdat ik voor andere mensen plus dieren moet zorgen.
    Een aanvraag voor afkickkliniek loopt.
    Ik heb verder geen connecties dus ik gok het er morgen op.
    Zal ik een mes mee nemen?
    Waar moet ik op letten als ik iemand aan spreek?
    Wat kan ik doen om het veilig te houden?
    Moet ik juist smiddags of savonds gaan?
    Naar de wallen of ergens anders?
    Ik heb geen idee hoe ik op straat moet kopen en ik ben nogal kwetsbaar.

2. שמש

שמש Wijs gebruiker

Hmm. Vragen naar verkooppunten is niet toegestaan hier, met risico dat je gebant wordt. Hopelijk kom je er mee weg aangezien je hier nieuw bent. Niemand kan je dus helpen. Voor je andere vragen; ik neem aan dat je zelf weet wat het juiste antwoord is. Wat betreft veiligheid; probeer het adres van de dealer te sms'en naar een vriend en zet er bij dat ie de politie moet bellen als je niet binnen een half uur iets van je laat horen. Succes.

KropSla, AphexTwin en De Dunne vinden dit leuk.
  3. Lias

Bedankt!

Ik dacht dat ik niet direct vroeg naar een specifieke plek.
    Het gaat mij puur om de veiligheid.

Ik mag dus ook niet vragen welk dagdeel het beste is vanwege de engerds?

4. שמש

שמש Wijs gebruiker

:peace:
    Ik zou niet weten wanneer je het beste naar die dealer kan gaan.

5. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Misschien kun je je live locatie delen (via WhatsApp) met een vriend(in) of kennis, zodat deze het in de gaten kan houden en wanneer deze het niet vertrouwt omdat je bijv. veel langer op één plek blijft dan gepland, je kan appen of bellen voor de zekerheid.

6. Lias

Dat is een probleem.
    Ik heb geen vrienden.
    Ik ben helemaal alleen in mijn drugsgebruik.

Ik ga zometeen de trein pakken
    Ik gok het op de wallen.
    Ik ga eerst de kat uit de boom kijken.
    En tja... hopen op het beste

Mogen jullie ook niet vertellen hoe ik überhaupt een dealer kan herkennen?

7. Buu

Buu Belezen gebruiker

Dealers zijn ook gewoon normale mensen, die herken je niet zomaar. Zoek anders wat junkies op en vraag het aan hun.

8. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Op de wallen op straat GEEN drugs kopen meer.
    Er zijn vaste groepen afrikanen die nep spul verkopen of zwaar gemixed.
    Heel erg gevaarlijk.
    Vroeger was heroïne makkelijk verkrijgbaar op de wallen die tijd is voorbij.

Ik heb trouwens wel 10 nummers van dealers die alles verkopen.
    Van Coke tot ghb en alle medicijnen die er maar te krijgen zijn. Behalve heroïne.
    Ik zou niet weten waar ik dat vandaan zou moeten halen. Terwijl ik wel cristal meth kan kopen.

Je zou toch echt bij een bekend adres terecht moeten.
    Dat straat verkoop is echt aan banden gelegd.

9. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Voor heroine moet je bij turken of surinamers zijn. Herken de heroine gebruikers en zij geven in ruil voor 5 euro je wel wat tel nummers. Ik had binnen een uur heroine geregeld destijds. Ken de plekken in de buurt waar heroine gebruikers staan. straatprostituees gebruiken vaak ook heroine nadat de basecoke een beetje is uitgewerkt, en die kennen de weg naar de dealer ook wel. Het is ook zo dat de gebruikers voor een nieuwe klant die zij aanreiken, een bolletje dope extra krijgen. Let er wel op dat heroinegebruikers vaak ook basecoke gebruikers zijn, en dat zijn vaak niet de leukste mensen. Sowieso zijn heroinedealers niet altijd even tof. En anders darkweb....

10. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Volgens mij heeft TS wel gescoord aangezien die sedert zaterdag niet meer online gekomen is.

PsychedelicMagic vindt dit leuk.
  11. Lias

Uiteindelijk te lang gewacht en te ziek geworden om naar a'dam te gaan. Te bang. Steeds uitstellen..
    Vreselijk weekend achter de rug.
    Aantal keer crisis dienst gebeld omdat ik het niet meer trok en zelfs suïcide neigingen kreeg.
    Op zondag 3 x dizapam gekregen, wat bijna niks deed. Een half uur even geen kramp.
    Dinsdag is het pakketje binnen gekomen, wat die zaterdag ervoor dus bezorgd had moeten zijn. Vandaag gesprek gehad bij afkickkliniek.
    Vanaf maandag met ondersteuning van medicijnen thuis afkicken.

Hero..:rolleyes:

Laatst bewerkt: 26 sep 2019
  12. שמש

שמש Wijs gebruiker

Heftig verhaal. Goed dat je gaat afkicken!

13. Lias

Dank je!
    Het werd tijd.

Laatst bewerkt: 27 sep 2019
  14. שמש

שמש Wijs gebruiker

Volgens mij is zonder medicatie stoppen een hel. Kan het me niet eens voorstellen.
    Ben je al lang verslaafd?

15. Lias

Ja bijna een jaar.
    Ik zorg altijd dat ik op tijd bestel zodat dit niet zou gebeuren.
    Toch ben er blij om want het heeft me doen inzien waar ik mee bezig was en hoe kut deze verslaving is. Ik ben echt opgelucht dat ik maandag met hulp ga stoppen.

Het afkicken is een uitputtende marathon.
    Niet slapen/eten en continu pijn/kramp en bewegen. Je bent na 2 dagen te moe om afleiding te zoeken of buiten een rondje te lopen, dus lig je in bed te trappen, pijn te hebben, ziek te voelen, zo erg willen slapen en niet kunnen, compleet uitgeput... pure wanhoop van ellende uiteindelijk waardoor ik bijna van de flat wou springen.
    En dat duurt dan ongeveer een week. Niet te doen zonder hulp

Laatst bewerkt: 27 sep 2019
  16. שמש

שמש Wijs gebruiker

Ja, een crisis is de beste spiegel. Je moet nu even door shit heen. Maar de beloning ligt er achter. Is het ziek worden de hoofdreden waarom je wil stoppen?

17. Lias

Het ziek worden heeft me doen beseffen dat ik verslaafd ben.
    Ik hield mezelf voor de gek.
    "Ach ja ik spuit maar helemaal niet veel en ik ben geen junk , niemand weet het of ziet het aan me"
    Ik realiseer me nu pas dat ik mezelf verdoof om verkeerde redenen. Dat ik dingen niet op een gezonde manier oplos, maar weg spuit.

18. שמש

שמש Wijs gebruiker

Onthoud dat vrijwel iedereen wel ergens verslaafd aan is. Alleen jij hebt de pech dat het aan iets is wat minder 'vergeeflijk' is. De één is bijv verslaafd aan roken, de ander aan sporten. Of voor mijn part postzegels verzamelen. Er zijn 1001 manieren om jezelf voor de gek te houden. Je problemen proberen te ontlopen. Of onbewust bang te zijn voor hetgeen je het liefste wil (en je dan met allerlei zaken bezig te houden wat je afleidt van het hoofddoel), daar hebben ook heel veel mensen last van.

Albedo, De Dunne en Lias vinden dit leuk.
  19. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Absoluut een afrader tenzij je jezelf en anderen in gevaar wilt brengen.
    Als je in Amsterdam iemand aanspreekt of wordt aangesproken voor drugs zul je in de meeste gevallen opgelicht worden. Misschien moet je er op letten dat je verkoper niet overkomt als een junk zoals jijzelf. Als je situatie daadwerkelijk zo ingrijpend dringend is kun je beter overstappen op een Methadon recept via de huisarts.
    Ga naar de huisarts.
    Amsterdam is in ieder geval de laatste plaats waar ik Diacetylmorfine zou halen. :confused:
    Succes, het is mogelijk om van heroïne af te kicken en een betekenisvol leven op te bouwen mocht je dat echt willen. Dat proces zal echter tijd nemen, wees niet te hard voor jezelf en doe rustig aan.

20. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Sterkte met het afkicken. Er is gelukkig veel hulp beschikbaar. Al zijn de standaard opname verslavingsklinieken niet echt fijn ivm het groepsleven en sommige groepswerkers en regels en zo... Maar je slaat je er wel door heen. Je komt niet dom op mij over. Heroïne is helaas erg verslavend. Lichamelijk vooral vind ik.

Lias vindt dit leuk.
  21. hansje1963

hansje1963 Belezen gebruiker

Hoi,
    Ziek zijn is idd niet prettig, ikzelf was meestal na de 4de dag zonder dope wel weer te been, uiteraard niet fit maar dan had ik heb ergste wel gehad, erg vaak ziek geweest in die jaren, maar de methadon heeft mij in die jaren nóg zieker gemaakt, ik weet niet hoe je traject er uit gaat zien maar ik wens je veel succes en sterkte toe!

