ben ik nou verslaafd?

noeli

Experimenterende gebruiker
ik heb weer een week flink aan de ghb gehangen? maar ben ik nou verslaafd, ik heb t twee keer meegemaakt, wat denken jullie

Wacky

Badass junkie
Heb je van te voren bewust gedacht "ik ga nu eens een weekje aan de ghb" of was het eigenlijk niet de bedoeling een hele week door te gaan ?

Als het niet de bedoeling was, dan is de drug dus sterker dan jij.

verslaafd is verder een moeilijk begrip waarbij iedereen verschillende definities erop nahoud, laat dat begrip dus gewoon lekker varen en zorg dat je je drugsgebruik onder contole hebt ipv dat de drug jou onder controle heeft.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Yo noelie wat verwacht je nou dat mensen gaan doen? je geeft nauwelijks informatie dus tuurlijk krijg je terrecht BS antwoorden.

Maar als jij twijfeld of je goed bezig bent ben je sowieso fout bezig dat kan ik je wel vertellen!

Adreno

dfssdfde

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Maar als jij twijfeld of je goed bezig bent ben je sowieso fout bezig dat kan ik je wel vertellen!

yup, ik zie hier steeds meer topics 'ben ik verslaafd' met zo weinig mogelijk uitleg dat mensen nee zeggen, zodat de topicstarter zich weer beter voelt

NEWSFLASH: als je een topic moet maken om aan andere mensen te vragen of je verslaafd bent is dit 99% van de gevallen ook zo!

dfssdfde

Badass junkie
noeli zei:
nee was zeker niet de bedoeling, is gewoon uit de hand gelopen
wel, doe het een maand es niet
als je vindt dat wat ik nu zeg complete onzin is, of als je in die maand echt ghb wilt kunt je best gewoon vaarwel zeggen aan de G, want voor je het weet wordt je 3x in de nacht wakker voor een hit om zelfs maar te kunnen slapen

Bovenaan