Belangrijk vraagje

Eckster C

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Waarom stel je die vraag?

omdat ik onlangs bad ass hard getript heb van wiet maar khad er dan ook 20 joints jack herrer heb gepaft wel verspreid over gans de dag maar savonds volgden ze sneller achtereen

Northawke

Wijs gebruiker
Van te veel blowen kan je ook zeker een soort trippen meemaken. Je hebt gewoon veels te veel gehad. Twintig joints zijn niet niks. :P

acidboy

Badass junkie
Je bent zeker paranoia, bovendien werkt salvia maar een kwartiertje ofzo, dus dan zou je wel een significant verschil moeten merken tussen net na de joint en een uurtje later.
Maargoed, als je er 20 rookt (waarom in godsnaam???) dan zal dat allemaal ook wel vervagen.

azgaza

Badass junkie
Eerst was dit topic alleen belachelijk, en nu is het dus grappig én belachelijk. Maargoed, mensen hebben het al gezegd: Salvia duurt maar heel kort, dus.. je bent paranoïde.

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Je tript helemaal niet van die salvia dat is gewoon LSD die over je wiet wordt gesprenkeld! Altijd bij Jack Herrer eh, wist je dat dan niet? :confused:

jcutter

Badass junkie
Heerlijk he dat gevoel; verlangend naar je warme, vertrouwde plekje. Tot je daar bent proberen om de blikken om je heen te negeren en niet kunnen wachten tot dat je weer in je warme bedje ligt waar alles binnen hand bereik is en je lekker kan concentreren op de inzichten die je krijgt voorgeschoteld. Wiet is maf spul..
Gister zeer veel pure wiet gerookt in etapes. Ik kon steeds verder denken en keek echt anders naar de mensheid. Het was alsof ik naar een soort van Animal planet aan het kijken was, maar dan een educatieve programma gericht op de mensheid.

Hislordship

Wijs gebruiker
uhhm de gene waar je dat van gehoord hebt maakt denk ik een geintje ... of is gewoon gek want wiet=wiet en geen salvia :beer: :stoned:

Willemijn

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
Willemijn zei:
ExceptionalInsight zei:
Willemijn zei:
ExceptionalInsight zei:
Zij kennen eckster niet, wees blij voor ze.

:rolleyes:
Lees Eckster zn topics maar eens door, you'll see what I mean :)
Deze in het bijzonder

Wat een topic :grin:
als het je bedoeling was om me te doen lachen , wel het is je gelukt :grin:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10430
nog zo'n mooi topic

Hilarisch!!! :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Willemijn zei:
Ellesdee zei:
Willemijn zei:
ExceptionalInsight zei:
Willemijn zei:
ExceptionalInsight zei:
Zij kennen eckster niet, wees blij voor ze.

:rolleyes:
Lees Eckster zn topics maar eens door, you'll see what I mean :)
Deze in het bijzonder

Wat een topic :grin:
als het je bedoeling was om me te doen lachen , wel het is je gelukt :grin:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=10430
nog zo'n mooi topic

Hilarisch!!! :mrgreen:

Dat is echt een meesterwerk ja. Eigenlijk zou er een appart vak in de prullenbak moeten waar al zijn zinloze topics chronologisch staan, en dan vooral nog niet allemaal dicht, maar wel beetje afgeschermd van het forum. Zou leuk zijn.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
azgaza zei:
Dat is echt een meesterwerk ja. Eigenlijk zou er een appart vak in de prullenbak moeten waar al zijn zinloze topics chronologisch staan, en dan vooral nog niet allemaal dicht, maar wel beetje afgeschermd van het forum. Zou leuk zijn.
Ik ben voor! Make it happen! :hearteyes:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ongelofelijk!!! Woorden schieten te kort voor dergelijke zwakzinnigheid.

Bij het lezen van die onzin kwam ik niet meer bij van het lachen!!!

Die man moet een typetje op tv worden :grin:

Je zou voor minder misantroop worden

Bovenaan