Benzo's?

Heey iedereen,

Ik lees hier heel veel over dat mensen benzo's gebruiken als recreational drugs
Heb zelf ook vroeger het een en het ander voorgeschreven gekregen en vond het
Zeker helpen, is helaas niet zo gemakkelijk om zomaar voorgeschreven te krijgen nu

Vroeg me dus af:
In wat voor n situatie s gebruiken jullie ( thuis, werk, tijdens uitgaan ..,?)
Op voorschrift ? Of gewoon via een deAler of internet?

Zag dat er veel op internet aangeboden wordt maar in Limburg lijkt er niks te vinden is en twijfels over de mensen die het te koop aan bieden en willen opsturen

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb het zelf jaren geslikt omdat ik verslaafd was geraakt aan de benzo's. Maar toen ik ze nog recreatief nam begon ik ermee als ik uitging. Had veel erover gehoord en gelezen had en kon toen een keer oxazepams van 50mg krijgen bij een dealer. Werd er vanaf bij oxazepam tussen de 50mg tot 150mg een soort van dronken zonder drank. Verloor de tijd keer om 23.00 op de klok en voor mijn gevoel een uurtje later was het ineens half 5 snachts.

Heb daarna nog vaker benzo's genomen gecombineerd met speed en andere drugs. Bij coke en speed ging het goed maar in combinatie met xtc ging ik helemaal fout. Of nam een benzo samen met een tramadol en dan leek het net of ik heroine had gebruikt. Zou ze proberen via een dokter te krijgen zeg dat er een familielid overleden is dan kun je misschien 1 malig een doosje diazepam vragen wel van 5mg of 10mg anders schiet het niet echt op. Als je er wazig op wilt worden, zou niet en 50mg oxazepam is eigenlijk een ideale dosis om op te spacen. Het ligt er ook aan wat je wil voelen met benzo's kun je zelf bepalen hoe zwaar je het wilt. Let wel op sommige duren even voordat ze echt werken oxazepam bijvoorbeeld duur ongeveer een anderhalf uur en dan slaat die pas in. Heb zo de eerste keer uit stommiteit 150mg genomen. Om het half uur 50mg omdat ik niks ervan merkte. En na anderhalf uur brak de hel los die hele nacht is een zwart gat. Heb alleen de verhalen die ik teruggehoord heb dus dat was een te hoge dosis.

Verder vond ik het ook relax om op een zomerdag onder invloed van een pammetje lekker op een veldje of aan het water zitten. Jointje erbij beetje socializen heerlijk. Wel oppassen met alcohol kan echt verkeerd vallen.

Realities

Belezen gebruiker
iK gebruik 1 benzo ( dagelijks en op voorschrift), namelijk tetrazepam. Veel minder euforie of sedatie dan andere benzodiazepines, maar ontspant de spieren heel goed.

Verder gebruik ik never nooit andere benzo's....

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zou persoonlijk nu mijn tolerantie voor benzo's minder is ze niet meer combineren met alcohol. Toen ik ze nog nam dronk ik er wel geregeld bij maar toen nam ik ze jarenlang dagelijks en dat is nu anders.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
gebruik ze 1x om de zoveel tijd meestal diazepam en alprazolam met heel wat alchol en gewoon thuis om te relaxen , uitgaan erop nooit geprobeert en ga ik ook nooit proberen. mijn mening is dat je er gewoon niet of bijna niet moet gebruiken want dat het stofje je besluipt gelijk een tijger en je bespringt en eenmaal hij je vastheeft nooit meer loslaat en je dus met een heroine achtige verslaving zit, zo is het mij toch altijd vertelt correct me if i'm wrong?

grtzz

Bovenaan