1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste drug voor het sporten?

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door ketakoekjes, 9 okt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ketakoekjes

ketakoekjes Bewuste gebruiker

Hoi forumleden, ik vroeg mij af of er een drug is die mij kan helpen om goed te presteren op een sporttest? Natuurlijk is het maar voor een keer en zijn er enkele drugs die risico's kunnen meedragen.
    Caffeine werkte voor mij altijd heel goed maar mijn tolerantie is hoger dan ooit en aan speed twijfel ik want je lichaamstemperatuur stijgt ervan en dan heb je het risico dat je sterft aan oververhitting. Zou een lichte dosering gevaarlijk zijn als ik precies weet hoe puur het is? Alvast bedankt!

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Joh, ga gewoon nuchter sporten.

Ganggang, Zinnentuimel en De Dunne vinden dit leuk.
  3. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Gewoon EPO spuiten joh! :tonguewink:

4. Buu

Buu Belezen gebruiker

DMAA

blue eyes vindt dit leuk.
  5. blue eyes

blue eyes Experimenterende gebruiker

was vroeger inderdaad de gulden middenweg tussen caffeine en speed . heb het de paar jaar dat het legaal was in nederland gebruikt. Nu is het amper nog te krijgen of kan het onderschept worden door de douane.
    Was wel leuk spul hee Buu, vroeger zat het in black cats en in jack3d ook even in no xplode en andere bodybuildingsuplementen.het gaf je een laserfocus en extra kracht tijdens het sporten.
    Ik nam ze ook wel op zware werkdagen , je had energie maar kon toch nog slapen s'avonds.

@ketakoekjes Heb ooit wel een keer op speed proberen sporten ook maar mijn hart ging zo te keer dat ik een beroerte vreesde, doet dat nooit na ! vaak denk ik daar aan terug hoe dom ik toen geweest was.
    speed en sport gaan niet samen vind ik.
    efedrine heb ik ook gedaan, maar zelf dat was al tricky vroeger had je stacks met dmaa , efedrine en cafeine en aspirine enz. efedrine zorgt meer voor het behoud van je spiermassa dan speed, met speed loop je de kans dat je meer spiermassa afbreekt dan opbouwt.

Buu vindt dit leuk.
  6. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Ik hardloop al 3 jaar, en heb geen drugs nodig om te sporten. Mijn drug is mijn ADHD

De Dunne en acht.zes vinden dit leuk.
  7. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Best drug there is voor sporten! Ik "gebruik" die drug ook altijd hahaha!
    Is gratis, makkelijk, gezond en werkt als een tierelier!

MDMAZING vindt dit leuk.
  8. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

Phenibut

9. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Dat werkt toch juist spier-ontspannend? Met sport wil je juist je spieren aanspannen. Het is toch "familie" van GHB?
    Ook zorgt Phenibut voor een hogere hartslag en bloeddruk dus tijdens sporten niet verstandig. Ik weet wel dat bodybuilders het ook wel gebruiken maar velen krijgen klachten na wat langer gebruik.

10. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Laag gedoseerd ghb..
    Helpt de groei van de spieren en de hormonen.
    We praten dan echt over 1ml of 2ml.
    Bodybuilders gebruiken het vaak ook.

En dan daarna natuurlijk niet doorgaan.
    Echt puur dat kleine beetje om te sporten.

GHB bevordert niet alleen de afgifte van groeihormoon, maar bevordert eveneens de afgifte van cortisol. Cortisol kun je beschouwen als de tegenhanger van groeihormoon en testosteron: Groeihormoon en testosteron bouwen op, cortisol breekt af. Cortisol wordt ook wel het 'stresshormoon' genoemd. Het komt vrij, als je lichaam denkt dat het over zoveel mogelijk energie moet beschikken. Cortisol vernietigt je spierweefsels, zodat ze kunnen worden omgezet in energie. De sterke toename van de hoeveelheid cortisol in je lichaam tijdens het gebruik van GHB maakt het praktisch onmogelijk dat je groeit.
    Veel gebruikers vertellen, dat ze na een 'GHB-coma' barsten van de energie. Ze schrijven dat toe aan de afgifte van groeihormoon. Ze gaan er in de sportschool dan ook weer flink tegenaan. Al die energie komt echter uit afgebroken spierweefsels als gevolg van de toegenomen cortisol-afgifte tijdens de 'GHB-coma'.
    Kortom: Je kunt beter een ouderwets uiltje knappen om de afgifte van groeihormoon te stimuleren.

Bron: https://www.eigenkracht.nl/eigen-kracht/publicaties/sport-fitness/1997/ghb

11. Chillax

Chillax Belezen gebruiker

Drugs die je eenmalig meer energie geven zijn vrijwel allemaal sterk af te raden vanwege de verhoogde risico's. Daarnaast raad ik structureel drug gebruik in het dagelijks leven sowieso af, maar dat ter zijde. Je zult het sowieso meer moeten zoeken in lange termijn / opbouw dan.

Wat je wel zonder problemen kunt nemen en dat zeker bij krachtsport voor betere resultaten zal zorgen is Creatine. Dat is niet echt een drug maar een suppliment. Daarnaast natuurlijk voeding en slaap.

Mocht je dat allemaal al helemaal in orde hebben en geen resultaten meer kunnen boeken (wat ik sterk betwijfel), kun je kijken naar steroïden. Maar ook dat raad ik sterk af. Het zijn drugs die je voor langere tijd gaat gebruiken en die invloed hebben op je gezondheid. Daarnaast gaan al je resultaten weer weg als je er mee stopt... Waardoor je het opnieuw gaat doen en zo bezig blijft met alle gevolgen van dien.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...