Base of snuif coke ?? 🙈

Bibi1978

Newbie
Hoi hoi effies een vraagje hoe kan je het verschil zien tussen snuif en base coke ?
Vriend had paar grammetjes gehaald maar nou twijfelen we of het nou snuif is of base ?

Is base ook gelijk zo verdovend als snuif als je bv beetje op je lip zet ?
Kan je het nog ergens andere aan herkennen de verschillen miss ??

_shikantaza

Badass junkie
Op zich is de test simpel zat.

Lost het op in water --> HCl aka snuifcoke
Los het niet op in water --> Freebase aka crack

Maar dan wel even los van wat je uerberhaupt hebt, daar zul je voor langs het testcentrum moeten - www.drugs-test.nl

OtherShore

Badass junkie
Ik rook het liefst kan je makkelijker stoppen kan je er langer mee doen en smaakt zoveel lekkerder
Meen je dit serieus? Base coke/crack heeft toch een kortere werkingsduur dan normale coke? Je doet er dus niet langer mee. En base coke/crack is verslavender dus stoppen is moeilijker. Dus er klopt volgens mij niet veel van wat je zegt 😅 Begrijp ik je misschien verkeerd?

Laatst bewerkt:

MrWhitebear

Newbie
Meen je dit serieus? Base coke/crack heeft toch een kortere werkingsduur dan normale coke? Je doet er dus niet langer mee. En base coke/crack is verslavender dus stoppen is moeilijker. Dus er klopt volgens mij niet veel van wat je zegt 😅 Begrijp ik je misschien verkeerd?
Ja vind ik toch ook?

MrWhitebear

Newbie
Hoi hoi effies een vraagje hoe kan je het verschil zien tussen snuif en base coke ?
Vriend had paar grammetjes gehaald maar nou twijfelen we of het nou snuif is of base ?

Is base ook gelijk zo verdovend als snuif als je bv beetje op je lip zet ?
Kan je het nog ergens andere aan herkennen de verschillen miss ??
Goh, voor mezelf is base veel zuiverder qua gevoel en meer helder. Maar heel verslavend, je moet heel snel meer en meer hebben om hetzelfde te voelen. Coke snuiven werkt meer verdovend naar mijn beleving.

Bovenaan