1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen?

Discussie in 'Speed' gestart door SanneBanne, 3 nov 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Ben je nu aan de speed en wil je de letters van je toetsenbord af typen? Ga hier lekker in gesprek met jezelf of met die andere wakkere pep snuiver. De plek voor diepgaande discussies over de zin en onzin van het leven en/of random klets voor de mensen met een dikke portie speed insomnia.​

speed-typing.jpg

Roze olifant vindt dit leuk.
  2. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Jammer dat je dit gisteren nog niet had aangemaakt Sanne, ging hier een woordenvloed op losgelaten hebben zonderweerga, waar de nuchtere lezer zich vaak in het haar ging van krabben om het nog te kunnen processen.Een kooi op hol geslagen papegaaien die door nbinnengeglipte kat moegetergd werden zouden nog zoveel gekwek niet uit hun snater doen komen hebben.
    Maar ben nu aan het dalen van een fantastisch en geslaagd zuivere pep experiment. Het blijft een goede vriend , maar het soort vrienden die je beter niet al te vaak over de vloer krijgt omdat ze je gauw op sleeptouw nemen om strapatsen uit te halen waar zelfs de meest doorgewinterde boefjes en tuig van de richel je zou bij gaan aanbidden in een cult underground fenomeen twijfelachtige semi status , sterkt ie nu zijn verhalen aan? Of moet ie ze net afzwakken om nog geloofd te worden , zou ie met die vleugels van die pep niet meemaken wat die icarus gozer beleefd heeft?
    Zit die kerel niet te ver, of zit hij juist heel dicht?
    Dat geroezemoes in de wandelgangen bekom je dan als je teveel met vrienden optrekt die nsterke invloed op je hebben of beter nsterke invloed uit je halen.

Roze olifant en SanneBanne vinden dit leuk.
  3. SanneBanne

Ja, mensen/dingen met een te grote in-vloed, of vloed in het algemeen is niet altijd even goed voor je. Je kan beter een grote in-eb hebben dat de boel niet zo overstroomt en je opzoek moet naar de teruggetrokken in. Dan komt het allicht weer van twee kanten. Zo heb jij ook weer een in-vloed op mij. Jij gaf me het idee eens te gaan typen zonder er teveel bij na te denken en zowaar klets ik ook wat in het rond. Jammer dat ik niet in de buurt kom van jouw mate van humor terwijl je dat doet, maar het is beter als niets. Kan natuurlijk niet dit soort topic's openen en dan er zelf niks inzetten natuurlijk. Inzetten, invloed.
    Speed heeft in-vloed op een leuke avond, zeker weten. Maar ik wil het wat meer in-eb hebben, dus dat doen we (ik, heb geen meerdere persoonlijkheden gelukkig) de laatste tijd ook gewoon. Het moet bijzonder blijven, en wat is nou bijzonderder? In-vloed, of in-eb? Ik heb nog nooit van in-eb gehoord. Wel van invloed. Overvloed. Stormvloed en ondervoed. Onee, die laatste mist een L. Nou ja. Lekker blijven ebben is mijn doel. Dan blijven die in-vloeden ook prima beheersbaar.

Zegmaar.

lysergic bink vindt dit leuk.
  4. SanneBanne

5. lysergic bink

Neen ik zou niet durven hoor Sanne , heb gewoon eens aan het zakje gesnuffeld met gesloten ogen.
    En door de geurherinnering werden de visioenen talrijker ....neen wie neem ik in de maling...
    Het is weeral alsof er met ntoverstafje op mijn hoofd is getokkeld door ndwergnimf met silliconentieten.
    De vuilbekkerij staat me nader dan de rede, of zit er nog rede in mijn vunzigheid?
    Wie zal het zeggen , wie zal me beoordelen... parels voor de zwijnen of nobelder werk dan gratis ezelsritjes voor misvormde weesjes op een tjechische plattelandskermis....

6. SanneBanne

Ik zal je zeker niet beoordelen. Ik ken de struggle natuurlijk inmiddels wel. Maar jouw creatieve woordflow is gewoon waanzinnig, geen ontkennen aan. Als jij morgen een boek uitgeeft, koop ik hem direct!

7. Ik weet niet welke receptoren jij gekieteld hebt in je brein, maar ik moest toch even een paar keer lezen wat je getypt had :tearsofjoy: Helaas ben ik niet zo'n amfetamine-dichter. Stiekem toch benieuwd waar dit heen gaat.

8. lysergic bink

Daar dit topic eerder aanzet hier ellenlange monologen te typen , of speedpoëzie,
    wordt er door pepkleppen ook naarstig over en weer geleuterd via allerlei chatprogramma's
    daar wordt zoveel zinnige onzin uitgewisseld, dat een copy paste ervan hier best op zen plaats zou zijn.
    En voor liefhebbers van speedpraat die zo over the top gaat dat je bijna hyperventileerd van de inspanning om die woorden te kanaliseren...wel hier nvoorbeeldje van de waanzin naderend gekeuvel op ouderwets goed spul.

de puntjes die we moeten verbinden in het mysterie van het universum zijn er altijd maar met de geest alert en de tong op scherp kan je ze snel genoeg verbinden voor de anderen door woorden en indien live gebracht met de gebaren van een dorpsgek erbij die op zoek is naar ngietijzeren handmatig bedienbare oude waterpomp in een moldavische fietsenwinkel.

Nkleine woordje vooraf, twas gewoon inhaken op nalledaagse zin van nvriend die nschutting ging zetten die dag , waar je normaal nluistergeluidje bij maakt of het hoofd schuin houdend : och? Bij zegt, maar op pep kan dit de trigger zijn,tschuilt in kleine hoekjes.

lysergic bink :
    Hoop dat het vlot met de schuttingplaatserij bij je verwekkers en je geen schuttingtaal hoeft te gebruiken bij het herhaaldelijk bezeren van je klauwen met die opgezwollen linkshandige mollepoten van je ...n dat die schutting ze moge beschutten en verdomme in de luwte plaatsen voor al het onheil die er heden ten dage op dergelijke oudjes zou kunnen afkomen . Die alle nare vibraties afkaatst naar noude doelloze USSR satelliet van waaruit die dan weer nederdalen naar nonbewoonde woeste planeet die er Door de ionen verplaatsing een evolutionaire metamorfose ontketend waarbij mss het eerste eencellig organisme ginds het zinneloze zeilen begint

lysergic bink :
    Waar miljarden jaren later schutting taal de meest courante taal is en een mythe over een oude malle kale depressieve schuttingbouwer de schepper is van het leven op hun planeet ...waar fel tegen geprotesteerd wordt dat de schepper de uitvinder was van de wasdraad fons verstraeten die over de rooie ging tijdens een fikse ruzie met zijn buurman eduard dhaentjes de uitvinder van de wasknijper ..dit escaleerde dusdanig dat de heren.elkaar de kop insloegen wegens de klassieke het kip of het ei discussie maar dan met wasdraad en wasknijper

lysergic bink :
    Die vibraties zouden de ionen verplaatsing via de afkaatsing met de USSR gebruiksloze satelliet het leven geschonken hebben aan de meest getalenteerde beschaving tot op heden ...die met hun fantasie alleen al erin slagen de vrouwtjespoezen nat te babbelen ...wat succesvoller blijkt voor reproductie dan het twinkelieren van duizenden paradijsvogels in paartijd in hun meest verbazingwekkende tentoonspreiding.

Kwinkeleren *

lysergic bink :
    Godverdomme kutautocorrect nekt me daar ze men woordspeling aan die snelheid niet meer kon raden en aanvoelen ... silicon valley zit nu aan napp bezig Door mij om hyper adhd mepgekken het woord nog vooraf te kunnen gissen ...De quantumprocessor geeft op dit moment een soort siliconeachtige zweetgel af van de vreemde woordcombinaties .waarbij het likken aan de substantie je zeven tongen geeft waar je vlotte glossolalie bij rateld die Door Franse impressionisten ...verlichte boeddhisten en Stephen Hawking met klef zweet ontrafeld worden omdat ze denken dat het de taal der goden is die onze evolutie vooruit is daar we enkel klankentaal horen in de toch van diepgang doordrenkte fluïde geestopenbarende woorden

Laatst bewerkt: 19 nov 2017
  9. Zweibeiner

Zweibeiner Bewuste gebruiker

Deze foto, gemaakt door de hubble telescoop, is van een galaxy far far away. Er zijn om en de nabij 2 triljoen sterrenstelsels in ons universum, in het deel van het universum wat we kunnen zien althans. De Melkweg telt 200 miljard zonnen, het kunnen er een paar meer of minder zijn dus pin me er niet op vast. Rond die zonnen draaien op zijn minst 100 miljard planeten. Dit zijn cijfers die wij als mensen niet kunnen bevatten, er zijn meer planeten in het heelal dan zandkorrels op aarde. Dat de zandkorrels op aarde de strijd aan durven te gaan is erg optimistisch en ook zeker moedig te noemen.
    Laten we nu eens een vergelijking erbij nemen. Hij komt kwa getallen lang niet in de buurt maar het is wat beter te bevatten voor ons brein. Ons lichaam bevat ongeveer 100 biljoen cellen. Stel je nou eens voor dat 1 van die cellen ienimini organismes huisvest. Voor jouw als persoon zal je nooit aan die cel denken, die organismes zijn natuurlijk in het lichaam en doen je niks. Je voelt ze niet, je bent je niet van ze bewust en of ze er nou wel of niet zijn maakt voor jou helemaal geen verschil. Misschien begint je neus te jeuken en krab je die cel met zijn organismes van je lichaam af. Zonder er ook maar bij stil te staan dat je een cel met organismes vermoord hebt, het is vele male belangrijker voor je dat de jeuk weg is.
    Stel je nou eens voor dat de organismes op die cel zichzelf de meest belangrijke en intelligentste soort in het heelal vinden. Er is geen organisme dat beter is, er hebben zoveel dingen goed moeten gaan zodat die levensvorm zich kon ontwikkelen. Ze voelen zich koning van het heelal en denken te begrijpen hoe het menselijk lichaam werkt.
    Je zou ze uitlachen, deze ienimini organismes met grootheidswaanzin. Ze hebben totaal geen effect op je lichaam, ze kunnen niks veranderen aan je of zich überhaupt groot genoeg maken zodat je ze kunt zien. Maar die organismes denken wel heersers van het heelal te zijn.

Het lichaam is het universum en die cel is de aarde. We betekenen helemaal niks voor het universum, we kunnen niet eens een heel klein beetje schade aanrichten. We zijn een bacterie die ook in het ecosysteem functioneert van het universum.
    Een zonnevlam kan ons direct uitroeien, het inslaan van een meteoriet, een supernova, een zwart gat, de zon komt steeds dichterbij waardoor hij uiteindelijk onze planeet verbrand en op de aarde is zelfs is 1 grote vulkaan uitbarsting genoeg om onze soort uit te roeien.
    Het is mooi om te zien dat homo sapiens en het universum de mensheid op een compleet andere schaal van prioriteit heeft staan. Het universum zet ons op een eierschaal, makkelijk te breken en niemand geeft er wat om. Op een schaal van 1 tot 10 zet de mens zichzelf op 10, want we zijn zo slim dat we het principe van cijfers hebben uitgevonden.

In het kort: je stelt helemaal niks voor!
    Fijne dag nog!

10. Erg leuke post ZweiBeiner, ik voel me nu alleen ontzettend klein en onbelangrijk, als een zandkorrel in een woestijn zegmaar :P Maar misschien maakt dat het juist weer bijzonder, de oneindigheid van dingen en het deel uitmaken van een groter geheel.

Ik ben al best lang onder invloed van speed en mijn vingers vliegen als spinnenpoten over mijn toetsenbord. Er zit informatie in mijn kop en die moet eruit, een soort grote letter vulkaan die elk moment kan uitbarsten.

Wie heeft gisternacht net als mij doorgehaald op speed om te proberen productief te zijn voor zijn studie, maar uiteindelijk alleen maar onzinnige shit heeft gedaan op dit forum?

11. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hier denk ik ook wel eens over na. Dat het universum leeft en dat de aarde of misschien wel ons zonnestelstel, slechts een cel is van het universum. En dat wij nietige mensen en andere dieren simpelweg organismen zijn die een kleine functie vervullen binnen die cel.

Wanneer je een ego dood op psychedelica of diepe meditatie ervaart ga je op in wat ik graag het kosmische bewustzijn noem. Daar waar tijd, ruimte, jouw identiteit en alle begrippen gewoon letterlijk ophouden te bestaan. Daar waar alles wat er ooit is geweest in dit universum en alles wat er ooit zal komen tegelijk aanwezig zijn in een punt van licht, wat gepaard gaat met een onbeschrijfelijk gevoel van liefde. Stel je toch eens voor dat je met een ego dood op een bepaalde manier gewoon opgaat in het bewustzijn van het levende organisme dat ons universum heet.

12. Zweibeiner

Een ronde vorm is waar het universum gedeeltelijk op gebouwd is. Zwaartekracht zorgt ervoor dat we ronde zonnen en planeten hebben. Onze cellen hebben ook een enigszins ronde vorm. Dus ik vind die vergelijking om meerdere redenen helemaal niet zo gek. Het voelt bijna een beetje aan als matroesjka poppen, het universum is de grootste en onze aarde de kleinste.

Het kosmisch bewustzijn zou ik graag een keer mee willen maken. Ik heb niet het idee op lsd een ego dood gehad te hebben, kwam in de buurt maar een ego dood was het niet.
    Ik heb vandaag het een en ander over meditatie opgezocht en ik wil daar toch ook wel eens wat mee oefenen. Mindless heeft het idee vandaag weer in mijn hoofd gestopt voor het pure zelf zijn. Verlost van gedachte en aardse indrukken. Ik vind het moeilijk om te begrijpen maar het klinkt wel heel mooi. Dus laat ik zelf maar eens bezig gaan, hopelijk word het begrijpen dan ook makkelijker.
    Ik snap het wel wat Mindless wil zeggen, maar ik begrijp het niet goed. Als dat logisch klinkt.

13. Psychedelibee

Je moet een ego dood een keer hebben meegemaakt om het te kunnen begrijpen denk ik. Hoe ik het hierboven omschreef is ook een maar slap aftreksel van de werkelijke ervaring, de werkelijke ervaring is zoveel magischer en gewoon niet in woorden te vatten.