EarlyBird en Lias vinden dit leuk.
  22. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Heel veel sterkte! Ik zal voor je duimen dat het je vrij makkelijk afgaat en je weer snel lekker in je vel zit! :praying2:

Lias vindt dit leuk.
  23. Lias

Dank jullie wel!

Ik ga vanaf maandag elke dag naar een locatie om medicijnen op te halen en even te praten.
    Zondag nacht zet ik de laatste spuit.
    Ik blijf verder dus thuis.
    Het wordt geen methadon omdat je dan eigenlijk de ene verslaving ruilt met een ander.
    Dat wil ik niet
    Ik wil er vanaf.
    Ik zal iets krijgen waardoor ik wel ziek wordt, maar niet zo erg dat opname nodig is.( Ik weet nog niet wat )
    Klinkt misschien raar, maar ik wil ook ziek worden. Ik wil hier door heen. Het liefst zou ik het cold turcky zelf doen, maar helaas is dat voor mij net ff te heftig.

24. hansje1963

Ik zou ook niet voor cold Turkey gaan, waarom jezelf onnodig ziek laten worden, vaak wil een korte Suboxone /Subutex kuur werken, en idd, methadon ruil je de ene verslaving voor een andere (vaak nog ergere) verslaving, wat dat betreft heb ik de pech gehad pas na vele jaren in aanmerking te komen voor de Subutex wat ook makkelijk af te bouwen is, maar goed, succes Maandag!

Lias vindt dit leuk.
  25. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Heel erg veel sterkte. Ook super goed dat je professionele hulp hebt ingeschakeld. Dat is altijd de moeilijkste stap. Gaat helemaal goed komen met jou :thumbsup1:

EarlyBird en Lias vinden dit leuk.
  26. שמש

שמש Wijs gebruiker

Hou ons op de hoogte hoe het gaat! Denk dat je steun kan hebben aan dit forum.

Lias vindt dit leuk.
  27. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Wijs gebruiker Donateur

Heel goed, er gaat weer iemand de strijd aan met de drugs!
    Met een goede begeleiding ,en eerst ook medicatie, en, een sterke wil, gaat het je lukken!
    Cold Turkey afkicken? Dat is werkelijk een hel.
    Dat moet je dus niet doen. De enige meerwaarde die dit heeft, is, dat wanneer je erdoorheen komt, je het wel uit je hoofd zal laten om er weer mee te beginnen .
    Want dan weet je wat voor rotzooi het is...
    Alle sterkte!!

Lias vindt dit leuk.
  28. Klein Pierke

Klein Pierke Experimenterende gebruiker

Wat ga je nu doen? Jouw verhaal is net het mijne....

Lias vindt dit leuk.
  29. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Lijkt mij beter dan heroïne van willekeurige bron injecteren. Als het je lukt in een keer vanaf te stappen, power to you. Maar als het niet helemaal loopt zoals gewenst zou ik de opties open houden.

30. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Wijs gebruiker

Ah ja. Ik ken het probleem. Ik ben cols turkey gestopt als minderjarige dakloze hoer. Ik zag de ene na de andere de pijp uit gaan. Ik heb een week of 2 weken gebivakkeerd op station Maastricht. Vraag me niet hoe. Ik weet het gewoon niet meer. Alleen flarden.

Dus afkicken of gewoon zorgen dat je altijd genoeg voorrraad (minimaal 4 weken) hebt om het effect van uitval van dealers te kunnen overbruggen.

Lias vindt dit leuk.
  31. Lias

Wouw, niet eens in je eigen huis, bed ect afkicken. Respect :boxright2:

32. Lias

Hallo!

Vanaf maandag is er gekeken naar de juiste dosering methadon. Nu zit ik op 30mg per 24u. Verdelen naar behoefte, zo lang mogelijk uitstellen.
    Het is toch methadon geworden omdat meneer het niet aan durfde om een ander medicijn(?) te proberen.
    Ik ga morgen vragen stellen over:
    Naltrexon
    Buprenorphine
    Ik vindt het niks dat ik uiteindelijk van de methadon zal moeten afkicken.

Het gaat op zich wel goed.
    Het valt me reuze mee.
    Ik slaap een beetje slecht.
    Ik heb last van stuiptrekkingen.
    Komt dat van het afkicken of de methadon?

Ik mis wel de routine van het dagelijkse gebruiken. Ik rook absurd veel nu.

Laatst bewerkt: 4 okt 2019
    hansje1963 vindt dit leuk.
  33. Lias

Bedoel je na het afkicken?

