1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

Discussie in 'Drugs en de wet' gestart door N.iiCk, 25 apr 2006.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. N.iiCk

N.iiCk Newbie

Ben je wel is gepakt met drugs en hoeveel had je toen bij je? :confused:

2. Mr.jiho

Mr.jiho Wijs gebruiker

ja door m'n ouders maar dat bedoel je wss niet :wink:
    nee door de flikken nog nooit gepakt geweest wel al een aantal keer heel close ivm joints dat we aan het roken waren maar nooit iets ergs gebeurd
    ....gelukkig! :grin:

3. Cole

Cole Belezen gebruiker

Nog nooit gepakt door de flikken. Alleen wel beeke schrik krijgen als flikken voorbij rijden en naar u kijken als ge ne joint in u mond ebt :grin:
    Al wel gepakt door vader maar zei er niets van.

4. Sweet_Shadow

Sweet_Shadow Badass junkie Tripreporter

Ik ben gepakt met vitamine C, ze dachten bij de ingang van het festivalterrein dat het een verboden middel was heheh. Ik zei nog "Het is vitamine C!", zij: "Ja ja... we gaan er even naar kijken". Ik sprak uiteraard de waarheid :P
    Ik had het trouwens per ongeluk in mijn tas laten zitten.

5. MetaalKonijn

MetaalKonijn Badass junkie

Een maat en ik waren een joint aan 't bouwen ergens vlakbij een sportpark, toen de politie plotseling langs kwam, en we onze zakken leeg moesten maken. Gezien het geringe aantal drugs dat we bij ons hadden maakten ze er geen punt van, en wensten ze ons nog veel plezier :wave:

6. GabberSnoePie

GabberSnoePie Wijs gebruiker

Miss komt het nog eens dat ik gepakt word, maar ik hoop het niet :grin: :grin:

7. FlipMeister

FlipMeister Bewuste gebruiker

Ik wel had et ergens verstopt, komen de flikken :angry: Had iemand die het gezien had de flikken gebeld. 4 gram ingenomen :( Terwijl ze later een brief sturen dak niks fout had gedaan :angry: GVD weed weg.

PS: als er niks van klopt komt het omdat ik aardig ver heen ben...

8. Psychedelic_Fairytale

Psychedelic_Fairytale Bewuste gebruiker

9. Psychedelic_Fairytale

Psychedelic_Fairytale Bewuste gebruiker

waarschijnlijk niet nee :grin:
    ben trouwens nog nooit gepakt...
    enigste dat ik met flikken heb meegemaakt is dat ze men pas vroegen...

10. HDA

HDA Bewuste gebruiker

een keer heel close... Ik zat een lijntje coke te snuiven in m'n auto, voor ik weer naar de fuif zou gaan, en toen passeerden ineens de flikken ! :openmouth:

Heb toen alles op de grond gegooid en gedaan alsof ik CD's was aan het uitzoeken... Lalalalaaaa...

11. Mr.jiho

Mr.jiho Wijs gebruiker

close one, veel verloren?

12. Himself

Himself Belezen gebruiker

die politie ziet altijd veeeel minder dan je denkt... en als paniekerig gaat zitten doen val je op.... dus de sheit op de grond gooien heeft echt te weinig zin....

13. GabberSnoePie

ik had dat ook pas als laatste optie gedaan, als je zag dat ze stopten of uitstapten en zeker niet meteen op de grond smijten,,,,, je weet idd maar nooit misschien zagen ze wle niks :wink: :wink:

14. Anonymous

Anonymous Gast

Nee, niet gepakt maar wel een keer betrapt. Het ging zo:
    Ik zat met een maat op een plein in de stad, er komen 2 jongens naar ons toe met de veelgestelde vraag: Hebben jullie wat? Ik knik ja, en zeg hem om mij te volgen naar een rustig steegje. Zo gezegt zo gedaan, ik heb het geld in me hand, en wil het spul geven, komen er 2 agenten de hoek om gelopen tegelijk toen ik het gaf. Ik zeg, er komen 2 agenten aan maar blijf rustig. Die jongen springt van schrik 3 meter de lucht in en jahoor ze spraken ons aan.

'Wat zijn we aan het doen jongens? Dealen zeker! Laat je legitimatie maar eens zien''
    ik had geen legitimatie bij me dus dan mogen ze me fouilleren. Ik zette de stand op nul en sprintte weg. Die andere jongen bleef staan, ik werd niet gevolgd.

Ik was toen naar huis gegaan en heb een andere jas aangetrokken(had toen het gebeurde een witte jas aan dus valt erg op).

Mijn hart klopte zoo hard echt niet normaal(zat namelijk aan de sos), later kwam ik die jongen nog tegen hij kreeg geen aanklacht oid. Dus eind goed al goed.

