Benzoboss zei:
Lol mijn eerste keer legde ik een lijn van 0.5g maar was ook mijn laatste keer kon gvd nie eens een peuk vast hoeden
mooi verhaal man... had ik ook een keer toen ik in een lijn 3,5g wegsnoof.
bij snuiven komt volgens mij bekant alles toch wel je maag in door het ophalen van je neus, snuiten kan, maar das zonde en het irriteerd sneller. oraal innemen duurt langer voordat je het effect merkt, doseren is ook wat moeilijker dan bij nasaal gebruik.
bij bommetjes is het wel handig als je de zuiverheid va je spul weet.
snuiven omdat je anders last van je maag krijgt is ook een fabel, zie mijn eerdere opmerking.
je raakt echt niet verslaafd aan speed als je er 1 keer je kater mee wegsnuift, maar het blijft verslavend spul. voorzichtigheid is altijd aan te raden.
van speed snuiven krijg je geen extra gat in je neus, anders had ik die wel een. wat wel een veelvoorkomend probleem is is irritatie van je slijmvliezen, en een soort snotneus die ontzettend lang aan kan houden. dat soort klachten verwacht je wel bij mensen die vaker gebruiken, en mensen die hun pep niet laten drogen.
als je het niet ziet zitten om te snuiven is toch helemaal niet erg, bommetjes werken net zo goed.