• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Basecoke

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Freaky Freggle

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal, basecoke is mijn favoriete drug, vandaar dit report.

Ik begin bij het begin: mijn dealer was gecontracteerd, 20 minuutjes wachten nog. Dit vind ik enerverend maar ik hou me bezig door alvast rolletjes te maken van toiletpapier om de ammoniak af te deppen en assen te sparen voor op mijn pijp.

Eens de Coke er is kap ik het in de lepel en voeg ammoniak toe. Daarna vuurtje onder de lepel en afwachten tot ik een mooie olievlek heb. Dan de ammoniak af deppen en in de druppel roeren met een mes tot ik brokjes heb.

Nu is de moment aangebroken, ik kan roken. Ik leg het brokje op de pijp en begin te branden en inhaleren en eens mijn longen vol zitten stop ik met trekken en hou de rook onegeer 8 seconden binnen: dit omdat het effect na ongeveer 6 tot 10 seconden in kicked en ik het effect al wil voelen voor ik de rook uitblaas.

Eerst word ik high in mijn hoofd, ik voel me licht en dizzy. Daarna komen de tintelingen, die stromen door mijn hele lichaam maar ik voel ze vooral in mijn kuiten en mijn hoofd. Ik voel me geweldig, tegelijk heel gestimuleerd en ontspannen. Ik heb zin om te babbelen maar tegelijk ook om mijn ogen dicht te doen en gewoon te genieten. Soms babbel ik, soms geniet ik gewoon.

Dit effect kan duren van 1 minuut tot 20 minuten, bij mij duurt het ongeveer 10 minuten. Eens die intense flash voorbij is komen de cravings, vervelend maar als je je 10 minuutjes op iets anders kan concentreren zijn deze voorbij.

Ik vind basecoke niet meer verslavend dan snuifcoke, integendeel zelfs. De flash van basecoke is wel veel intenser dan de high van snuifcoke (hcl) maar het effect is tegelijk helemaal anders, niet te vergelijken.

Met snuifcoke ben je helder en scherp, met basecoke niet, het is te zeggen: je bent wel scherp in die zin dat je bv heel scherp het kleinste geluidje hoort, maar je bent niet helder, je bent scheef in je hoofd. Ondanks dit scheef zijn maakt het je toch wakker, ook als je bv gedronken hebt.

Ze zeggen soms dat basecoke voor junkies is, daar ben ik niet mee akkoord. Het lijkt mij een kwestie te zijn die speelt van persoon tot persoon: je hebt ook mensen die slechts af en toe basecoke roken net zoals je mensen hebt die zowat elke dag snuiven.

Zo, dit was mijn report, kort, ik weet het, maar hopelijk niet geheel overbodig.

Hardcore_frk

Badass junkie
Leuk om basecoke ook eens van de positieve zijde beschreven te zien worden! Ik geloof best dat, indien je jezelf echt goed kent en sterk in je schoenen staat, je basecoke met mate kunt gebruiken. Maar ondanks je mooie beschrijving durf ik mij er toch nog niet aan te wagen, haha.

Hoe lang doe jij dan gemiddeld met een gram (snuifcoke, zal dus wat minder basecoke zijn)? Ik doe ongeveer drie avonden met een gram snuifcoke. Ik kan me voorstellen dat het met basecoke wel wat harder gaat?

En waar ik ook benieuwd naar ben: hoe gaat het met je hartslag tijdens/na een sessie? De mijne gaat met snuifcoke à 0,3 gram op een avond toch altijd wel richting de 100 BPM. Als het me te gek wordt, neem ik er een benzo bij en gaat hij weer naar 70 à 80 BPM. Omdat de gram basecoke mijn inziens sneller gaat, lijkt het mij ook dat je hartslag een stuk hoger kan worden. Of zie ik dat verkeerd?

Freaky Freggle

Met een gram snuifcoke doe ik een avondje, eens gecleaned en ik rook het doe ik er ongeveer 2 uurtjes mee. Het effect duurt maar kort.

Hoe hoog mijn hartslag gaat weet ik niet, maar mijn hart bonkt wel na een trek. Maar al bij al valt dat nog mee...

inner_search

Badass junkie
Toen ik af en toe basecoke deed werd er na het koken nog nagekookt en afgedept met water. Smaak was sowieso beter en puur.
Als je nog een substantie aan het water zou bij voegen zou je crack gekregen hebben inplaats van basecoke.

Net rapport over basecoke trouwens.
Bij mij duurt een puff maar enkele seconden.
Wat het het dus zen geld niet waarmaakt.

Leuk om eens te doen , maar na 10 puffen hab ik het wel gehad.

Avoicc

Belezen gebruiker
deeed een x basecoke en toen vijf nachten wakker gebleven. daarna in een kliniek beland.
Wow dit klinkt wel heftig! Ik heb zelf nog nooit basecoke gebruikt maar ik wil wel snuifcoke proberen (heb alleen geen betrouwbare dealer kunnen vinden) en hoop dat dit mij niet overkomt.

Hoe ben jij in een kliniek beland door crack?

PsychedelicMagic

Badass junkie
rookte zo base en daarna thuis kon ik niet meer slapen en dit werd steeds erger totdat ik in de kliniek antipsychotica kreeg en als een baby in een observatiecel sliep

inner_search

Badass junkie
Coke met Ammoniak is basecoke, water met Sodium Bicarbonaat, ofwel bakzout, geeft Crack.

Het verschil is dat basecoke zuiver is van 70% tot 100% omdat het de versnijdingsmiddelen eruit kookt wat bij Crack niet het geval is. Ook blijft in Crack veel bakzout achter, het is dan ook maar 20 tot 40% zuiver.

Crack komt veel voor in de USA omdat Ammoniak daar verboden is.

In Nederland komt wel Crack voor die dan per brokje verkocht wordt maar dat is voor het straatleven.
Het is tegen de regels normaal om de bewerking van drugs te verwoorden , daarom zij ik substantie en niet het middel bij naam.

Dat gezegt , ik ken er een hoop die jouw uitgelegde stap 1 vervolgen met stap 2.
Voor crack hoef je niet persee stap 1 over te slaan.

heyol

Bewuste gebruiker
Nice report man. Is het proces om coke uit te wassen met ammoniak hetzelfde als met aceton? Snuifcoke was ik soms uit met aceton om de versnijdingsmiddelen er een beetje uit te halen, maar daar gebruik ik bv. geen lepel/vuur voor.

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Nice report man. Is het proces om coke uit te wassen met ammoniak hetzelfde als met aceton? Snuifcoke was ik soms uit met aceton om de versnijdingsmiddelen er een beetje uit te halen, maar daar gebruik ik bv. geen lepel/vuur voor.

Het is niet hetzelfde uitkoken moet omdat dan het verbrandings punt veel lager is
Na koken kun je 99.9 % puur over houden

Pjotr777

Bewuste gebruiker
Uitwassen met ammoniak is geen juiste term, als je ammoniak (of maagzout) toevoegt maak je er weer base coke van.
Uitwassen met aceton haalt idd de meeste verontreinigingen/versneidingsshizzl) weg maar het blijft snuifcoke. Base coke (crack) kun je niet meer snuiven, alleen roken.

Freaky Freggle

Het is tegen de regels normaal om de bewerking van drugs te verwoorden , daarom zij ik substantie en niet het middel bij naam.

Dat gezegt , ik ken er een hoop die jouw uitgelegde stap 1 vervolgen met stap 2.
Voor crack hoef je niet persee stap 1 over te slaan.

Bedoel je dat je uitkookt met substantie x en daarna nog is met substantie y? Dat lijkt me sterk want na stap 1 heb je je base en die is niet meer water solubel ergo maakt dat stap 2 onmogelijk.

Of mis ik hier iets?

inner_search

Badass junkie
Bedoel je dat je uitkookt met substantie x en daarna nog is met substantie y? Dat lijkt me sterk want na stap 1 heb je je base en die is niet meer water solubel ergo maakt dat stap 2 onmogelijk.

Of mis ik hier iets?
Ja klopt , met substantie y erbij word het terug een bel in het water.
Word sneller hard dan met stap 1 en blijft aan het mes kleven zonder te deppen of roeren.
Althans bij mij toch vroeger.

Freaky Freggle

Ja klopt , met substantie y erbij word het terug een bel in het water.
Word sneller hard dan met stap 1 en blijft aan het mes kleven zonder te deppen of roeren.
Althans bij mij toch vroeger.

Dat wist ik helemaal niet. Maar waarom doe je dat? Want na stap 1 heb je perfect zuivere basecoke.

Buu

Wijs gebruiker
je reinigt je base met na koken met water van nog wat overgebleven ammoniak en andere restjes zodat er een meer puur en zachter rokend eind product overblijft
Ah zo. Zou wel eens base willen proberen maar heb bepaalde mensen beloofd dat ik het nooit ga gebeuren. Sowieso met mijn twee linkerhanden zie ik mezelf snuifcoke niet omzetten naar base. Als ik het al zou doen zou ik waarschijnlijk een opbrengst van 10% overhouden. :tongueout:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan