Ben ik verslaafd?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Timovz_

Experimenterende gebruiker
Ik ben een jongen van 16 jaar,
Heb zowat ervaring met bijna alle drugs,
Cocaine, ketamine, 2cb, 4mmc, 3mmc, mdma, xtc, wiet, hasj, salvia, 4FMP, speed, oxycodon, tramadol, xanax

Mijn vraag is, zo eens in de zoveel tijd haal ik een gram miauw en een gram ket. Omdat ik er dan gewoon zin in heb. Alleen de dagen na gebruik heb ik er totaal geen behoefte meer aan.Totdat ik 1,5 maand later er ineens weer zin in heb. En het gekke is is dat het altijd Miauw en Keta is. Ergens anders heb ik nooit behoefte aan.
Dit is voor mij altijd al zo geweest dat ik gewoon 1/2 keer per maand miauw/keta doe en soms zit er een langere tijd tussen.
Ben ik verslaafd aan onder invloed zijn?
Ik blow overigens wel elk weekend en vaak ook 1/2 keer doordeweeks.
Ik heb ook in de afgelopen maand 24 tramadol geslikt. Omdat ik me daar toch weer iets beter door voelde en het gevoel had dat ik er goed door kon slapen.

Ook vaak als ik alleen thuis ben dan pak ik wat alcohol tot ik aangeschoten ben

Wat ik dus denk van me zelf is dat ik verslaafd ben aan onder invloed zijn maar eigenlijk is dat pas zodra ik thuis ben. Zodra ik op bed lig in de avond kan ik eigenlijk nooit slapen als ik niet onder invloed ben. Dan denk ik alleen maar aan drugs en wat ik “morgen” ga proberen. De dag er heb ik er dan totaal weer geen behoefte aan. Ik slik nu elke avond 2 paracetamol voor ik ga slapen en dat lijkt wel te werken. Het is dan net alsof mijn lichaam denkt ik ben onder invloed en dan word ik kalm en kan ik slapen.

Ik zat er aan te denken om misschien clonazolam voor de dagen dat ik echt gewoon niet kan slapen, maar ik ben bang dat ik daar dan in door ga slaan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoi.
Je bent pas 16 en je ziet het wel juist in al. Het beste is om helemaal geen enkele drug meer te nemen. Niet wat je wil horen maar wel het beste imo. Je hebt bij jezelf bewezen dat je er niet verstandig mee om kan gaan. Vraag desnoods hulp via je huisarts, die heeft geheimplicht naar je ouders. Het klinkt als een roesverslaving. Besef wat harddrugs met een nog groeiend jong brein en lijf doet.
En laat die Clonazolam alsjeblieft links liggen...
Succes!

Laatst bewerkt:

Doffert

Laat die clonazolam maar voor wat het is. Probeer je lichaam op een normale manier moe te krijgen ( sporten, geen beeldschermen meer een uur voor dat je wilt gaan slapen etc ) inplaats van het op de chemische manier te proberen.

mocht je dit advies negeren kan ik je vertellen dan staat je nog een hoop ellende te wachten.

benzzzy

Badass junkie
Klopt. Zodra ik het op hebt zegt mijn lichaam alleen maar ik wil meer ik wil meer maar dan de ochtend erna totaal geen behoefte meer aan.
Er zijn wijnig drugs die I'm oprecht nooit meer wil doen en mephedrone is daar 1 van.
Niet omdat het een slecht ervaring is maar omdat het oprecht te goed is om waar te zijn.

Timovz_

Er zijn wijnig drugs die I'm oprecht nooit meer wil doen en mephedrone is daar 1 van.
Niet omdat het een slecht ervaring is maar omdat het oprecht te goed is om waar te zijn.

Klopt man, maar mijn lichaam vond het echt niet meer leuk alleen als ik het rook ging ik al haast over mn nek en bij de eerste punt altijd kokhalzen maar als je eenmaal die eerste punt heb gepakt dan moet het hele zakje op.

Timovz_

Ja bent verslaafd aan ontsnappen/wegrennen voor je gevoel/emotie denk ik.

Ja man
Hoi.
Je bent pas 16 en je ziet het wel juist in al. Het beste is om helemaal geen enkele drug meer te nemen. Niet wat je wil horen maar wel het beste imo. Je hebt bij jezelf bewezen dat je er niet verstandig mee om kan gaan. Vraag desnoods hulp via je huisarts, die heeft geheimplicht naar je ouders. Het klinkt als een roesverslaving. Besef wat harddrugs met een nog groeiend jong brein en lijf doet.
En laat die Clonazolam alsjeblieft links liggen...
Succes!

Bedankt. Clonazolam ga ik natuurlijk niet halen dat zou het alleen maar erger worden uiteindelijk. Ik ga nu ook meer met vrienden dingen doen laatste tijd waardoor ik er ook minder mee bezig ben.

Spyro

Badass junkie
Het moment al dat je moet nadenken of je verslaafd bent is al een teken dat het de verkeerde kant opgegaan is...

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Snap niet dat mephedrone hier zo hard gepraised word ik vond het maar een saai goedje.

benzzzy

Badass junkie
Alles behave saai.
4mmc was veruit de meest intense euforie die ik ooit heb gehad.

Zelfs nog better Dan een hoge dosis rectal mdma wat naar mijn gedachte niet te verslaan was tot ik een dikke lijn 4mmc weg werkte.

Dut spull is zo fucking sterk dat het meth ver ver vet maar ook vet achter laat.
Kinderspul vergelijkbaar.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Had je wel echte 4-mmc. Het meeste wat rond gaat is 3-mmc of een andere analoog van 4-mmc.

Heb nog nooit iets gelezen over dat iemand 4-mmc saai vond.
Jammer genoeg was het wel de real deal. Het was in de begin tijd dat het hier in brabant populair werd. Maar ik heb hier denk ik wel een verklaring voor van 4fmp en al die andere muk voelde ik ook niks. Ik heb zelf 3 jaar aan een stuk elk weekend een feestje x gebruikt soms een stopje van 2 weken 'weer ff bij komen' of alleen maar kut feestjes. En uiteraard doet x ook niet meer zijn werking op mij en dat was voordat ik 4f of mephedrone had gebruikt.

Denk zelf dat daar het probleem ligt maar voor mijn eigen ervaring was heel die miauw miauw troep maar gewoon bunk. Een dikke lijn pep deed wonderen boven dat.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
@CuriousExplorer
Ik heb momenteel niet een goedje meer. Maar mijn aandacht gaat nou meer uit naar psychedelica ivm minder kater.

Maar mijn schatje in mijn festival periode was toch eerst x totdat gewoon niet meer werkte. Overgestapt op pep en ket en dat blijft altijd wel zijn werking doen. Ook dat je er niet met zo een scheve bek bijloopt is ook een pluspunt.

Ket werd meestal gewoon voor beetje vaagheid gebruikt op het feestje en op de afters brande we los. Vind ket zelf ook op het leukst als ik zeker al 36u wakker ben van de pep. Dan komen die slaap tekort schimmen etc om dehoek kijken gepaard met ket ga ik zwaar industrial trippen. Dit deden we dan meestal ook in een donkere kamer met goeie box klein lampje in de hoek en mee opreis.

Vandaar dat mijn voorkeur meer uit naar psychedelica uitgaat omdat ik dat het gaafste vond wat er bestond. Maar ik heb geen zin om nachten wakker te liggen om op dit punt te komen. Maar verwacht zelf ook niet dat ik op lsd zo een zwaar darky trip kan verwachten. Maar we gaan de poging ooit wagen :blush:

Dirkjan

Bewuste gebruiker
Je bent 16. Je bent heel frequent verschillende potente hard en softdrugs naar binnen aan het werken in grote hoeveelheden. Waarom komt het niet in je op dat je fucking stupid bezig bent met je gedrag? Ik ken je niet, niet je geschiedenis en ervaringen en kijk op het leven, maar je bent een ontwikkelende puber.

jouw hele intro bericht is gewoon ontzettend kinderachtig en onverantwood puberaal kutgedrag.

Wat zullen je ouders toch trots zijn.

Timovz_

Je bent 16. Je bent heel frequent verschillende potente hard en softdrugs naar binnen aan het werken in grote hoeveelheden. Waarom komt het niet in je op dat je fucking stupid bezig bent met je gedrag? Ik ken je niet, niet je geschiedenis en ervaringen en kijk op het leven, maar je bent een ontwikkelende puber.

jouw hele intro bericht is gewoon ontzettend kinderachtig en onverantwood puberaal kutgedrag.

