Benieuwd naar LSD

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Fuzzy

Newbie
Nadat ik en een paar vrienden een aantal keer truffels hebben gedaan, willen "het liefst" op bicycle day lsd proberen.

Ik snap dat je LSD niet zomaar kan kopen, daarom ben ik wat onderzoek gaan doen en kwam een paar sites tegen die 1P-LSD 150mcg Blotters verkopen. Er staat een kleine tekst onder de verkoop pagina waarin staat, en ik quote "De RC wordt vergeleken met LSD, maar wordt en mag uitsluitend gebruikt worden voor research doeleinden". Als je het aan mij vraagt staat dit er alleen omdat ze verplicht zijn door de wet om dit aan te geven. Mijn vraag is dus of deze gewoon geconsumeerd kunnen worden? (Ik laat ze ook nog testen). Alvast bedankt.

(wist niet zeker of ik de site mag linken, dus heb het maar niet gedaan. Als het wel mag dan zal ik deze later nog linken)

Fuzzy

Newbie
Die lap tekst Staat Er idd om hun in de dekken.
Nope , big no no om link te posten.

Maar laten testen is idd het veiligste :wink:.

Ik zou beginnen met 100ug als het je eerste keer is.

Edit.
Ik zou het toch eerst in gecontroleerde setting doen inplaats van direct op bicycle day.
Bedankt voor de info en ga er zeker nog even over denken en bespreken met m'n vrienden.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Die lap tekst Staat Er idd om hun in de dekken.
Nope , big no no om link te posten.
Dat betekent dus ook dat we van 1P-LSD niet zeker weten dat het veilig is en dat de producent geen enkele garanties doet wat betreft de veiligheid of kwaliteit.
Maar laten testen is idd het veiligste :wink:.
Op dit moment wordt 1P-LSD helaas niet getest.

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoe zit het met de bodyload tijdens 1PlSD ?
Bij een microdosis kreeg ik behoorlijk restles leggs en een verkrampte nek/schouder.

Ik vind de bodyload bij LSD en 1-P lsd in het algemeen goed te doen. Aan het einde van de trip merk ik wel wat last van mijn nek en schouders doordat lsd toch wat stimulerend werkt. Zelf vind ik het absoluut niet storend genoeg om het ervoor te laten. Bovendien vind ik lsd aan het begin van de trip vaak zelfs fysiek lekker aanvoelen.

Kwak

Bewuste gebruiker
Ik heb afgelopen weekeind 1p-lsd (100 ug) gebruikt. Ik had geen last van bodyload. Wel heb ik standaard met de meeste tripmiddelen dat ik wil liggen in zachte dekens en weg wil dommelen in de muziek.
In het verleden heb ik weleens LSD gebruikt, meestal kleinere dosis dan 100ug (gok ik). Nu vond ik de tijd om een volledige zegel te gebruiken en 1tje die niet jaren lang in een vriezer ligt.
Begin met 100ug, voor mij was dit voor een thuis situatie net te weinig. Voor de volgende keer weet ik dat ik de dosis kan opschroeven.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoe zit het met de bodyload tijdens 1PlSD ?
Bij een microdosis kreeg ik behoorlijk restles leggs en een verkrampte nek/schouder.

Omdat ik daar slecht op reageerde. Betekent dit dat ik dit als een indicatie.moet zien dat een echte trip geen goed idee is?

Verschilt per persoon. Ik heb relatief veel last van de bodyload bij de lysergamide tripmiddelen. Dat uit zich dan in spanning, onrustigheid, meer last van eventuele spierknopen, lichte kaakspanning...

Maar dat je veel last ervaart bij een lage dosering betekent niet dat dat per se nog erger zal zijn op een hogere dosering. Je tript dan ook harder, wat mogelijk de bodyload overstemt in je ervaring.

Laatst bewerkt door een moderator:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb dit soms ook bij een microdosering en een andere keer weer niet. Het kan je ervaring wel goed verpesten ja en het accepteren ervan is soms best lastig.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan