Beste manier om DMT te roken. Ervaringen.

TrippyShit

Badass junkie
Wat zijn nou jullie ervaringen met het roken van dmt?

Ik weet dat er al zo'n topic is maar hier wordt ik niet veel wijzer van.

Wat is nou volgens jullie DE beste manier?

Wat voor pijpje?
Staalspons/ as-dmt-as manier?

Ik ga heel binnenkort dmt roken en wil wel een goede manier gebruiken om het te roken.

Wie kan mij verder helpen!? Post hier je ervaring hoe JIJ je dmt rookt en hoe effectief deze manier is!

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
wat voor mij het beste werkt, en waarbij ik ook echt al met 50mg een leuke breaktrough krijg is een glazen krulpijp met een klapgat
ik doe in het tuitje wat staalwol, daaroverheen wat as, dan 50 mg dmt, en dan weer wat as, vervolgens hou je je vinger op het klapgat en breng voorzichtig je aansteker vanaf 5 cm naar beneden net zolang todat je goede rook ziet en ga dan niet verder, absoluut niet erin want je wilt niet dat je dmt verbrand
je ziet de rook krullen door je pijpje en net voordat hij bij je mond is laat je je vinger van het klapgat en wens ik je veel plezier

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb nog een gram DMT liggen maar druf er eigenlijk niet aan te komen (zelfs niet na vele malen Ayahuasca). Wat ik weet dat werkt is een vapo buble pakken en het daar heel voorzichtig mee vaporizen. Daarnaast kun je ook 2 muntblaadjes nemen en het daartussen leggen, de muntblaadjes voorkomen dat je dmt verbrand :)

TrippyShit

Badass junkie
Ja, maar een vaporiser vind ik dan weer zo'n dure aanschaffing :P
Of is dat dat goedkope crackpijpje? Want die moest niet zo goed werken had ik gelezen.

Hoorde zelf de manier een !lang genoeg! pijpje (waar je bijv. ook hasj in kan roken). As, dmt, as en dan de dmt smelten. Niet de vlam erop en verbranden dus zoals donkoen ook al zei. Iemand die deze manier geprobeerd heeft?? Zoja, werkte deze goed?

Andere manieren zijn ook nog steeds welkom natuurlijk :)
Als het maar geen te duren aanschaffing is en het een goede, effectieve manier is.
Wil wel goed mn dmt roken natuurlijk..

Heb je trouwens ook per persoon een ander pijpje nodig? Als die dmt smelt zit het helemaal aan het gaasje vast lijkt me.

vogel

Bewuste gebruiker
hoest hoest hoest

helemaal ontheiligd door de kristallen der uit te halen
doe mijn maar AYAhusca

misschien verdampen in plaats van roken dan,, dat dat niet zeer doet

vogel heb de eerste aan de dmt free base verknochte psychonaut al gespot,, constant verlangend naar de breakthrough zitt ie chronisch aan de bruine vette kristalle te zucke uit ze gloeilampbolpijp

vogel doet liever als de indiaanen, AYAhuasca drinken,, ken ik lekker kotsen ook :kots:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zelf ook heel lang gezocht naar een goede manier om dmt te roken. Ik heb eht volgende geprobeerd.

- Cola fles methode (bong): laagje as, de dmt, en weer een laagje as. ik vind dit opzich wel een fijne methode. De rook is niet warm en je kan redelijk veel binnen krijgen de eerste keer.

- Vaporizer: Ik vind dit de slechtste manier om dmt te nemen. Er komt heel langzaam rook vanaf, en daarom moet ik veel hits nemen. Het is de bedoeling dat je zo veel mogelijk binnen krijgt de eerste keer, aangezien de volgende hit minder werkt. Bij vaporizen vind ik de rook ook veel te heet, echt niet binnen te houden.

- Glazen pijp met staalspons: Beter dan de cola fles methode. je krijgt meer de eerste hit binnen.

- Puurpijpje: Dit vind ik bij mij het beste werken. Ik heb verschillende puurpijpjes geprobeerd, en je moet er een hebben waar het veel moeite kost om er zuurstof doorheen te krijgen. Veel vacuum dus. Je inhaleerd dus minder zuurstof en meer dmt dus dan kan je ziekelijk veel dmt de eerste hit binnenkrijgen. Dit doe ik uiteraard ook met een laagje as, de dmt en nog een laagje as.

Puurpijpje dus het beste vind ik. Glazen pijp met staalspons kan even goed zijn, alleen kan je bij die pijpjes vaak makkelijk veel lucht door krijgen en heb je dus niet die vacuum. Je kan ook een puurpijpje met een staalspons doen, maar ik vind zelf met de laagjes as makkelijker.

Zelf gemaakt of gekocht :P ?

Veel plezier :wave: .

TrippyShit

Badass junkie
Petrovic zei:
- Puurpijpje: Dit vind ik bij mij het beste werken. Ik heb verschillende puurpijpjes geprobeerd, en je moet er een hebben waar het veel moeite kost om er zuurstof doorheen te krijgen. Veel vacuum dus. Je inhaleerd dus minder zuurstof en meer dmt dus dan kan je ziekelijk veel dmt de eerste hit binnenkrijgen. Dit doe ik uiteraard ook met een laagje as, de dmt en nog een laagje as.

Hmm, deze hoor/lees ik toch het meest van mensen. Een puurpijpje is gewoon zo'n hasjpijpje toch van een paar euro zo'n ding? Is het niet slimmer om een langere te kopen zodat de hete rook niet gelijk op je longen komt?

Ik denk namelijk dat ik voor deze manier ga.

bedankt voor het uitgebreide optie menu! :P

Pikachu

Wijs gebruiker

http://www.sjamaan.com/en/2577_Glass_Pipe_-_FJM.html

Ik heb deze. Staalwol, dmt, staalwol, aansteken.

TrippyShit

Badass junkie
Waar is staalwol te verkrijgen?

En zo'n glazen pijp. Werkt dat echt duidelijk beter dan een hasjpijpje/puurpijpje?

Het lijkt mij opzich dat een puurpijpje te kort is waardoor de kans op hoesten groter is.
En dat is zonde natuurlijk :P

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik vraag me eigenlijk af, is het mogelijk DMT door een waterpijp te roken? Of sublimeert de DMt te snel door de verkoelende werking van het water waardoor het de longen niet bereikt?

Staalwol is volgensmij wel te verkrijgen in een DoeHetZelf zaak, of de action misschien? Het wordt namelijk gebruikt voor het polijsten van hout, schoonmaken van verroest metaal en in de keuken soms voor het schoon maken van pannen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drent zei:
Ik vraag me eigenlijk af, is het mogelijk DMT door een waterpijp te roken? Of sublimeert de DMt te snel door de verkoelende werking van het water waardoor het de longen niet bereikt?

Staalwol is volgensmij wel te verkrijgen in een DoeHetZelf zaak, of de action misschien? Het wordt namelijk gebruikt voor het polijsten van hout, schoonmaken van verroest metaal en in de keuken soms voor het schoon maken van pannen.

Waterpijp kan je ook goed gebruiken. Geen idee of water de dmt aantast, maar zonder water gaat perfect, heeft is het echt niet in een bong. Zelfs in een kort puurpijpje heb ik nergens last van.

Zo'n staalspons kan je gewoon bij de blokker kopen. Je hebt maar een klein stukje nodig, en brand het ook goed uit voordat je het gebruikt (fornuis).

Bovenaan