Voor mij was een ego dood op LSD wel de aanleiding om met mediteren te beginnen, aangezien je met mediteren eigenlijk richting hetzelfde gaat alleen dan gewoon nuchter. En wat Mindless zegt moet je juist niet proberen te snappen met je verstand, want dan blijf je hangen in het ego en zul je het ook nooit kunnen begrijpen. Bij mij hebben psychedelica en meditatie ervoor gezorgd dat ik naast het gebruiken van mijn intellect ook open ben gaan staan om dingen te begrijpen simpelweg door het te ervaren. Zoals je wellicht gemerkt hebt ben ik ook iemand die dingen graag overdenkt en analyseert en daar kun je ver mee komen in het leven, alleen heb ik tijdens het trippen dingen meegemaakt die gewoon niet met het verstand te begrijpen zijn. Op die manier werd ik als het ware gedwongen om ook af en toe mijn verstand uit te schakelen. Inmiddels zie ik mijn verstand als een handige tool die ik er bij kan pakken wanneer dat nodig is, maar die ik ook weer weg kan leggen wanneer dat niet nodig is. Aangezien ik inmiddels ook wel ben gaan inzien dat het verstand je enorm in de weg kan zitten in situaties waarbij je die niet nodig hebt. En er zijn in de praktijk meer momenten waarbij je je verstand niet nodig hebt dan wel. Ik (en dat geldt voor velen denk ik) zat als het ware continu gevangen in dat verstand, ik werd erdoor geleefd. Niet dat ik daar nu in enen helemaal vrij van ben ofzo nu ik met meditatie bezig ben, maar ik merk al een enorm verschil met eerst.

14. Ik begrijp dat dit een soort van open topic is?

Ben nu best hevig aan het hallucineren op speed, wiet en geen slaap voor een aantal uur. Het gekke is, het lijkt alsof ik geen diepte meer zie als ik lang kijk naar iets en dan is het net of de voorwerpen in karton veranderen en 2d worden. Heel raar. Ook slangetjes, patroontjes en andere vage vormpjes zijn te zien zwevend op de witte achtergrond van mijn laptop. Helaas kan ik nog steeds niet slapen. Stiekem vind ik de hallucinaties best plezierig. Niet eens bedreigend of alarmerend maar eerder gewoon vreemd. :dizzy::dizzy:

Kon helaas niet tippen aan de spannende en filosofische teksten boven

15. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Klinkt alvast als een boeiende combi. *noteert op to do lijst* Maar dude, hoeveel speed had je genomen dat je nu nog zo wakker bent? Of duurt insomnia na speed bij jou altijd zo lang?

16. Haha, herkenbaar. Ik daag je uit om naar een 3D-foto te kijken. Succes gegarandeerd. Kan ook best beangstigend werken is mijn ervaring na 30u wakker te zijn geweest op speed.

17. Het heeft de neiging wat langer te duren als bij anderen maar dat valt meestal wel mee. Verder niet veel, 2 bommetjes van gewogen 100mg speed genomen een aantal uur na elkaar. Vanmiddag om een uur of 13:00 ongeveer 1 lijntje gesnoven wat er nog van over was in het zakje (verwaarloosbaar) De exacte tijdstippen weet ik niet meer precies.

Deden allebei goed hun werk, voelde als goede potente speed. Een heldere cleane buzz die ongeveer aan heeft gehouden tot nu, en heel langzamaan mindert. De dealer is mijn meest vertrouwde contactpersonen, en heeft mij nóg nooit opgelicht. Niet getest dus ik kan speculeren tot ik een ons weeg helaas.

Effecten zijn identiek aan eerdere ervaringen met speed, maar vooral de duur is zo tergend lang. Ik sta niet meer compleet strak, maar ben duidelijk onder invloed en kan niet slapen door hartkloppingen en stimulerend gevoel in mijn lichaam. Niet eens zo'n verkeerd gevoel.

Ik moet zeggen, ik vermaak me wel prima. Ondanks dat ik graag wil slapen maar dit niet lukt zijn de hallucinaties best trippy, op een goede manier.

18. Roze olifant

Die dosis valt nog goed mee inderdaad. En dat herken ik wel ja van mijn eenmalige ervaring met speedy, dat die hartkloppingen nog hele lichtjaren lang aanhouden. Als je vanmiddag je laatste lijntje hebt gehad is het ook wel iets beter te verklaren, maar alsnog: duurt lang! Succes er nog even mee! :wink: En (hopelijk) straks welterusten.

(Hier btw ook insomnia, ordinaire, drugsloze, trippy-hallucinatieloze insomnia. Zo... passé. Ben eigenlijk illegaal in dit topic.)

19. Zitten we dus een klein beetje in hetzelfde schuitje. Hoewel, weet niet wat jij op hebt eigenlijk

Ontdek nu dat ik door hard te staren hallucinaties kan forceren met letters op mijn telefoon. Haha, sick!

20. Ik ben wel heftig aan het trippen, is dit vergelijkbaar met een echte trip van een hallucinerend middel zoals 2cb of truffels? Want het is best heftig vind ik nu :tongueclosed:Alles beweegt helemaal

21. Psychedelibee

Speed slikken duurt echt veel langer voordat je weer kan slapen inderdaad, om die reden kun je het beter snuiven vind ik persoonlijk. Maar hoop dat je inmiddels wel slaap gevat hebt terwijl ik dit typ.

22. Roze olifant

Ik had niks op, ben gewoon (de ene periode erger dan de andere) een enorm slechte slaper. :wink: Hopelijk heb je je nog vermaakt én nog wat geslapen!

23. Heb een paar uurtjes kunnen slapen gelukkig. Wel een fikse kater, dus die gaan we mooi even wegslapen vanmiddag.

Ugh, insomnia, heb er ook vaak last van, en dan bedoel ik niet door speed, soms vermijd ik mijn bed uit angst voor het niet kunnen slapen, waardoor je dus inderdaad niet slaapt. Zo kut is dat

lysergic bink en Roze olifant vinden dit leuk.
  24. lysergic bink

Soort van nabeschouwing in het kader van de eerlijke informatieverstrekking :Achja , wat leren we er allemaal uit? Het versterkt gewoon het gevoel van dat we niks weten.
    Geen innerlijk kompas, of intuitie,geen berustend gevoel de essentie bereikt te hebben.
    Enkel dat murenoplopend gevoel of de waangedachte dat we allemaal geblinddoekte bloemkoolboeren zijn die gedropt werden in de Moldavische versie van fort boyard.

Een goederentrein zonder eindbestemming , waar je als vagebond sterrenkijkend op mee deint door mistroostige dystopische industriële landschappen, wetend dat het paradijs een ander ticket vergt, en het ticket die jij kocht hoogstens een enkeltje richting gekkenhuis is voor de meesten.

Laatst bewerkt: 1 dec 2017
    Parfumflesje, Zweibeiner en SanneBanne vinden dit leuk.
  25. SanneBanne

Zo, kom ff hier wauwelen. Daar is het voor hiero. Anyway. Ik zit in wat hoekjes op mijn pc te zoeken in oude mapjes wat er allemaal tussen zit, en kom een mapje tegen met rommel. Ook deze "helpdesk humor", aangezien ik zelf op diverse helpdesken heb gewerkt kan ik hier nog steeds vreselijk om lachen, dus ik deel de leukste ffies:

Helpdesk: Hoe kan ik je helpen?
    Klant : Ik ben mijn eerste email aan het schrijven.
    Helpdesk: Okee, en wat is het probleem?
    Klant: Nou, ik krijg wel de letter a. Maar hoe zet ik er nou een rondje omheen?

Klant: Ik heb een groot probleem. Een vriend van mij heeft een screensaver op mijn computer gezet, maar iedere keer dat ik de muis beweeg, gaat hij weg...

Een klant kan geen internet verbinding krijgen en belt met de helpdesk.
    Helpdesk: weet u zeker dat u het juiste wachtwoord heeft gebruikt????
    De vrouw: ja natuurlijk!! Ik heb het m’n collega eerder zien doen.
    Helpdesk: Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was???
    De vrouw: Ja hoor….. Vijf sterretjes!!!

Klant : " Mijn toetsenbord doet het niet meer."
    Helpdesk : " Weet u zeker dat het ingeplugd zit in de computer ?"
    Klant : " Nee. Ik kan niet achter de computer komen."
    Helpdesk : " Pak uw toetsenbord op en loop tien meter naar achteren."
    Klant : " Oké."
    Helpdesk : " Kwam het toetsenbord met u mee ?"
    Klant : " Ja."
    Helpdesk : " Dat toetsenbord is dus niet ingeplugd. Staat er misschien nog een ander toetsenbord ?"
    Klant : " Ja...er staat hier nog eentje. Ah...die doet het wel !"

Klant: "Ik heb problemen met Internet. Ik kan er niet meer opkomen."
    Helpdesk: "Oké, meneer. Ik wil graag uw instellingen even met u doornemen. Zit u op dit moment achter uw computer?"
    Klant: "Eh, nee. Moet dat?
    "Helpdesk: "Dat is de enige manier waarop we uw instellingen kunnen checken."
    Klant: "Nou, oké dan."
    (Er klinkt wat gerommel)
    Klant: "Ik zit nu achter mijn computer."
    Helpdesk: "Kunt u mij zeggen wat u nu ziet?"
    Klant: "Allemaal kabels."

:tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh:

26. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Whaha! Heerlijk :tearsofjoy:

SanneBanne vindt dit leuk.
  27. SanneBanne

Moest even zoeken in mijn mailbox, maar heb er ook nog een paar gevonden uit mijn eigen "carrière":

Dit was een e-mail van een klant, en is een typisch geval van een wild-waterbaan achtige Autocorrectie:

"Er ging een kokergat van je vellen rond 15h maar ik heb nog niets ge hoofd en kan nu geen verbinding maken met warmoes via mijn gsm. Kan er de snoods iemand komen voor de modem de veranderen en een filodeeg zodat alles weer optimaal kan werken?"

:flushed::tearsofjoy::tearsofjoy:

Wat geinige one-liners uit diverse e-mails van klanten:

"De man met duidelijk Hollands aksent..."

"Uw pipo-verhaal dat u het abonnement eenzijdig heeft opgezegd, klopt dus in het geheel niet."

"Er is in het geheel NIETS geweest dat u had kunnen blokkeren. Hoogstens mijn over het algemeen bijzonder goede humeur."

"Ik krijg het stilletjes aan op mijn heupen hoor!! HOE MOET HET NU?????"

Er zijn nog meer chats en mailberichten onderweg, maar moet ze even goed bewerken zodat ik geen klant en provider details openbaar zet... To be continued...

Laatst bewerkt: 2 dec 2017
  28. SanneBanne

:laughing:

Chat gestart

Medewerker: Goedenavond! Waarmee kan ik u helpen?
    : U chat nu met Medewerker endelijk
    : endelijk
    : this is a most shit company i sow
    : sirus
    : no disiplin
    : mensen must uuren en uuren vachten
    Medewerker: I am sorry to hear that, is there something I can help you with?
    : warom we moust zo fill nervos krijgen door the juli
    : warom
    : en nu
    : juli stopen mijn inntrnet telefon zonder its zegen of brift sturen
    : that min zonder respect +
    : ik heb smijt het geld op juli rekning
    : maar nu mij problem
    : ik betal zo will for kan mijn net gebroken
    : welke fucking sort intrnet is that ik kan net music losteren
    : ik kan net video kijken
    : ik kan nex doon met this shit intrnet
    : en tv
    : warom ik most zo fill betalen
    : for nex
    : from the day i com to **** just i louse my nervos
    : is that conection you geveing people
    : till morning if my tv and conect not ork normal i will stop to pay *****
    : i will send money to ombutsedinst till we go recht bank
    : alls ik krijg gieen respect
    : ik geve geen respekt
    : nu ik spereek van mijn zelf
    : so fucking sistem is *****
    Medewerker: Ik respecteer u zeker wel
    : fuck *****and all medewerker
    : fuck
    Medewerker: Waarom zou ik u niet respecteren?
    : i8 amtalking my self
    : i talk to m,y self
    : 3 over waiting
    : en when you com closing chat
    Medewerker: Kan ik u ergens mee van dienst zijn?
    : end agen must i wait 3 avor
    : you cal this respect
    Medewerker: I have not done anything to you, I just met you
    : jjuli stopen 3 week gliden mijn net and telefon
    : zonder its zegen
    : over 1 klijn facur
    : maar facur all betald
    : nu is mijn tijd
    : ik betal euro foir wat?
    : for intrnet and tv gebroken just of net?
    : dont say you doen noting to me
    Medewerker: Dat kan gebeuren, maar daar is een oplossing voor
    : you are the person just 1 over ago stop chat
    : i was waiting 1 aver 45 min
    : agen know you are hear
    : but stil noting+ i ask 2 time till know my problem
    Medewerker: I do not know what you are talking about
    : vanaf eete dag tot nu
    : slecht intrnet and tv
    : elke keer modem stop
    : elke keer tvstop
    : mijn intrnet ik kan net gebrloken for nex
    Medewerker: Ok wilt u dat ik u daarbij help?
    : kan net youtube kjken
    : kan net film kijken
    : kan net ook een pagina lisen elke keer muut vacht cahcten
    : warom
    Medewerker: Net wel of niet? ------------------------------------------> edit: :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
    : ik ga net mer vachten
    : of mijn werbinding in order beringen
    : alls kan net+ geve recht ik stop ziten zonder kosten
    : een van that 2
    : from the day i com ***** i com crazy
    : just ask money money money
    : no help
    : fuck
    : wat is this
    : to9night i will miy conect com normal
    : if no from morning i will stop to paymnet and i send my abone to ombutse dinst tot recht bank
    Medewerker: I can not guarantee that if you will not let me help you
    : this is my net
    : and you are *****
    : do wat you can
    : i told my problem+
    : know you chek
    : he geve low conect
    : and in reclam just lay lay lay
    Medewerker: We do, we give you 50Mbit a second
    : hahahahaha
    : jok
    : this is a big jok

Chat duurt nog veel langer maar dit was toch wel meest hilarische stukje. :tearsofjoy::tearsofjoy:

Sally Tessio en Roze olifant vinden dit leuk.
  29. lysergic bink

Bruikbaar materiaal voor stand up comedy.
    Vele comedians grijpen vaak terug naar de weinige komische situaties die zich voor deden in hun 9 tot 5 struggle
    Maar geenszins mogen we met werkanektdotes de indruk wekken dat werken pure aaneenschakelingen zijn van fawlty towerachtige situaties.
    Neen werken ...over de koers van jaren geschetst is 2 procent humor ...78 procent nodeloze stress en mindfullnessverstoring en mss 20 procent essentiële verveling waar je ijsberend kan jezelf dwingen tot creatieve oplossingen .
    De snode plannen die ik smeedde in de uren waarin ik met mijn poten op men bureau kon liggen .
    En telefoongrappen uithalen tot een kunst verheven ...op kosten van het werk wel .
    Hoh de dingen die ik hier niet kan openbaren jammergenoeg .
    Maar we naaiden enkel schoften ...nooit brave naïeve mensen ....maar de rotte appels sneden we mooi in plakjes .
    Kampvuurverhalen nu . ..
    Nbeetje Robin hhood achtige toestanden zo ...haal die verhalen wel es op om de wijven wilder te maken .daar pijpen ze beter Door nboevenpik smaakt zoeter tschijnt .
    Alvorens men inbox te flooden die boevenpik
    Is in het bezit van een deerne. ..die ik nimmer of nooit zou bedriegen ...nvrouw die meegeniet van je waanzin moet je keepen.

30. Linksrechts

Linksrechts Experimenterende gebruiker

Eerste keer op dit forum!:grimacing:

31. SanneBanne

Welkom! :)

32. Linksrechts

typen gaat precies beter of praten :tearsofjoy:

33. SanneBanne

Hm. Typen gaat precies beter als wat? Of praten gaat ook beter als wat? Of gaat praten beter als typen of gaat zowel praten als typen nou juist precies niet? I'm sooo lost... :fearscream:

34. Linksrechts

Na een paar maanden volledig clean geweest te zijn heb ik me vandaag toch laten vangen haha. Morgen sowieso kramp in mn kaken :tearsofjoy: raar plots herinner ik me waarom het zo leuk was speed pakken, en ook waarom ik gestopt ben :tearsofjoy:

SanneBanne vindt dit leuk.
  35. Zweibeiner

Onder het mom van humor shit posten, ik mag deze gast.
    Ben benieuwd hoeveel van jullie hem al kennen.

Roze olifant en SanneBanne vinden dit leuk.
  36. SanneBanne

Haha leuk @Zweibeiner, kende hem nog niet maar het is wel droge humor en daar ben ik gek op. Thanks voor het delen, ik ga meer van hem zoeken. :tearsofjoy:

Zweibeiner vindt dit leuk.
  37. lysergic bink

En voor mijn beste wensen te uiten aan alle pepkleppen , twas soms niet altijd even lief en aardig,
    maar vergeet niet,
    dat we het kunnen besluiten met een eerbetoon aan een held, een gedicht van herman brood,
    die veel verklaard

‘t Leven met dope
    wordt soms onkomfortabel
    de risiko’s die je neem
    je lichaam opoffere
    om briljant te zijn
    om superman te zijn
    en maar lulle die speedfreaks
    bekke staan nie stil
    je wordt een deel van
    andermans vibrasies
    je bent met mekaar bezig
    op een level van gestoorde gevoelens
    gevoelige gestoorden
    ‘k ben een toerist
    in de wereld van mobiele mense.
    (Herman Brood, "Zoon van alle moeders", De Bezige Bij, Amsterdam 198:sunglasses:

Langspeelplaat vindt dit leuk.
  38. Zweibeiner

Ok, na de verlichting moet ik even typen. Geen idee hoe logisch de tekst gaat zijn en hoe het zich gaat ontpoppen. We zien wel waar mijn gedachtes me heen gaan leiden. Het gaat er niet om of wat ik ga schrijven feitelijk klopt of logisch is, het gaat om de realisatie en waar mijn gedachtes me brengen door het realiseren. Welke weg ze besluiten te nemen.

Fucking mind is blown. Al 16 jaar ben ik bezig met gelukkig worden maar ik ben op zoek gegaan naar het verkeerde gevoel. Mijn zoektocht was niet slecht, ik liet me leiden door hetgeen me altijd verteld is waardoor ik me beter zou gaan voelen. Mijn ego heeft het verteld en ook de wereld die van mijn ego een verslaafde heeft gemaakt. En mijn ego heeft een te groot ego om het überhaupt te kunnen zien......

Conspiracy theorists zeggen dat we allemaal schapen zijn en gehersenspoeld door de regering en de grote bedrijven en banken, ze hebben gelijk. Ik had nooit verwacht dat ooit te zeggen, ik vond het nogal drastisch en een typische uitspraak voor de conspiracy mensen. Zoals je bij de kerstman ook verwacht dat hij "ho ho ho"zegt. Je weet niet zo goed waarom, alleen dat hij het zegt.
    Ik weet niet of we dezelfde redenatie hebben voor die uitspraak, zeer waarschijnlijk niet. Maar die uitspraak is ineens zo logisch, zo vol waarheid en ergens ook zo beangstigend.
    Conspiracy mensen vinden ons schapen omdat we in het systeem zitten, we hebben een bankrekening, we houden ons aan de verkeers-regels etc. We zijn schapen van de regering die ons wil onderdrukken. Ze zien het niet zoals ik het nu zie, ze zien niet dat ze zichzelf onderdrukken en andere, net zo hard als de mensen doen die ze beschuldigen. Mhm, ze onderdrukken zichzelf en ze zien het niet. Geluk willen vinden is misschien wel de grootste conspiracy op aarde.
    De grootste grap ooit die niemand door heeft, omdat niemand het door heeft is het juist een grap geworden. De grootste leugen die we tegen onszelf vertellen en andere. Geluk willen vinden geloven meer mensen gezamenlijk in dan wat dan ook. Een heel volk dat zich superieur voelt terwijl de waarheid volledig over het hoofd vliegt wat het gigantische bord voor de kop tegen had moeten houden.
    Ons leven is ingericht met als hoofddoel gelukkig te worden en geluk te vinden. Er zijn steeds meer mensen met psychische problemen, iedereen zoekt op de verkeerde plek. We weten niet beter, we zijn compleet oblivious.

Reclames spelen tegenwoordig in op de psyche, ze manipuleren je door gebruik te maken van hoe ons brein werkt. Zouden ze door hebben dat het grootste succes van hun reclame komt door het verslaafd maken van ons ego? Dat het zo simpel is. Inspelen op de psyche maakt alleen dat ons ego een nog grotere verslaving krijgt. Het verslaafde ego is de consument en het product. Zouden de bedrijven daar bij stil gestaan hebben? Zouden ze door hebben waar het hun succes eigenlijk vandaan komt? Meesterlijk briljant vind ik het.

Wanneer is die omslag gekomen, de laatste eeuw? Want in deze eeuw zijn er meer psychische aandoeningen dan ooit tevoren. Komt dat omdat we ze eerder niet zagen of omdat ze er eerder niet waren?
    Deze eeuw is de tijd van reclame. Bedrijven die ons ego vertellen hoe we gelukkig kunnen worden, wat de weg naar geluk is. Gelukkig zijn is het belangrijkste van alles, werkelijk waar de grootste campagne stunt ooit.

Ons ego heeft geleerd wat je in bezit moet hebben om gelukkig te zijn. Vroeger hadden mensen veel minder en waren gelukkiger. Misschien omdat hun ego veel minder gebombardeerd werd met verslavende middelen. Dat de mensen vroeger zelf bepaalde hoe dat ze gelukkig konden zijn en het niet aan een ander overlieten om het ze te vertellen. Waarom is het anders?

Ons ego is wijsgemaakt dat gelukkig zijn het ultieme doel in het leven is. De regering voed dat door mensen entertainment te geven, de bedrijven geven gadgets en kleding. Alles om de mens gelukkiger te maken. Geluk is de meest verslavende drug op aarde en praktisch niemand ziet het. Hoe kom je van een verslaving af als je niet weet dat je hem hebt?
    Wederom briljant gedaan. Hoe kun je ook in hemelsnaam het argument maken dat de zoektocht naar geluk een verslaving voed. Dat het meest positieve gevoel op aarde gevoed word door negativiteit, de verslaving.
    Geluk werkt ook als een verslaving nu ik erover na denk. Je hebt steeds meer nodig om dezelfde mate van geluk te voelen. Iedere dag ben je op zoek naar dat geluk en je geeft er alles voor op. Je gaat de schulden in om die mooie auto te kunnen rijden, je breekt je partners hart omdat je vreemd bent gegaan, je steelt die telefoon om erbij te horen etc. Hoeveel negativiteit nemen mensen op zich in ruil voor geluk? Hoe dom is het dat ons ego, dat wij mensen denken geluk te krijgen door iets negatiefs te doen? Zijn we dan zo verslaafd dat we het gewoon niet zien. Het doel heiligt de middelen?
    Gehersenspoeld zijn we.

Denk er eens over na hoe een verslaving werkt en ga dan eens kijken hoe we ons gedragen op zoek naar geluk. Ik zie duidelijke overeenkomsten. Ik zag ze eerst ook niet, ik zocht geluk op andere plekken dan de standaard manier om je ego verslaafd te houden, maar dat neemt niet weg dat mijn ego net zo goed verslaafd is.

Geluk is mooi, en ik hoop dat iedereen gelukkig word. Maar geluk is niet de key, geluk is een bonus op het leven. Door geluk te voelen weet je wat ongeluk is, het staat in balans, zonder goed geen kwaad. Waarom denken we in hemelsnaam dat we continu gelukkig kunnen zijn? Omdat ons verteld word dat het kan en ons ego erna smakt?
    Hoe stom is het eigenlijk om te geloven dat we 24/7 ons hele leven gelukkig kunnen zijn. Dat staat voor mij gelijk als geloven dat er alleen maar goed op de wereld is. Logisch dat mensen depressief worden want er word ze belooft dat ze altijd gelukkig kunnen zijn. Er word ze een leugen verteld, iedereen word boos en ongelukkig als er tegen ze gelogen word. Het word steeds logischer waarom steeds meer mensen psychische problemen hebben.

Mijn advies, ga op zoek naar sereniteit, geluk komt dan vanzelf en het kost je veel minder.

39. lysergic bink

@Zweibeiner
    staande ovatie , buig gerust en geniet van de bloemen die ik je gooi, weet zeker dat je ze met je tanden kan opvangen.
    Niet dat ik hiermee suggereer dat je een spotlight zoeker bent, welneen, je tekst suggereerd net het tegenovergestelde.

Je bezit de gave , om door de schaduwen van de maatschappij heen te kijken, het is nkruis die we dragen,
    in het begin praat je daar uitvoerige over, met al wie open minded ''lijkt'' maar vaak wordt je aangekeken
    alsof je zei dat je je hond neukt.

Zie dat heb ik nou, ik lees jouw mooi gestructureerde pep rant die steekhoudend, keurig samenhangend

zonder bizarre afwijkingen en grappen zijn punt stelt.

Ik probeer ook mijn maatschappelijke en het ego crisis probleem in de maatschappij soms ten berde te brengen
    maar gaat vast verloren in nzee van grapjes.

Maar goed , de een is bloedserieus op pep, de ander kan geen zin zonder grappige staart vertellen,
    of een absurde kronkel literatuurtechniek te bedenken, of nieuwe woorden verzinnen.

Sterk spul die pep,

bij schrijvende mensen is het wel leuk .

Die gedachten van je afschrijven is orgastisch.

Ik sluit me geheel aan bij je tekst

Enkel een toevoeging, de wakkeren, die mensen schapen noemen, zijn in feite nog ego naiever dan voordien,

want ze oordelen weer, maar in hun ontwikkelingsniveau zijn ze neerkijkend op schapen en is dat een vermomd ego ?
    zijn de,
    De niet wakkeren of ''de in de matrix gekoppelden'' zijn in hun ontwikkelingsniveau ook goed bezig
    .
    De wall street bankier in zijn eigen realiteitstunnel is ook goed bezig, als ie zijn foto op de times man of the year,

kader ziet met gouden randen, kan hij zich dan bedenken dat hij fout is?

Als er een leger met holle ogen en weinig antwoorden opkijkend naar wat blinkt als een ekster rondloopt.

Dan is is het moeilijk die kerels te overtuigen dat zij in feite
    zoals ,
    goed boek trouwens, voedsel der goden van terence mckenna suggereerd,

een mens een zieke afsplitsing is van het geen hij in potentieel had te kunnen zijn

en dat linkt hij aan de hand van het ontstaan van het ego

die via archiologisch bewijs gelinkt wordt , aan zet je schrap dames en heren

de maatschappelijk aanvaarde drug ALCOHOL IS

er zijn bewijzen van vroegere partnerschapssamenlevingen, en na die alcohol houdende versnaperingen,
    die verrottinsprocessen in feite, die alcohol in de natuur doen voorkomen

kwamen er veroveringen, verkrachtingen plunderingen,

de dominatorcultuur ontstond uit koning alcohol , de zo teergeliefde, allemansvriend,
    daar speelt natuurlijk de marketing een rol in

bill hicks zei ooit de harde woorden in zen stand up, if you're in marketing, kill yourself,please kill yourself

een ganse branche, die in een goed geolied systeem , een grote rader is ; om op het ziek gemaakte
    ego die nooit tevreden is, jaloers, dominant, in te spelen en ons onzeker probeerd te maken
    zo dat we zouden kopen

de grootste misdaad vind ik van marketing naar vrouwen toe, met bewerkte foto's
    beelden op hun netvlies via modebladen, reclame op tv en straat , bushokjes, msn advertenties,

en voor die iets naievere jonge dames, doen ze het nu zelf, met fotoscreeners
    hun bewerken op de socialemedia en dan zie je die meisjes, en denk je , why?

Weinig hebben nog de ballen zichzelf te zijn

mk ultra mind control eens aanhalen,
    ik ben net als u geen conspiracie achtig fan,
    daarik vind
    dat er daar teveel disinformatie rond verspreid wordt van de establishment
    om de tegencultuur te saboteren en af te schilderen als gekken met rand psychotische verschijnselen.

Vroeger kreeg je een kogel zei timothy leary nu doen ze je gek lijken.

De bankrekening is er ook zo 1 , na de arabische lente, en de occupy golf,
    werden er her en der weer cooperatieve banken opgericht,

waar je wist dat je geld als ecologisch bewust persoon, niet zoals bij een gewone bank
    zelfs in de steenkoolindustrie nog gebruikt wordt gepomt.

In belgie is daar geloof ik paribas voor door de mand gevallen
    (toen die publieke hoorzitting er kwam en de geldeisende gedupeerden konden komen kwamen 7 man en een paardenkop, ik viel om van zinsverbijstering, politieke apathie, is door gestructureerd verwarrend taalgebruik express moeilijk toegangkelijk gemaak , en saai , das de list )

dan gaan ze slikken, de chakra kristallen keurig leggend op de juiste pleken, wierook brandend
    oliver shanti spelend en orakelen over hoe dit babylon is,

maar ze hebben een bankrekening, verbonden met het systeem, die nu eenmaal investeerd
    in industrien die de planeet vernietigen.

Dan gaan al de wierookkaarsjes uit, en beseffen ze plots weer dat oliver shanti een vermeend pedofiel was,

die met zijn sacral nirvana, de new age fanatiekelingen veelvuldig tot huisdiernamen inspireerde

De psychische ziekten zijn simultaan met het gekker gemaakt ego gekomen

sjamanistische culturen kennen veel minder geesteszieken

projecties van ideaalbeelden, verbeelde perfectie van mensen die al lang uit het aards paradijs verbannen zijn

mckenna noemde dit het vagevuur,

de hel komt eraan, trumps en andere populisten , doen het tromgeroffel van de dodenmars in de verte klinken

ook een krasse uitspraak van mckenna is

dat de besten onder ons, geregeerd worden door de minsten onder ons

het trekt machtsgeilen aan, coke in he parlement, je hoort niks anders, coke in wall street

geef dat ego nboostje en gaan we hoeren neuken en dwergwerpen

terwijl we speculeren over de prijs van graan in een arabisch land

en een vastgoedbubbel creeeren die , wij het gelach betalen.

Belgie kent zo een schandaal van een millieubeleid van zonnepanelen waar je een premie voor kreeg
    waar grote kapitalisten van profiteerden,

het systeem werd onbetaalbaar, en nu betalen wij de grote, geen belastingbetalende bedrijven
    hun energiefactuur... en rechts populisme , keert met politiek taalgebruik de kar en zegt
    dat dit door wanbeleid van groen komt, en zo wordt de massa
    in blinde hysterie , roepend ...maar het zijn de groene hun schuld,

(dan kan ik huilen, vaak trappen universitair geschoolde mensen daar zelfs in , de matrix zien is iets intuitiefs, door psychedelisch zielmedicijn geindiceerd een zesde zintuig , de waarheid zie je)

of de socialisten, die een van de beste sociale zekerheidstelsels opbouwden ter wereld
    worden nu door neo liberale (puur evil neo liberalisme ) je moet jaap kruithof zijn boek daar eens over lezen.

partijen , met de gedachten van reagan en margaret tatcher wordt ons land nu gestuurd
    met als natte droom de vakbonden te vernietigen, en verder alles te privatiseren voor de vrije markt.

Moraal rijk wordt rijker, de middenklasse vernietigd, en de armen armer

en intussen ziet niemand wat er gezegd wordt, handpoppen die holle klanken gebruiken
    politiek taalgebruik , het dubbelspeak van george orwell zijn 1984 meesterlijk boek.
    over big brother zijn aanzwellend totaaldictatoriaat en het doden van de privacy

Ik zie ook dat je als een verstandig man kijkt naar ons grootouders generatie, het simplisme

ze zien het alleen op tv in minimalisme in woningen

maar simplisme, is het ouderwetse, leven van stressloos thuiskomen, je vrouw kussen
    en je dag vertellen

zelden werd er zo'n haastigheid gebruikt als nu, men zou je in een dwangbuis gestoken hebben

In grootsteden is door de economische stijgende druk
    de wandelsnelheid van voetgangers met npaar tiental procent gestegen

willen we dat, willen we het niet trager

willen we hier 4 dagen werkweek

of zelfs , ik durf dat hier stellen 2 dagen werken en 5 thuis?

waarom moet de arbeid , die de wereld vernietigd aan ijltempo overheersen in extreme overdaad

Niemand stelt die vragen , we wordengeboren in dit krankzinnigheidsinstituut die we leren kennen als de norm
    , in ons streken
    hoor je zinnen als je eens een boompje op zet over een utopie die zou moeten zijn

ja maar wat ga je eraan doen.

uhm wij zijn in de getallen bevoordeeld hee lieve mensen,
    maar verdeeldheid zaaien is wat populisme doet,

je buurman verklikken is nu in als ie zwart werkt, wie ziek is is wrs vals ziek , de werklozen kunnen werk vinden maar zijn te lui,

de vreemdelingen zijn allemaal terroristen, enz

VERDEEL EN HEERS oude allemaal in de bibliotheek op te zoeken geschiedenislessen
    en ''leideruitspraken'' en nog geen kat die , de verbanden ziet

GEEF HET VOLK BROOD EN SPELEN uhm waarom denk je dat voetballers overbetaald worden
    ze zijn de moderne gladiatoren

de testosteron, die daar woed, in dat supporterschap konden we dat kanaliseren in politieke zaken die er echt toe doen, ipv die aanstellerige voetbalnichten met hun porshe, fancy haircut, tattoo en een karikatuur van een domme blondjesmop naast hem
    ... zie die voor wat ze zijn
    maar niet alles is zwart wit,

de gewone bankbediende beseft niet wat goldman sachs en de lehman brothers deden
    met hun casinokapitalisme

verplichte docu in maatschappijleer zou moeten zijn, capitalism a love story

zie die film mensen aub

dat heeft mij doen zoeken, de eerste kraken in de matrix echt getoond

toen later de stier van wall street vernederd werd door de occypyers stond ik stijf van de lsd

het gebeurde de revolutie

links terug op straat, een humane wereld, vrede

maar weer rolde de golf terug,

er is na effect geweest net als de flower power zijn na effect had
    maar de echte revolutie kwam niet door

Geluk mijn vriend, is iets wat er al is, maar waar we door distracties zo van verward geraakt zijn,
    dat ze er in geslaagd zijn ons oncompleet, niet voldoende, doorsnee te maken,

de dalai lama zei es, de westerse man is vreemd, gans zijn leven offerd hij alles op voor het verdienen van geld, hij offerd zijn gezondheid op (shiften multi flexibel, mini jobs naar duits model ) en zijn gezin om geld te verdienen,
    en later verliest hij daardoor net zijn gezin en mag zijn geld gebruiken om zijn gezondheid te proberen genezen.

we draaien hier rond alsof we de shit zijn, wij westerlingen, kapitalisten, met amerika als de normaangevende oppergek, iedereen terroristen noemend, maar zelf zogezegd , democratie brengend,

in landen vol olie altijd toevallig :wink: , en intussen mc donald vlaggetjes plantend.

democratie, zoek maar op wat dat oorspronkelijk bedoelde, in de griekse oudheid

er is hier geen democratie, al ons volksvertegenwoordiger worden door 30 lobbyisten benadert van grote bedrijven

om hun besluitvorming , waarvoor wij hen verkozen, net om het op te nemen tegen die grote bedrijven , de pestkoppen die ons leven verzieken en ons boeren noemen, (uitgelekte brief van lehman brothers)

verwijzend naar de begindagen van de industrie toen er meer landbouw was hebben ze de boeren naar de stad gelokt om de zooi te maken die ons plastic maatschappij kenmerkend is.

30 LOBBYISTEN per volkvertegenwoordiger, lobbyisme, is een verdekte , in de wetboek opgenomen term
    voorLEGALE OMKOPERIJ

dus denk je dat er democratie is wordt aub volwassen en wakker

denk je dat staken niet helpt,

laat deze intellectueel luie generatie de sociale zekerheid afbreken

waar ons godverdomse voorouders voor gevochten hebben en zelfs beschoten werden met echte kogels

ze draaien hun om in hun graf

te deëvolutie van de mens is al aan de gang,

de afleiding is overal , voor wat echt telt,

koffie de ganse week om energiek te werken, drank in het weekend om je zo dom te houden dat je de gevangenis niet doorziet, of het feit dat je door rijke mannen in de aars geneukt wordt met basebalbats vol spijkers.

en je geniet er van blijkbaar

Het is al nep, het is al ondiep, millimeter diep kijken

naar schoonheid, maar ze zien de ziel niet

MTV vroeger een rebelse alternatieve zender, is het vb van de dumbification of america nu

wij komen nbeetje achter, maar het komt,

dus blijf je alcohol consumeren

en wantrouw geestverruimende middelen

want de wetmakers, trouw gesponsord, door de bedrijven die ze voor ons zouden moeten reguleren,

zijn muppets,
    de machthebbers zijn altijd dezelfden, de verkiezingen verschuiven weinig.( de ware mannen met macht staan achter het gordijn , souffleuren zou hun te laag zijn, maar via microfoontjes berispen de grote bedrijven de presidente, zelfs obama,

DE 100 grootste cooperations zijn financieel machtiger dan de meeste landen, wat denk je dat ze doen , presidents of politieke campagnes sponsoren, en niemand spuugt in het hand die hem voed.

Geluk had ik toen ik 2010 GODVERDOMME MEN TV BUITEN ZETTEN en dag na dag keek door het raam

hoe hij mossiger werd en mossiger, net als de gore praat die uit de liegende bekken van de
    massamanipuleerders komt.

MK ULTRA mind control, cia project
    google HET
    , ze hadden nfascinatie voor lsd als eerst een gekmakende bom van te maken die de vijand in waanzin deed dansen zoals de ergotvergiftigingen in de middeleeuwen

maar men kwam het onvoorspelbare karakter van lsd snel te weten

het tegendeel bleek waar, ze zochten een brainwashmiddel

om toekomstige volksopsanden te voorkomen

lsd bleek een deconditioneermiddel te zijn, het ontbind systemen en opgelegde denkpatronen en laat je de structuren van waar je je in begeefd in vraag stellen, en irrationeel bekijken want de structuren verdienen niet de norm te zijn die nu heersen, tis ndoodsrochelend frankensteinmonster.

zijn wij wel als mens zo intelligent,.?

hebben wij niet nbeetje een te hoge dunk van onszelf,

uiteraard, we konden zoveel zijn, maar we laten ons leiden door verdomde sociopaten

die zo geldzuchtig en apathisch zijn, dat ze met jel eed lachen als ze nog een lijn coke snuiven van de reet van een luxe hoer, terwijl ze hun trouwring nog omhebben

daar zijn jullie succesvolle rolmoddelen, the men of the years,

niets is wat het lijkt, de wereld is gek

en degenen die het zien worden uitgemaakt voor gek

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”

Friedrich Nietzsche

Laatst bewerkt: 28 dec 2017
  40. Zweibeiner

Thanks voor de uitgebreide reactie!

Ik kan je alvast vertellen dat mijn reactie niet zo uitgebreid gaat zijn. Het inzicht en understanding van vannacht is wel een beetje weggezakt. Misschien dat het zo terug komt tijdens het typen. Ik heb vakantie dus ik ga me even onverstandig gedragen en lekker aan de speed blijven. Net wat erbij gepakt, dus misschien komt er iest boeiend en misschien blijft het bij de onsamenhangende woorden van iemand die door de speed geveld word.
    Morgen zal ik sowieso niks zinnigs zeggen en waarschijnlijk hard afgestraft worden op mijn keuze nu even lekker te chillen :grin:. Zonder het slechte heb je het goede ook niet!

Ik vind het wat lastiger om inhoudelijk te reageren op je omdat je zoveel voorbeelden opnoemt. Allemaal prima voorbeelden waar ik weinig tegen in kan brengen. Nu ben ik zelf een stuk minder van de politiek en een stuk meer van filosoferen en persoonlijke groei en in het reine komen met jezelf. Menselijke psyche behoort ook tot mijn interesse's, maar politiek is toch wat lastiger voor me.

Insane is subjectief. Wat is insane? Een gedraging van iemand die niet binnen het gemiddelde past. Als je het mij vraagt zijn mensen die insane genoemd worden een heel stuk interessanter om mee te praten dan de gemiddelde mens. Iemand die insane genoemd word heeft een unieke kijk op het leven die ik wil horen. De kijk van de gemiddelde mens ken ik, niet boeien ook vooral. Maar die van een insane persoon, ja!

De maatschappij is bang voor afwijkingen dus trappen ze mensen die anders zijn de grond in. Ze hebben angst voor het onbekende. Dat is de reden dat men heksen verbrande en nog meer gruwelijke dingen mee deden. Die mensen waren normaal en gemiddeld maar nu zouden we ze insane noemen. Het idee alleen al dat je in heksen gelooft (zoals ze er toen in geloofde, ik weet dat er tegenwoordig wicka's zijn, daar zit een verschil tussen natuurlijk) en dan vervolgens maatregelen neemt die nergens op gebaseerd zijn.

Angst voor het onbekende zorgt er meteen voor dat mensen angst hebben voor verandering. Het zit in onze genen om geen verandering te willen, waarom denk je dat die zwarte pieten discussie zulke absurde vormen aanneemt?
    Niemand die ziet hoe hypocriet dat eraan toe gaat? Zwarte piet moet weg omdat de karikatuur mensen kwetst, maar het is wel geoorloofd om doodsbedreigingen te posten, om met elkaar op de vuist te gaan waar godverdomme kinderen bij staan. Kinderen die een leuke dag willen hebben worden geconfronteerd met vechtende volwassenen omdat ze voor een zaak staan waarbij ze gekwetst worden. Holy fucking shit. Ik schaam me voor de voor en tegenstanders, zijn wij nou een beschaafd volk? Ik ga volgend jaar ook een actiegroep opzetten:
    STOP DE ZWARTE PIETEN DISCUSSIE!!!!

Oke, ik ben aan het afdwalen haha.

Laden...