Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
EWten nooit!
slapen echt na de laatste kruimel
nog meer halen standaardt ik heb nooit genoieg. ik heb me verslaving redelijk onder controle door de medicijnen die ik slik. dus de pijp beheerst mij niet meer. Maar ik heb wel als ik een avondje lekker base en het is op dat ik wel heeel erg graag nieuw wil. dus dan bel ik me vriend of ga er heen en die heb dat voor mij. Als we met ze 3en zijn dan liggen we nogal eens op de grond zielig met de pijpjes in de hand op zoek nar kruimels die zijn gevallen.
nu snak ik ongeloofelijk naar een trekje base een vriendin is nu halen en de andere die zoekt op de grond. naar brokjes maar ik heb nog een bolletje liggen :P die neem ik zo lekker in de wc. Net ook ruzie gehad om een trekje we hadden 9 brokjes liggen dat is denk 18 trekjes nou de een die voelt ze lekker de ander heb meer nodig voor t zelfde alleen suus had geen pijpje meer dus die gebruikte een blikje das zonde dus nu haalt ze weer 3 gram
Nee kut crack vertieft me. maar ik mie weer anders draai ik zelf door. moet gewoon hebben anders work eg gek. maar dehelft is weg dus ik heb nog 1 gram
minimaal 1 x permaand, maar meestal wel nog en paar keer
meestal met collega danseressen in de club gooien we al het verdiende geld bij elkaaar x aantalgram pp
pijp schrapen en slapen of naar huis
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.