Wat zullen je ouders toch trots zijn.
Ik snap dat ik zo over kwam maar ik dacht wel dat ik het er bij moest zetten omdat dat misschien al een boel verklaart snap je?

Timovz_

Om op je vraag te beantwoorden...
Je bent pas 16, en bekijk die lijst met drugs eens...wat denk je zelf?
Ik ben er ook totaal niet trots op maar helaas op me 12e al begonnen met blowen en op mn 13e me eerste keer coke en pillen. En dan gaat het al gauw mis. Sowiezo niet de beste omgeving waar ik woon want hier word echt abnormaal veel drugs gebruikt en ook op school.

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Ik ben er ook totaal niet trots op maar helaas op me 12e al begonnen met blowen en op mn 13e me eerste keer coke en pillen. En dan gaat het al gauw mis. Sowiezo niet de beste omgeving waar ik woon want hier word echt abnormaal veel drugs gebruikt en ook op school.
Jongeren gebruiken nou eenmaal drugs je omgeving de schuld geven vind ik dan zeker zwak je douwt het er nog altijd zelf in. Ik ben zelf ook relatief jong begonnen met drugs (te jong) en het enige wat ik jou mee kan geven is denk na wat je doet. Achteraf zou je hier spijt van krijgen als ik het terug kon draaie had ik voor het eerst gebruikt op zijn minst op 18+ op een feestje en niet in een thuis setting. Je leer praktijken op school leiden onbewust ook onder.

Ik zou Als ik jou was gewoon afleiding zoeken opgebied van sport/voeding en eerst je school maar is fikse. Je bent nog jong en ik neem aan dat je je graag bevind onder de mens anders zou je wel in je kamer aan het zitten gamen/fappen zijn met een druikbril. En wie wilt er nou niet met een goed lichaam bijlopen ? Misschien trekt het gehele fitnes aspect je wel compleet van de drugs af omdat je simpelweg zonde vind dat je al je gains wegsnuift en je iedere week maar voor niks trained. Je moet zelf weten maar de schuld op een ander leggen school/omgeving etc is al een stap riching ontkennend gedrag.

Rivalrie

Badass junkie
Waar kom je vandaan dan?

Ganggang💯

Badass junkie
Ik heb zelf 3 jaar aan een stuk elk weekend een feestje x gebruikt soms een stopje van 2 weken 'weer ff bij komen' of alleen maar kut feestjes.
Ah ok, dat verklaart een hoop. Je hebt gewoon serotonine receptoren verneukt.
mijn eigen ervaring was heel die miauw miauw troep maar gewoon bunk.
Denk niet dat je daar objectief over kunt oordelen want je hebt het juiste effect niet meegemaakt.

CuriousExplorer

Badass junkie
Het feit dat BlauweAap speed, xtc en ket wel lekker vindt, en mephedrone niet....Zal inderdaad meer aan andere factoren liggen dan enkel : het is geen leuk goedje...😄

Toen ik het nog gebruikte ( the real deal ),
Zei mijn toenmalige dealer....dit voelt als een mix van speed, cocaïne en xtc. Na jaren van gebruik kan ik enkel beamen dat alle 3 deze aspecten inderdaad aan bod komen....

Dus BlauweAap...Het is wel een leuk goedje hoor 😁...Jij vindt er niks aan ...😄

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Ah ok, dat verklaart een hoop. Je hebt gewoon serotonine receptoren verneukt.
Denk niet dat je daar objectief over kunt oordelen want je hebt het juiste effect niet meegemaakt.
Yup ik heb mijn serotonine goed naar de zeep geholpen. Denk ook niet of het nog ooit goed gaat komen maar het is oke eigen schuld dikke bult :tongueout:

CuriousExplorer

Badass junkie
Yup ik heb mijn serotonine goed naar de zeep geholpen. Denk ook niet of het nog ooit goed gaat komen maar het is oke eigen schuld dikke bult :tongueout:

Zitten hier mensen die hun serotonine receptoren verneukt hebben, ettelijke JAREN vd drugs afblijven en eens kunnen vertellen hoe het NU gaat met hun receptore ?

