• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

benzo fury (live)

Gnoom

Newbie
Boys,

Na een kleine pilsavond de MDMA kristalletjes niet kunnen laten liggen. De maximaal 300mg is opgegeten samen met een vriendje. Hij is reeds naar huis gegaan, edoch heb ik de verleiding naar de aanwezige benzo fury (6APB) niet kunnen weerstaan.

Aangezien ik sinds tijden een fervent lezer ben van dit forum wil ik iets terug doen; de komende minuten en, hopelijk, uren, zal ik verslag doen van mijn benzo fury trip. Enige huishoudelijke mededelingen: Zoals gezegd, ik ben alleen. Ik heb er zin in. Ik weet dat dit niet super handig is, maar ja, afgelopen vrijdag mijn bachelor eindelijk gehaald dus who cares!? Zonder gekheid, ik ben me ervan bewust dat ik nu alleen "lekker ga", let's do this!

*Update*

Ik zit lekker in mijn kamertje in Rotterdam Kralingen, tune of the night is Pan Pot - Alles, want alles is lekker. Heb zojuist max. 50mg gesnoven en wacht het af.

Ik heb het overigens gesnoven omdat het sneller schijnt te werken en, niet onbelangrijk, sneller afzwakt. Spannond, ben benieuwd! Keep you posted.

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik heb nu 3 maal 6-APB genomen.
De rush is niet als MDMA, maar de rush van MDMA is er bij mij sowieso niet meer naar verloop van tijd.
Het heeft een langere halfwaardetijd. Bij MDMA blijf ik constant meer nemen, niet bij 6-APB.
Ik vind het een prima goedje. Voor ervaren gebruikers die minder gaan ervaren van MDMA misschien zelfs beter dan MDMA.

Gnoom

Newbie
No no! Leef nog, was niet echt een succes en, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dacht niet meer aan dit topic tot ik een bezorgd inboxberichtje (en dus mail) kreeg..

Bovenaan