15. GabberSnoePie

Zo geluk dat ze je niet gevolgd waren :rolleyes: anders was je nog meer de lul geweest :wink: geluk bij een ongeluk dus

16. Anonymous

Anonymous Gast

Ik had ze er wel uitgesprint hoor..

17. GabberSnoePie

dan nog het is zeg maar nogal vervelend als je die skotum achter je aan heb :openmouth:

18. mushiemadness

mushiemadness Belezen gebruiker

had je dat geld toen al weggestoken?
    en heb je die jongen zen spul nog gegeven ofniet ? :grin:
    daamn dude your lucky
    ik ga in het vervolg ook geen legitematie meenemen :grin:

19. psytrancer

psytrancer Experimenterende gebruiker

Ik ben al es gepakt,

heel stom,

zat in een station na een fuif speed te snuiven,

had het uitgerekend,

nog drie lijntjes ieder uur voor mijn trein kwam,

had dat daar klaargelegd, beetje verstopt achter mijn cdkistje,

komen daar opeens toch wel flikken toe,
    fuckin stationbediende was komen kijken (om 4h snachts, wie weet in godsnaam da er dan fuckin station beambten zijn???)

ik der naartoe, zij onmiddellijk naar de hoek waar al mijn spullen lagen, en ook dus die cd met drie lijnen op,

gedaan of mijn neus bloede en zeggen van 'cddoosje met drugs ik weet niks van' dan gingen ze het wat nader onderzoeken, bleven maar doorgaan over een cddoosje, en wezen naar mijn cdkist, dan wouden ze die wegnemen,

pak ik het cddossje ernaast met de speed op en kip het gelijk om,

dat hadden ze gezien natuurlijk

zij: waarom heb je dat nu gedaan
    ik: omdat jullie niks zouden vinden natuurlijk

dan meegevoerd naar politiestation, ondervraagd, ik had gelukkig niets anders bij, pv opgesteld voor gebruik van speed, niet voor bezit.

zaak is dan geseponeerd geweest gelukkig

nooit meer iets van gehoord

20. GabberSnoePie

leer je weer van :wave: :mrgreen:

21. RandomDude123

RandomDude123 Bewuste gebruiker

Jp, wat een vet verhaal, dat moet echt in een boek!

22. Jeller

Jeller Badass junkie

eerste keer dat ik weed had gekocht, zo'n 3 gram, bijna o pschool gestekt, iemand wou het zien, ik toonde het :flushed: en zo'n stageaire zag het en gign naar secretariaat, kebt nog in min portefeuille verstopt dan en raar maar waar ze keken overal en niks gevonden :)

vandaag stond ik te smoren aant school ook en zo'n mens vant secretariaat kwam juust iets posten ma da was maar 10meter veder.. gelukkig had ze t nie door

23. HDA

HDA Bewuste gebruiker

2 lijntjes die ik had gelegd. De rest had ik al terug opgeborgen...

Je kunt misschien best niet paniekerig reageren, maar toch... In een fractie van een seconde :)

24. Datura

Datura Newbie

vorig jaar gepakt door de BOB toen we tijdens de middag op school gingen smoren , ze waren ons verdomme al een week aan het schaduwen =|
    onze chauffeur had toen wel dikke pech -> rijden onder invloed met L (reed nog maar 2 maanden) en teveel volk bij (5 waaronder 1 minderjarige)0

en ben een maand geleden op de bus maastricht-hasselt gepakt met 2 gr speed op zak.. moet voorkomen in tongeren (eeeevil judge). Ben op de brief aan het wachten

25. GabberSnoePie

oepssss, hoe kwamen ze van die speed te weten dan? :confused: :openmouth:

26. Anonymous

Anonymous Gast

Een tip: Als je je legitimatie bij je hebt mogen ze je niet fouilleren, tenzei ze een sterk vermoeden hebben(vuurwerk afsteken bijv), het een 'preventieve fouilleerzone', of ze je ergens op betrappen.

Dit is dus jouw recht als mens. En als je fout zit, is het de plicht van de agent om je recht te stellen. Dat is gewoon zijn werk.

27. flash kieke

flash kieke Wijs gebruiker

28. Jonirsz

Jonirsz Experimenterende gebruiker

Ja maar dat was niet de rede dat ik opgepakt was

29. hardcoreslave

hardcoreslave Experimenterende gebruiker

ik ben nog nooit gepakt gelukkig :)
    en hoop t ook nooit mee te maken.

30. pjotter

pjotter Newbie

Ik was een tijdje terug opgepakt nadat het wat uit de hand was gelopen met de voetbal. De beschuldigingen waren nogal ernstig van de wouten en er werd dan ook een best onderzoek ingesteld. Voor de mensen die het niet weten, als je moet zitten worden al je bezittingen in een mandje gegooit die je later weer op kan halen (ook mijn portemonee met nog een zakkie met 1.5 gr pep). toen ik na een paar dagen weg mocht lag de inhoud van mijn portemonee verspreid in het mandje met passjes kleingeld en jawel.. mn zakkie met inhoud zat nog in de verder lege portemonee!

Ik was uiteraard verbaasd maar heb er nooit iets over gehoord!

Flink geluk gehad neem ik aan dus.. :grin:

31. GabberSnoePie

Hahahaha

omg dat is serieus geluk hebben :openmouth: :openmouth:

echt dom dat de juten dat over het hoofd hebben gezien :rolleyes:

32. Dzy

Dzy Badass junkie

Ik ben vorige zomer gepakt voor het openbaar roken van een jointje, 125 euro :smilingimp:

33. Frisko

Frisko Badass junkie

amaai dure joint :beer: :)

34. RandomDude123

RandomDude123 Bewuste gebruiker

WTF, 125 euro?! Toch niet in Nederland wel?

35. Dzy

Dzy Badass junkie

Echt wel, in Zwolle.

Heb de bekeuring gisteren op de bus gedaan :(

Proces Verbaal omschrijving: Het gebruiken van (Hard)drugs in het openbaar.

36. Pinchey

Pinchey Newbie

We waren eens een joint aant smoren nabij de school , gelijkaardig aan een steegje. Kwam er toch wel een leerkracht aan, we hadden hem echt laat opgemerkt en hij stond al vlak bij ons toen ik de joint in mn jaszak stak... hij sprak ons aan met wat doen jullie hier? en wat riekt het hier goed, we zeiden dan nja waarom denk je dat we hier staan, vroeg hij of het vn ons was zeiden we dat het vn paar gasten was die juist weg waren .... toen liep hij verder, de joint was wel naar de klote door hem in mn zak uit te doen.

Ben ook eens gepakt in een discotheek toen ik net 5 x pillen had gekocht, de dealer was net weg en er greep iemand naar mn hand, hij kneep er zo hard op dat ik ze liet vallen... werd toen vrij hardhandig door de discotheek begeleid (hij duwde me zowat door het volk) om in een aparte ruimte gefouilleerd te worden en daar werd er een pv opgesteld. Nu ze zeiden dat het om een kleine hoeveelheid ging, checkte of ik al onder invloed was, wat niet zo was en ze zeiden dat ik er hoogstwaarschijnlijk met een waarschuwing vanaf graak... toch als dit de eerste maal is. Daarna mocht ik gewoon verder gaan feeste, wat niet echt feesten was, bleef nuchter en zat hele tijd te denken aan wat er ging gebeuren.

dit was 4 februari en heb nu al 3x een uitnodiging gehad om met beide ouders naar de plichtendienst te gaan... maar elke keer waren de 2 inspecteurs er niet. Nu ik weet niet of dit over de x gaat, kan ook zijn over mn brommer die was afgepakt & waarvan ik de boete nog moet krijgen of een gevechtje. Ik hoop zeker niet dat het over de x gaat ... als je ouders het zo moeten teweten komen... :confused:

37. GabberSnoePie

volgende keer toch een beter plekje opzoeken in de disco

maarja veel suc6 ermee :wave:

38. tezr

tezr Newbie

maat van mij op de wc's in een discotheek gepakt met sos... gewoon buitengegooid

ben zelf al eens ergens anders buitengesmeten toen ik aan een paar mensen vroeg of ze xtc hadden... iemand had het tegen de portiers verteld... pfff

foute keet, mag er trouwens nooit meer binnen (carré België)

39. Psykaholik

Psykaholik Wijs gebruiker

daar zou ik nog nie eens binnen willen

40. matthijs

matthijs Badass junkie

Paar keer bijna met blowen tijdens schooltijd.
    Een keer waren we even een jointje aan het roken voor school, toen opeens de conrector langsreed in de auto. Waarschijnlijk had hij niets gezien, anders was hij zekerweten wel uitgesptapt :P
    Een andere keer waren we ergens in een speeltuintje aan het blowen, maar daarvoor is een parkeerplaats voor leraren. We hadden net een joint gedraaid, toen opeens diezelfde conrector samen met een concierge eraan kwam en echt iets van 10 minuten bij een auto ging kijken.
    Normaal gesproken interesseert het me weinig als mensen zien dat ik blow, ook als ik ze ken. Maar als het leraren zijn en het is onder schooltijd schijt ik hem wel!

Azarius vaporizers and accessories
Laden...