1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beginner speed

Discussie in 'Speed' gestart door Natal, 12 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Natal

Natal Newbie

Ik wil af en toe speed gaan gebruiken in poedervorm. Wat is een goede dosis om mee te starten als beginner? Probeer er momenteel aan te komen maar erg lastig.

2. Myme

Myme Experimenterende gebruiker

Ik raad je aan om er niet alleen mee te beginnen. Vraag raad bij iemand van je vrienden die al gebruikt. Begin met één enkele lijn. Bij mij was het zo dat speed me enorm teleurstelde, omdat ik er niets van voelde. Dat zei ik toch... Tot het ineens 6u ochtends Was en ik nog steeds niet moe Was. De effecten van speed zijn per persoon anders dus bouw langzaam op, niet meer dan één lijn per uur. Zeker op feestjes moet je voorzichtig zijn voor hoge hartslag en dehydratie. Ga vaak naar buiten en drink veel (geen alcohol). Zorg dat je geen verplichtingen hebt de volgende drie dagen want de allereerste speedkaters kunnen heel hard zijn! Probeer altijd een goed nachtritme te houden. Dat Was bij mij toch belangrijk. Is het ineens al 7u 's morgens? Sla dan een nacht over ipv dan nog te gaan slapen. Wees bewust dat de tijd sneller gaat gaan. Voor je het weet ben je 24u verder en ben je nog steeds aan het snuiven. Stop dus op tijd! Let op: je kan nog goed 6u wakker blijven na je laatste lijn. Hangt van persoon tot persoon af. Zie wat het bij je doet en evalueer je ervaring. Schrijf dingen op. Speed werkt voor iedereen anders en ook de kwaliteit speelt mee. Dus een pasklaar antwoord heb ik niet. Wees gwn voorzichtig! Buikpijn, diarree, zweten, hoge hartslag, focussen zijn normaal, maar doe het dan verder rustig aan. Stop meteen als je psychotisch word! (Dingen zien, argwaan,...). Je wilt echt niet met een speedpsychose in de psychiatrie belanden. Zorg dat iemand van je vrienden weet dat je gaat gebruiken, zodat die af en toe eens kan checken of alles oké is. Maar vooral have fun! Hou alle risico's in je achterhoofd, maar ga er niet over piekeren! Leef je uit of thuis gwn lekker filmpje zien. Je gaat constant iets te doen hebben en denken wauw wat verzet ik veel werk, terwijl je eigenlijk niets gedaan hebt. Als speed je eerste hard-drug Is, verwacht er dan niet te veel van. Ik dacht de eerste keer dat het helemaal niets deed, en nu Is het mijn wondermiddel :)

Soit, als je een vriend hebt die al gebruikt, doe het dan samen met hem! Anders heel voorzichtig zijn!

Sorry voor de lange uitleg. Heb zelf ook net een lijn genomen, en dan blijf ik maar ratelen :grin:

Good luck

SneeuwSnuiver en Fenrir vinden dit leuk.
  3. Detraid

Detraid Experimenterende gebruiker

Ik raad je ook aan om de nieuwschierigheid links te laten liggen.
    Speed is voor een hoop mensen een nieuwe ervaring die je dolgraag nog eens wilt doen.
    Als jij zeker van je zelf bent en je bent ook niet verslavingsgevoelig. Of nog erger psychisch in behandeling dan kun je het overwegen om eens te proberen. En het daarbij te laten anders heb je zojuist een mentaale obsessie erbij gekregen.
    Die ik niet meer uit de weg ga. En al ga ik hem uit de weg ik zal er altijd een zwak voor hebben, Momenteel zwaar aan het misbruiken en dat is helaas niet uit je brein te wissen. Beter ga je alle harddrugs uit de weg. Ze zullen allemaal na die ene keer nog wel langsluipen.

4. Parfumflesje

Parfumflesje Bewuste gebruiker

Als je goede ervaringen hebt met drugs zullen ze zeker nog vaker langssluipen. Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn zolang de drugs geen grote invloed krijgen op je normale leven, sociale contacten, financiën enzovoorts.

Het is dus niet verstandig om drugs te misbruiken zoals detraid schijnbaar doet. Het begrip misbruik is vaag maar ik spreek van misbruik als je jezelf niet meer in de hand hebt, je niet meer goed kan functioneren en als je van alles verliest door je gebruik (misbruik).

5. Parfumflesje

Parfumflesje Bewuste gebruiker

Speed is mijn favoriete drugs. Gebruik pas weer als je hersteld bent van je vorige gebruik.

Een beginner zou ik een bommetje van 50 Mg aanraden als het zuivere pep is. Gewoon om het uit te proberen. Slik het in plaats van te snuiven. Wie wil er nu een witte neus en een geïrriteerde neus?

Bas vindt dit leuk.
  6. Bas

Bas Wijs gebruiker

Pep :redheart:

Jammer dat ik pas weer aan de pep ga in de 2e week van September :openmouth:
    Heb dan wel dik een pauze gehad van 2 maanden. :hand2:

Detraid en Parfumflesje vinden dit leuk.
Laden...