belazert door dealer

No trouble

Experimenterende gebruiker
Hallo

Laatst kocht ik van een kerel wat wiet hij zei dat het silver haze was

en kei goed was met super veel thc ik kocht voor 15 euro 2 gram

Ik rookte op samen met een maat van mij en begon verdacht veel te ruiken naar BBQ Kruiden

Heel af en toe lichte smaak van wiet en de effecten waar minimaal

We hadden alle 2 1 puur sticky gerold en nog 1 gemengd met tabak het was echt super goor

Maar toch heb gevoel dat hij mij mooi belazert heeft of smaakt silver haze naar BBQ

wan mijn sigaretje der na smaakte heel hard in mijn keel dat ik moest hoesten

en normaal gezien als wiet rook dan voelt sigaretje der na gewoon heel licht en zacht

:angry: :angry: :kots: :angry:

Wat denken jullie ?

Wacky

Badass junkie
2 mogelijkheden:
Of het was troep, of het was echt goede silverhaze waardoor je zo para als de pest werd, niet meer in de gaten had dat je toch enorm stoned was en ging denken dat hij je BBQ kruiden had verkocht.

Je kunt er ook een foto van maken en uploaden, ik denk dat ik het verschil wel voor je kan zien tussen silver haze een BBQ kruiden :grin:

No trouble

Wacky zei:
2 mogelijkheden:
Of het was troep, of het was echt goede silverhaze waardoor je zo para als de pest werd, niet meer in de gaten had dat je toch enorm stoned was en ging denken dat hij je BBQ kruiden had verkocht.

Je kunt er ook een foto van maken en uploaden, ik denk dat ik het verschil wel voor je kan zien tussen silver haze een BBQ kruiden :grin:

Het was Super Extreem Vermalen

en hij zei moet je die al thc zien en was donker dus echt veel zag ik niet

cronos

Wijs gebruiker
hij heeft silver haze op zijn vlees gegooid op de BBQ,en jou BBQ kruiden gegeven om te roken...wij belgen laten ons veel belazeren,weet je :(

Xtc Bob

Belezen gebruiker
cronos zei:
...wij belgen laten ons veel belazeren,weet je :(

Spreek voor jezelf
je kan BBQ kruiden en wiet toch wel onderscheiden en als het fel gemalen was kan je er nog altijd eraan ruiken

cronos

Wijs gebruiker
Xtc Bob zei:
cronos zei:
...wij belgen laten ons veel belazeren,weet je :(

Spreek voor jezelf
je kan BBQ kruiden en wiet toch wel onderscheiden en als het fel gemalen was kan je er nog altijd eraan ruiken

beste bobke,da was ne grapke hé :wink: ,wij dappere belgen laten ons niet belazeren,NEVER :tearsofjoy: :rock:

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
Die gast heeft gewoon kruiden gemengd met een beetje wiet, das toch overduidelijk?
Dat komt ervan als je koopt van mensen die niet te vertrouwen zijn...
En iedereen kan zeggen dat hij silver haze of mss een meer gebruikte ripoff truuk: 'amnesia haze' verkoopt :wave:

cronos

Wijs gebruiker
wist niet dat er zelfs gesjoemeld word met weed(in tegen stelling tot speed,coke,...)schandalig!!! :angry:

Azhara

Volgende keer vragen of die dealer er ff eentje kan draaien
voordat je het koopt. Of gewoon naar nederland rijden en
in de coffeeshop halen, heb je altijd kwaliteit. :wink:
Heb ik een keer in Laos(Z.O azie) gedaan, eerst een jointje
samen met die dealer zitten roken en toen pas van hem
gekocht :stoned:

Aap

Inderdaad, bij nieuwe dealers vraag je toch altijd sowieso eerst een tester?
( behalve op een feest dan )

Dopeyes

Newbie
cronos zei:
wist niet dat er zelfs gesjoemeld word met weed(in tegen stelling tot speed,coke,...)schandalig!!! :angry:
Als je niet oplet wel. Ik las eens een keer in de krant dat iemand werd aangehouden en bekende dat hij veel wiet bij zich had, toen de politie ging kijken bleek het om spinazie te gaan ofzoiets. haha. :grin:

Ik had vandaag trouwens nog een gesprek met iemand over voorgedraaide joints bij een coffeeshop, daar zou (volgens hem) ook allerlei rotzooi doorheen worden gegooid. :confused:

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
ik ken wel iemand die zegt dat mijn wiet naar bbq ruikt
dat zijn dan van de niet -indica soorten.
silver jhaze is niet een indica , maar hybride

zag het eruit als een top?
of was het verkruimeld?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Die vuile kutdealertjes ...

Er is ook echte Silver Haze in antwerpen te vinden, gij die zoekt zal vinden.

Bonie

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
neem een zaklampje mee. en ruik en proef even ervan(kruimel is al genoeg). de echte smaak van goede wiet, vergeet je nooit

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Hier heeft es een duitser een paar kilo kruiden gekocht (peterselie ofzoiets), toen is hij vlak over de grens in duitsland aangehouden. Alles toegegeven dat hij in nederland wiet heeft gekocht blabla, daarna is ie vrijgesproken want had niks illegaals bij zich. Geluk bij een ongeluk zou ik zeggen :stoned: . Maarja met die prijzen in de coffeeshop wordt je hier ook vet bezeikt, 10 euro per gram :angry: . Ik bel wel de taxi :grin: .

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
"Wiet, het meest veelzijdige stukje drugs, wiet.
Mmm, wiet met bbq-kruiden."

Probeer ook eens om je kipfiletjes te marineren in met ketjap doordrenkte skunkmix, halfuurtje is genoeg. Vervolgens goed om en om garen, en ik raad je aan om tijdens het bakken flink met je neus boven de koekenpan te hangen om de dampen op te snuiven. Even mooi opdienen en klaar is je Skunky Fried Chicken.

http://www.kiprecepten.nl

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik gooi altijd passiebloem en damiana door m'n wiet, rookt heel lekker. 75% wiet, 10% passiebloem 15% damiana.

Soms gebruik ik ook passiebloem I.P.V shag, shag vind ik zo'n gore smaak hebben :tearsofjoy:

No trouble

Ik heb gezegt tegen die Dealer en hij zei "sorry de wiet was wat nat dan smaakt het wat naar een soort bbq"
Hij zegt dus van als je het droogt in papier of zakdoek half uurtje in laten dan is het goed maar
Is dat zo :confused: I dont think so :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
rook het in bijzijn van de dealer... en als t niet naar wiet ruikt en of smaakt, dan kan je terplekke nog je geld terug vragen.

fs180

Belezen gebruiker
No trouble zei:
Ik heb gezegt tegen die Dealer en hij zei "sorry de wiet was wat nat dan smaakt het wat naar een soort bbq"
Hij zegt dus van als je het droogt in papier of zakdoek half uurtje in laten dan is het goed maar
Is dat zo :confused: I dont think so :P
:tearsofjoy:

-spaceman-

Badass junkie
Man_in_the_Box zei:

Probeer ook eens om je kipfiletjes te marineren in met ketjap doordrenkte skunkmix, halfuurtje is genoeg. Vervolgens goed om en om garen, en ik raad je aan om tijdens het bakken flink met je neus boven de koekenpan te hangen om de dampen op te snuiven. Even mooi opdienen en klaar is je Skunky Fried Chicken.

yummy, klinkt goed... misschien iets voor morgen! :grin:

No trouble

-spaceman- zei:
Man_in_the_Box zei:

yummy, klinkt goed... misschien iets voor morgen! :grin:

Haha

k, Ik zal het in mijn gedachten bewaren :grin:

als ik al denk dat mijn joint geladen is met bbq kruiden, rook ik niet door. michien een betrouwbare dealer zoeken?? ik heb nooit problemen met de mijne.

Angramar Temenos

Badass junkie
GroningenBlowt zei:
als ik al denk dat mijn joint geladen is met bbq kruiden, rook ik niet door. michien een betrouwbare dealer zoeken?? ik heb nooit problemen met de mijne.
Of je gaat gewoon naar de coffeeshop, probleem opgelost.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
als ik het niet uit de shop haal,

altijd eerst een monstertje (testertje) vragen. gratis uiteraard:P

buzzrider

Wijs gebruiker
bbq-kruidenweed heb ik ook al gehad. je merkt het niet als het nog in het zakje zit maar van de moment dat je 'em opsteekt proef je zo'n ranzige smaak die absoluut niet aangeeft dat je stoned gaat worden. ook weed die zowat versteend als hij verbrand haat ik, zo heb ik er vrijdag nog gekocht. daar moest je echt de assen met je andere hand afslaan :angry:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
hoe kan je nauw niet het verschil zien tussen BBQ kruiden en Silver Haze :grin:
je bent goed belazert door je dealer.
zoek iemand nieuw, of ga nr holland je weed in de shop halen.

buzzrider

Wijs gebruiker
lucifer in the sky zei:
hoe kan je nauw niet het verschil zien tussen BBQ kruiden en Silver Haze :grin:
je bent goed belazert door je dealer.
zoek iemand nieuw, of ga nr holland je weed in de shop halen.
het waren dan ook wss geen pure bbq kruiden, het zat er waarschijnlijk gewoon op.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
heheh,,,naaistreek.
maar beetje dom dat je je er achteraf achter komt.
ga invervolg gewoon naar de shop en laat je niet naaien door de eerste de beste nep dealer.
maar,,je hebt nu wel mooi 2 gram bbq kruiden :wink: lekker voor op je vlees.

:wave:

pixo207

Belezen gebruiker
loadrunner zei:
neem een zaklampje mee. en ruik en proef even ervan(kruimel is al genoeg). de echte smaak van goede wiet, vergeet je nooit
pje? Zaklamp zul je bedoelen

En als je belazert wordt dan heb je onmiddelijk iets om mee te slaan :grin:

Bovenaan