34. Legio Patria Nostra

Het verlies van een partner, een ritueel, een vaste plaats waar je jarenlang geregeld naartoe ging, dit alles brengt een rouwperiode met zich mee.
    Zo ook een periode van in praktijk verslaafd zijn, en het In deze scene overeind zien te blijven, en de "jacht om te scoren". Dat was alleen al een halve dagtaak...heel herkenbaar!
    Neem daarvoor dus die tijd.
    (Moet natuurlijk geen jaren duren)
    Toen ik de kliniek in ging, heb ik met een ritueel de avond van te voren mij nog eens één keer vol laten lopen met bier.
    En toen...dat dus niet meer.
    De rouwperiode duurde een maand of twee, en...ziedaar! dan heb je ineens veel tijd over!
    De tijd dien je anders nodig had, om je verslaving te onderhouden, die moet je dus een andere invulling gaan geven, dit viel mij destijds beslist niet mee..

Respect, voor dat afkicken zoals jij dit gedaan hebt!

hansje1963 en Lias vinden dit leuk.
  35. Lias

Dank je wel!

36. hansje1963

Hoi Lias,
    Ik denk dat 30mg methadon in principe voldoende zou zijn maar ik weet niet hoeveel je per dag gebruikte? Met Buprenorfine zijn ze voorzichtig gezien dat geshot kan worden, mits het Suboxone is want daar zit Naloxone in zodat de buprenorfine niet geshot kan worden.
    Je moet er ook een beetje rekening mee houden dat de methadon goed in je systeem moet gaan zitten, gezien je stuiptrekkingen hebt is de dosering misschien wat laag? Je zult straks idd tijd over hebben en dan kan de verveling toe slaan, gevaarlijk! Kijk na de afkick of je kunt gaan sporten of vrijwilligers werk, ik vind het leuk dat je af en toe een update plaatst, van de meeste hoor je niets meer maar dat uiteraard aan hunzelf, er zijn hier genoeg mensen die goede tips kunnen geven en ons kent ons hé! Hou vol en héél veel succes!!

Lias vindt dit leuk.
  37. hansje1963

Ps, Naltrexon is een goede zuchtremmer tegen de ”trek", ik heb dat in het verleden ook gebruikt maar ik kreeg er nare bijwerkingen van maar ook dat verschilt van persoon tot persoon, als je de methadon niet lang neemt kan de afkick daarvan meevallen, na jaren gebruik is dat idd erg zwaar dus misschien is een korte methadon kuur bij jou beter van pas maar dat zal de arts wel in kunnen schatten, is het een verslavingsarts of de huisarts geworden? Sterkte.

Lias vindt dit leuk.
  38. Legio Patria Nostra

Campral is óók een goed medicijn tegen ",zucht" (alleen op recept)
    Ik ben in ieder geval benieuwd hoe het verder met je verlopen zal
    Geef nooit op
    Laat die rotzooi het niet van je winnen
    Het eerste loodzware begin heb je al met succes doorstaan!
    Het zou toch doodzonde zijn, als je terugvalt en je weer opnieuw de afkick moet gaan maken!
    Vooral die laatste zin heeft mij er goed doorheen geholpen en .....nog steeds.
    Zwakke momenten zullen zo af en toe blijven komen..en deze mogen niet winnen!

Lias en De Dunne vinden dit leuk.
  39. Lias

Ik gebruikte soms 2 gram op 1 dag.
    Ik was idd aan het kijken voor vrijwilligerswerk. Ik dacht aan eenzame ouderen.
    Natuurlijk plaats ik af en toe een update!
    Ondanks dat jullie vreemde zijn, ontvang ik veel steun van jullie.
    Het zijn Mischien maar woorden op een forum, maar ik heb er echt heel veel aan!

EarlyBird vindt dit leuk.
  40. Legio Patria Nostra

Naltrexon is ook een opiaten antagonist.
    Heeft al velen het leven gered bij een od.
    Van methadon is niet direct te zeggen hoeveel je moet hebben als je overschakelt op dit middel.
    Weet ik ook niet,, de verslavings arts deze berekent het exact.
    Doodziek was ik van de Oxcycontin.v(pijnstilling)
    Met methadon was ik in 10 minuten die ziekte verschijnselen kwijt.
    Zonder pijnstillers kan ik niet eens meer lopen ....maar, de neurochirurg is al in beeld.
    Als ik van die rugpijn af ben, dan zou het mooi zijn om ook dat laatste opiaat af te bouwen...

Lias vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Bang Amsterdam heroïne
  1. Stombezig
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    1.501