1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ben ik immuun geworden voor pep?

Discussie in 'Speed' gestart door Peprick21, 4 apr 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Peprick21

Peprick21 Newbie

Dag mensjes.

Een jaar geleden heb ik een behoorlijke speed verslaving gehad. Er ging zo'n 4gram door in de week dit heb ik een half jaar lang volgehouden. Iets minder dan een jaar clean, sinds vorige week. Ik heb 2 grammetjes gehaalt, gewassen met aceton. Vrijdag naar een feestje geweest. maar het probleem is echter nu dat ik er gewoon niks van heb gemerkt.. Ik heb 5 lijnen genomen van ongeveer 80-90mg. Mijn maat had er maar 3 nodig en die ging super hard(zelfde pep). flinke doppen, spelende kaken. Ik voelde niks. hetzelfde als voor de lijnen. normale pupillen, geen rush en me kaken deden normaal.
    Ik ben zelfs me gevoel van ritme verloren.

Wel heb ik een leuk feestje gehad, alleen jammer dat ik gewoon moe werd om 2 uur. verder prima geslapen en geen kater gehad

Ben ik nu immuun geworden voor pep?

2. BasvanHoven

BasvanHoven Bewuste gebruiker

Amfetamine heeft een snelle tolerantie. Of je helemaal immuun kan worden lijkt me sterk, maar als je 4 gram in de week gebruikt voor een halfjaar lang, dan hoef je geen Einstein te zijn om te weten dat je tolerantie pijlsnel omhoog geschoten is.

Ik gebruik zelf ook wel eens speed. Bij lange na niet zoveel als jij, maar zelfs ik merk na een dag flink inhaleren dat ik de tweede dag veel minder van de pep voel. Die tolerantie gebeurt dus echt ontzettend snel.

3. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Het heeft Herman Brood meer dan 30 jaar elke dag 2 gram speed spuiten gekost aleer het spul niet meer werkte, dus lijkt me van niet.

lotske1984- vindt dit leuk.
  4. Peprick21

Peprick21 Newbie

Oké ik ben niet immuun voor speed. Heb vandaag een paar grammetjes gehaald. Deze ook schoongemaakt. Maar hier voel ik degelijk wel wat van. Niet het gevoel wat ik gewend ben maar beter dan wat het vorige week was. Man man man dat was echt waardeloos. Ik denk vooral dat het door de stemming kwam

Laden...

Deel Deze Pagina