Bekeuring

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Anna2013

Belezen gebruiker
Ik ben laatst aangehouden net ghb in de auto maar was zelf niet aan het rijden. Weet iemamd waaf daar de bekeuring van is

Anna2013

Belezen gebruiker
Nee heb nog niks ontvangen mijn vriend wel dat hij geen gordel omhad. Maar ik heb nog geen bekeuring binnen

Anna2013

Belezen gebruiker
Ja heb het gewoon ingeleverd de kerel zei wel dat ik een bekeuring zou krijgen maar niks binnen en mijn vriend wel

Anna2013

Belezen gebruiker
Ja had t alleen in mijn tas denk ong 100 ml ofzo. Maar hij zei je krijgt de bekeuring hoeveel wist hij niet en mijn vriend wel omdat hij zijn gordel niet omhad die is wel had binnen maar word niet echt wijzer van i ternet

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ja had t alleen in mijn tas denk ong 100 ml ofzo. Maar hij zei je krijgt de bekeuring hoeveel wist hij niet en mijn vriend wel omdat hij zijn gordel niet omhad die is wel had binnen maar word niet echt wijzer van i ternet

En je ID bewijs is gevraagd?
100 ml is in ieder geval wel een stuk meer dan de gebruikershoeveelheid.
Het zou kunnen zijn dat je later uitgenodigd gaat worden voor een verklaring

Anna2013

Belezen gebruiker
Nee die was ik vergeten maar vind t raar dat ik nog geen bekeuring heb gehad. Mijn vriend is wel al paar x aangehouden, maar geen idee wat de boete kan zijn dan

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Nee die was ik vergeten maar vind t raar dat ik nog geen bekeuring heb gehad. Mijn vriend is wel al paar x aangehouden, maar geen idee wat de boete kan zijn dan
Je zou later nog een uitnodiging kunnen krijgen, maar als ze niets van je genoteerd hebben of opgezocht dan zal er ook weinig gebeuren vermoed ik.

Zeker wat betreft de 100ml GHB. Die zullen ze wel gewoon weggegooid hebben om de rompslomp te voorkomen.. Maar zeker weten doe ik natuurlijk niet. Het kan zijn dat ze je later uitnodigen voor verhoor betreffende bezit drugs lijst 1.

De Zandman

Badass junkie
Bij vrijwillig afstand doen hoeft de politie geen proces-verbaal op te maken, ik acht de kans groot dat je er nooit meer iets over hoort.
Zijn jouw i.d. gegevens opgenomen?

Anna2013

Belezen gebruiker
Bij vrijwillig afstand doen hoeft de politie geen proces-verbaal op te maken, ik acht de kans groot dat je er nooit meer iets over hoort.
Zijn jouw i.d. gegevens opgenomen?
Nee had mijn id niet bij maar heeft wel.mijn gegens adres etc opgeschreven en zei datik daarnog eenbekeuring van zou krijgen maar nog niks gehad en mijn vriend wel omdat hij dus geen gordel omhad. Kan ook nergens vinden wat daar dan de boete van is enzo.ik hoop dat je gelijk hebt thanks voor je reactie

De Zandman

Badass junkie
Een verkeersovertreding is natuurlijk wel iets anders, dan een drugskwestie.
Op zich heb je al geluk gehad met je i d.
Want je kunt worden aangehouden ter vaststelling van de identiteit als je je niet kunt legitimeren.
Als de agent niet direct jouw gegevens per portofoon natrekt dan denk ik dat het goed komt.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Want je kunt worden aangehouden ter vaststelling van de identiteit als je je niet kunt legitimeren.
Als de agent niet direct jouw gegevens per portofoon natrekt dan denk ik dat het goed komt.
Tegenwoordig hebben ze telefoons om dat te doen :tonguewink: .
Het zou kunnen dat je nog wat krijgt, het zou ook niet kunnen... who knows.

Er bestaat geen simpele boete, zoals een boete voor geen gordel, voor drugs bij je hebben van lijst 1.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Heb ooit eens zitten plassen tegen een huis en werd aangehouden door een undercover agent. Ook geen ID bij me maar een jaar later toch een boete in de bus.

De Zandman

Badass junkie
Als jij out in je auto ligt, bega je geen strafbaar feit....
Dus waarom er bekeurd is, vind ik volkomen fucked.
Wat was de reden om te bekeuren?

MrJunkieXL

Experimenterende gebruiker
Misschien handig om zelf even contact op te nemen met de politie hierover... Je kunt tot 5 jaar als ik het goed heb nog die bekeuring krijgen als het officieel is. Misschien wouden ze je gewoon laten schrikken maar degene die hier het beste op kan antwoorden is de politie zelf.

Danny0531

Belezen gebruiker
Heb nooit er iets van weer gehoord had ook geen verleden met onder invloed rijden heb vd week contact gehad met advocaat en wat je zegt heb geen strafbaar feit begaan

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Uhn dak voor moet komen ofzo bedoel heb wel nacht gezeten bloed alles afgenome

Als je echt niet hebt gereden en simpelweg in de auto lag, dat is niet strafbaar. De politie neemt alleen bloed af bij bestuurders van wie gedacht wordt dat ze rijden onder invloed of bijvoorbeeld bij geweldsincidenten waar iemand onder invloed was.

Dus of... je hebt toch gereden of anders heeft de politie echt helemaal niets aan die bloedafname en was dat ook niet nodig.

De Zandman

Badass junkie
Duizend procent juist!

Enneehh een nacht binnengezeten?
Waar was dit nou voor nodig?
Of kon je jezelf niet legitimeren....

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan