Bang om verslaafd te raken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raketje

Belezen gebruiker
Hoi allemaal..
Sinds donderdag middag is mijn leven een rollercoaster. Mijn vriendin heeft mij verlaten. En ben er vandaag achtergekomen dat ze ook een hele tijd vreemd is gegaan in onze relatie.. Nu merk ik dat ik enorm getrokken word door 4mmc om mijn gedachtes te dempen. Het is misschien vragen naar de bekende weg maar hoe kan ik mezelf tegenhouden want ik trek dit niet heel veel langer meer

Andromeda

Bewuste gebruiker
Ik ken het man.. zwaar klote ist, maar jij moet door je verdient beter en krijgt ook vast wel weer beter. Iedereen krijgt uiteindelijk wat die verdient. Nu is het ff heel zwaar maar je moet die mindset te vinden, en die ga je ook vinden. Ik snap je vluchtgedrag in 4mmc ben er zelf ook geweest maar probeer het te beperken man het gaat jou niet beter maken op de lange termijn. Ga aan jezelf werken koop mooie nieuwe kleding voor jezelf, ga sporten en ga vooral veel dingen doen met vrienden, vanalles kan
Ondertussen blijf je nog wel ff aan je ex denken tuurlijk, maar daar ga je overheen komen dat komt goed. Pak die afleiding. Man maar probeer die niet op drugs te focussen. Die kracht moet jij nu in je gaan laten groeien!
bedenk in jezelf laat je jezelf ook nog eens naar de klote gaan gaan voor en door haar? Nadat ze dat al zo wilt en probeert.. Dacht het niet!

Kopop man je kan dit❤️

De Apotheker

Badass junkie
Zo ging/ GAAT het heel grof gezegd ook twee keer bij mij zo snel fout dat ik nu kliniek 2 en psychiatrische kliniek 1 te pakken heb dus bij deze ga naar je huisarts en laat je doorverwijzen naar de verslavingszorg. die doen niks wat je niet wil en gaan gewoon aan de slag met JOU hulp vraag enkel met de informatie die je aan je psycholoog of HU hebt gegeven en zij zullen dan kijken wat jou nu gaat helpen zowel mentaal als het drugs misbruik en daar de schade na een tijd van qua verslaving etc.

Schrik niet want ze gaan je niks aanpraten of erger maken alleen kunnen nu nog preventief handelen samen met een verwijzing naar een psycholoog een keer per week niks te geks maar dat je het vraagt betekend al dat je weet wat er waarschijnlijk gaat gebeuren als je doorgaat als nu.

Ik weet het ik deed het dus niet niet een toptijd voor mij om te mogen zeggen maar blijft zoals ze zeggen:

De beste stuurman staat aan wal.
sterkte!

Groetjes,

Apo

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Huisarts is gebeld.. ben doorverwezen naar tactus. Dus we wachten een belletje af. Bedankt mensen ❤️

Goed dat je hulp hebt ingeschakeld. Kan me voorstellen dat je situatie flink klote is…En ik snap dat jezelf dan verdoven fijn kan zijn, maar gelukkig weet je ook dat dat een hele gevaarlijke oplossing is.

Hou je taai, je leven wordt beter zonder haar.

Tijd voor de gym haha💪🏻

Magicalwoman

Belezen gebruiker
Hoi allemaal..
Sinds donderdag middag is mijn leven een rollercoaster. Mijn vriendin heeft mij verlaten. En ben er vandaag achtergekomen dat ze ook een hele tijd vreemd is gegaan in onze relatie.. Nu merk ik dat ik enorm getrokken word door 4mmc om mijn gedachtes te dempen. Het is misschien vragen naar de bekende weg maar hoe kan ik mezelf tegenhouden want ik trek dit niet heel veel langer meer
Ik kon het zelf niet alleen, ik heb geaccepteerd dat ik hulp nodig had en heb het gezocht en gekregen.
Het kutste voor mij was om toe te geven dat ik zelf niet sterk genoeg was om het alleen te doen.
Toen even niet sterk maar nu veel sterker:)
Gevoelens verdoven lijkt even fijn, totdat het een dagelijkse kost word en je er gewend aan raakt.
Zodra je er dan mee stopt klapt de bom nog harder helaas.
Het verdoven is eigenlijk het uistellen van..
hoop dat je krijgt wat je nodig hebt.

Jesuswalksurviv0r

Belezen gebruiker
Zoek steun. Isoleer jezelf niet. Maak buiten wandelingen, stel doelen, koop een kat. Dit is vragen om achteruit te gaan op een manier dat er weleens voor kan zorgen dat het heel lang weer duurt voordat je weer een beetje happy bent. Sterkte.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Compliment dat je zelf de craving herkent en er niet aan toegeeft! Dit is volgens mij exact hoe een verslaving kan ontstaan. Me beste maat komt net uit de kliniek omdat ie er wel naar greep op 'slechte momenten'.

Wat hierboven staat. Zoek afleiding. Sport, nieuwe hobby, familie, netflix etc.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Je kan alvast beginnen door de voordelen en de nadelen van 4-mmc gebruik (en voornamelijk de reden van je gebruik) op te schrijven en tegen elkaar af te wegen.

WAZA

Belezen gebruiker
Hoi allemaal..
wat een gehuil ... ik ben een familielid kwijt door dood..
Get ur shit together SIMP

De Apotheker

Badass junkie
Aaawh wat een totaal zinloze toevoeging aan zijn verhaal en eerder een manier om mensen te laten zien dat jij geen diep gewortelde homosexuele kelder dwerg bent??? Die wel degelijk snapt ergens dat mensen een ander hoofdje als jij hebben *kloenk kloenk* empathie heet dat en rationeel verbanden leggen.

En jij bent een familie lid kwijt pffff das niks ik heb ze nog maar toch is de helft al echt dood en sommige wens je wel eens 25 jaar dood.

En ja dat was ff janken en wat klinieken maar ben je ook van dat stukje genaamd fragiele mannelijkheid af :wink: Kusje

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Als je dan toch al de moeite wilt nemen om te reageren op een post die bijna een jaar oud is… maak er dan iets nuttigs, liefdevol of waardigs van. Dit is echt alleen maar lomp doen om een ander naar beneden te halen. Dat is niet de bedoeling van dit forum.

ik gooi even een slotje op dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan