1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Belgie, het land zonder info en preventie...

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door PsyTekZ, 22 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

2. RoyalHighness

RoyalHighness Newbie

Vind het mooi dat in het artikel word aangehaald dat je van een pint wel weet hoeveel alcohol erin zit en van drugs niet. Laten wij daar aan de andere kant van de grens best een mooi systeem voor hebben bedacht :laughing:!

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Wat ik vooral verbijsterend vind is dat een XTC pil in Belgie 6 a 7 euro zou kosten lol. Is het daar echt zo veel duurder dan hier? Dat kan ik me echt niet voorstellen omdat de meeste productie in Nederland in de zuidelijke provincies plaatsvindt en er ook al geen grenscontroles meer zijn tussen Nederland en Belgie. Dus volgens mij lult die vent gewoon uit zijn nek.

Helaas moet ik het hier bij laten omdat er geen prijzen van drugs genoemd mogen worden op DF.

4. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Hij mikt er niet naast op de prijzen nee. Belgie is dan wel de buur van maar als je de juiste wegen niet kent liggen de prijzen idd hoog.

5. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Moet nog altijd zachtjes lachen om het verhaal van een Vlaming die 'vloeibare xtc' (GHB) gebruikte om van zijn xtc (MDMA) 'verslaving' af te komen.

6. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

6 a 7 euro per xtc pilletje lijkt me een beetje te veel van het goede. Daar heb je al een aardig rotsje prima mdma voor. Dat neemt niet weg dat drugs al aardig normaal is in het dagelijks leven. Voorlichting is alleen maar goed. Ook de voorlichting over wat er allemaal kan gebeuren onder invloed van “drugs” zoals ultravrije seks of risico’s nemen die de kans op ongelukken of soa’s alleen maat laten toenemen. De kans op plotselinge dood is natuurlijk best belangrijk om te bespreken maar licht ook voor op allerlei randgebeurtenissen die zich kunnen voordoen tijdens drugsgebruik.

7. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

Ja hoor hier in Belgie x euro voor een xtc pil maar dat is dan in het uitgaansleven/nachtleven. Met carnaval vorig jaar had een maat van me gezegd dat er iemand hem pillen aanbood. Niet schrikken mensen dubbele prijs voor 1 xtc pil !!!!!

Gelukkig heb ik lieve vrienden uit NL wat mij dan veel minder kost

Van oudere neven en nichten tantes en nonkels en oudere vrienden weet ik zelf dat midden jaren 90 voor 1 pil tot wel bijna 800BF oftewel 20euro werd gevraagd. Maar dan was het wss ook maar 1 mannetje die in de dancing zat te dealen en tjah het werde er aan gegeven.

Laatst bewerkt: 16 okt 2018
  8. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

@pelgrim, prijzen noemen is hier niet echt de bedoeling. Ik zou het even uit je posts verwijderen, anders doet een moderator het straks wel...

pelgrim en De Dunne vinden dit leuk.
  9. pelgrim

Ok mijn excuses. Bedoelde gewoon wat ikzelf heb geweten. 1000X sorry !!

10. pelgrim

Mag dat dan wel in mijn laatste zin over wat vroeger mid 90's de prijs kon zijn dat ik weet via familie en vrienden???

verwondering vindt dit leuk.
  11. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Geeft niks, kan gebeuren. :)

Over prijzen uit de jaren 90 zal niet zo moeilijk worden gedaan denk ik. :wink:

Fenrir en pelgrim vinden dit leuk.
  12. pelgrim

Toch bedankt voor de reply allesinds :wink:. Ik vind dit een echt leuk forum en gezellige mensen hier :).

Fijne avond verder.

Fenrir vindt dit leuk.
Laden...