Weinig ervaring met benzo's. Ik kan wel beamen dat clonazolam echt een slaper is. Ik nam 1 pellet (0,5mg) en een half uur later kon ik mijn ogen niet meer open houden. Ik denk dat ik binnen een minuut sliep, super lekker geslapen ook, 9 uur aan 1 stuk. Overigens heb ik geen tolerantie want ik slik ze nooit. Wel merkte ik dat ik bijna de hele volgende dag nog duf in mn hoofd was, clona werkt echt lang naar mijn idee.
Tweede dag had ik een halve genomen en dat was beter, in slaap komen duurde iets langer maar de volgende dag kon ik vrij goed functioneren. Ook prima geslapen, heel diep voor m'n gevoel. Derde dag wilde ik zonder clonazolam en toen kwam ik dus met geen mogelijkheid meer in slaap

Eigen schuld natuurlijk, maar die gewenning bouwt echt mega snel op.
Een keer etizolam gebruikt, hier voelde ik me niet echt moe van maar wel dieper en beter geslapen dan normaal. Daarvan ook 1 pellet gebruikt, dus 1 mg.
Weet niet of je er wat aan hebt, aan jouw posts te lezen heb jij een veel hogere tolerantie en ben jij op zoek naar een bepaalde recreatieve vibe die ik nooit uit benzo's heb gehaald. Maar dit is hoe ik ze ervaren heb.