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Zitten hier mensen die hun serotonine receptoren verneukt hebben, ettelijke JAREN vd drugs afblijven en eens kunnen vertellen hoe het NU gaat met hun receptore ?
Dunno maar mijn langste was 2 jaar geen serotonine slurpers toen weer een poging gewaagd en het zat er weer niet in. Dus maar geaccepteerd. Ik verwacht ook niet dat ik over jaren nog een pilleke ga gebruiken. Je word ook ouder en het normale leven gaat ook door. Ik vond 2 jaar lang genoeg om er een punt achter te zetten eerlijk gezegt.

CuriousExplorer

Badass junkie
Hier op een soortgelijke manier gelopen...
Elk weekend 4mmc hakt er ook in, maar het verandert ook veel eigenschappen van veel mensen ( bewust/onbewust ) en van de vriendengroep toen, schiet niks meer over.
En het gebrek aan die mensen, en het gebrek aan het plezier van 4mmc ooit....heel snel kunnen stoppen ....

Waar er in Maarr nog 20g doorging met 2 personen, was dit in april-mei en juni 0gr ....

Paar keer getest met speed ( max 5g over 3maanden ) maar niet mijn ding. 😄

Ganggang💯

Badass junkie
Heb weleens gelezen dat iemand 10 jaar niks qua sero slurpers had gebruikt na een periode hevige misbruik. Die had wel weer een beter effect dan eerst.

De vraag is echter of je dat nog moet willen na zo'n periode.

Spyro

Badass junkie
Heb weleens gelezen dat iemand 10 jaar niks qua sero slurpers had gebruikt na een periode hevige misbruik. Die had wel weer een beter effect dan eerst.

De vraag is echter of je dat nog moet willen na zo'n periode.
Wat merk je eigenlijk zoal als je je receptoren verpest hebt? Dus ervaar je daar last van in het dagelijks leven of alleen als je bijvoorbeeld MDMA zou nemen?

Ganggang💯

Badass junkie
Wat merk je eigenlijk zoal als je je receptoren verpest hebt? Dus ervaar je daar last van in het dagelijks leven of alleen als je bijvoorbeeld MDMA zou nemen?
Concentratiestoornissen, mood swings, motivatieproblemen, depressie, achterdochtig, vaak negatief als eerste emotie.
Het wordt wel minder naarmate de tijd de verstrekt en ik geen mdma gebruik. Maar het is er zeker nog.

Als ik nu mdma zou nemen zou ik het wel vernemen en waarschijnlijk ook wel effect hebben maar ben ik de komende week:
Neerslachtig, ziek, moe, teneergeslagen, uitgeblust en ga zo maar door.

Spyro

Badass junkie
Het wordt wel minder naarmate de tijd de verstrekt en ik geen mdma gebruik. Maar het is er zeker nog.

Als ik nu mdma zou nemen zou ik het wel vernemen en waarschijnlijk ook wel effect hebben maar ben ik de komende week:
Neerslachtig, ziek, moe, teneergeslagen, uitgeblust en ga zo maar door.
Dan zijn de mijne ook goed verpest denk ik. Als ik MDMA neem word ik gewoon ziek en uitgeput. Sta alleen maar strak en heb er 0 plezier meer aan. Wou dat ik me toen gewoon aan de regels had gehouden...

Ganggang💯

Badass junkie
Dan zijn de mijne ook goed verpest denk ik. Als ik MDMA neem word ik gewoon ziek en uitgeput. Sta alleen maar strak en heb er 0 plezier meer aan. Wou dat ik me toen gewoon aan de regels had gehouden...
Zelfde geldt voor 6-apb. Had wel meer effect toen ik dat in februari nam maar die week erna was niet leuk.

Volgende feestje houd ik het gewoon bij speed denk ik.

Spyro

Badass junkie
Zelfde geldt voor 6-apb. Had wel meer effect toen ik dat in februari nam maar die week erna was niet leuk.

Volgende feestje houd ik het gewoon bij speed denk ik.
Te lang bijkomen. Ik gebruik meestal ook alleen speed op een feestje. Toch het fijnste, al was mijn kater ook echt vreselijk afgelopen 3 keer ofzo.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan