Beste manier samensmelten

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Steph

Newbie
Hi!

Eerste berichtje!

Binnenkort ga ik LSD nemen, dit heb ik al vaker gedaan alleen ga het voor het eerst samen met mijn vriendin (ook al vaker gedaan) thuis doen, we hebben beide wel eens alleen gedaan en ook met vrienden maar we houden ons toch altijd een beetje op afstand van iedereen.

Nu willen we deze keer echt samensmelten, aangezien we er veel fijne dingen over hebben gehoord en ik ook veel leuke verhalen er over heb gelezen hier op DF.
Zijn er tips voor hoe je daar het beste kan komen?
Is er een bepaald hoeveelheid ug wat je het beste kan nemen? Of een bepaalde setting, muziek, videos die we moeten kijken.

Alle tips zijn welkom!

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Geen ervaring mee maar het lijkt me dat je gewoon fijn gaat knuffelen op een normale dosering (100 ug) en televisie en smartphone uit zet. :wink:

Natozlato

Wijs gebruiker
Ik heb hier ook wel eens mooie verhalen over gelezen. Wil ook lsd beleven met mijn vriendje! Ik heb zelf geen ervaring, maar kan me wel voorstellen dat het helpt als je muziek opzet wat je allebei mooi vindt. En dan in kleermakerszit op elkaar gaat zitten en elkaar diep in de ogen kijken en over de rug aaien! <3

Of naakt in bed gaan liggen en elkaar lekker vasthouden!

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb hier ook wel eens mooie verhalen over gelezen. Wil ook lsd beleven met mijn vriendje! Ik heb zelf geen ervaring, maar kan me wel voorstellen dat het helpt als je muziek opzet wat je allebei mooi vindt. En dan in kleermakerszit op elkaar gaat zitten en elkaar diep in de ogen kijken en over de rug aaien! <3

Klinkt ook erg goed!

Als je beide klassieke muziek wel waardeert, wauw dat kan wel echt wat zijn!

Alleen vraag ik me af hoe rustig je dan kunt zijn. Van LSD word ikzelf nogal opgefokt.

inner_search

Badass junkie
Het onrustige blijft bij mij en dan neem ik in de comedown meestal wat wiet om het scherpste randje eraf te halen.

Alsnog wil ik het graag eens ervaren. :hearteyes:
Kan je hier mss wel duidelijkheid in brengen.
Ik neem chronisch benzo's eh , mss dat dat er wel iets mee te maken heeft.
Al moet ik zeggen dat het de sterkte van men trip zeer minim beïnvloed.

Steph

Newbie

dat klinkt zeker wel goed! Zijn ook bezig met een playlist te maken samen, zodat we samen kunnen opgaan in de muziek.

Aanraders voor sensuele trip muziek is zeker welkom 😬

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Samensmelten…
Ja, dat kun je eigenlijk niet forceren. Soms ben je met z’n tweeën, voel je je op je gemak bij elkaar, is je trip fijn, wil je het allebei en dan nog gebeurd het niet. En een andere keer gebeurt het onverwacht. Voorwaarde is vaak wel dat je qua trippen op dezelfde golflengte zit, en dat het vertrouwd voelt samen.

Dingen die bij mij hielpen:
- het MOETEN/WILLEN loslaten
- geen afleidingen zoals tv, telefoon, lichtjes of allemaal andere prikkels om je heen
- geen muziek, of een fijn ontspannen muziekje die jullie allebei fijn vinden
- lekker naakt tegen elkaar aan liggen, in elkaar verstrengeld
- LOLSATEN. Daarmee bedoel ik: niet meegaan in je gedachten, rustig worden in je hoofd en in het hier en nu proberen te zijn, totdat je helemaal ontspannen bent

Bij mij ging het dan op een gegeven moment als vanzelf: je weet na een tijdje niet meer waar de grenzen van je eigen lichaam ophouden en waar die van de ander beginnen, en welke gedachten van jezelf zijn en welke van de ander. Dat kan ook best even eng zijn in het begin. Uiteindelijk lijkt alles van jullie samen één te worden. Als ik iets dacht dan sprak hij het uit, bijvoorbeeld.
Ik weet overigens ook nog hoe ik eens, lang geleden, het gevoel had dat mijn ex en ik samen een busje waren geworden. :sweatsmile:

Het is echt magisch, en versterkt de band op een heel nieuw niveau, ik hoop het ook ooit nog eens mee te mogen maken!

Martinus

Bewuste gebruiker
Ik wist niet eens dat zoiets mogelijk was. Ik zou niet eens weten of ik dat zou kunnen met mijn vriendin. Je moet wel heel erg op 1 lijn zitten lijkt mij of niet?

Gympie

Badass junkie
één van de meest fantastische ervaringen van m'n leven..
we waren verliefd.. en ik kwam terug van een paar maanden aan de ander kant van de wereld te hebben gezeten.
iedere minuscule beweging veroorzaakte een universum van genot en duurde oneindig.
we werden samen één.. zonder lichamen.. een bal licht van puur genot die door de ruimte zweefde.

Steph

Newbie
Bij mij ging het dan op een gegeven moment als vanzelf: je weet na een tijdje niet meer waar de grenzen van je eigen lichaam ophouden en waar die van de ander beginnen, en welke gedachten van jezelf zijn en welke van de ander. Dat kan ook best even eng zijn in het begin. Uiteindelijk lijkt alles van jullie samen één te worden. Als ik iets dacht dan sprak hij het uit, bijvoorbeeld.
Ik weet overigens ook nog hoe ik eens, lang geleden, het gevoel had dat mijn ex en ik samen een busje waren geworden. :sweatsmile:

Het is echt magisch, en versterkt de band op een heel nieuw niveau, ik hoop het ook ooit nog eens mee te mogen maken!
Aah! Dit klinkt echt heel mooi! Ga die tips zeker meenemen.

We zitten sowieso al best wel op 1 lijn, ik denk dat wij wel best makkelijk kunnen loslaten tijdens een trip, ben erg benieuwd hoe het gaat deze keer

Natozlato

Wijs gebruiker
Aah! Dit klinkt echt heel mooi! Ga die tips zeker meenemen.

We zitten sowieso al best wel op 1 lijn, ik denk dat wij wel best makkelijk kunnen loslaten tijdens een trip, ben erg benieuwd hoe het gaat deze keer
Ja, laat ons weten hoe het was? Ben heeeel benieuwd!

Steph

Newbie
zijn er hier nog mensen met tips die ook kan doen tijdens een trip? Ik weet dat het vaak vanzelf gaat en planningen niet echt werken. Maar het lijkt me bijvoorbeeld best uniek om met iemand in bad te gaan?

Ben vooral opzoek naar ervaringen of dingen die je samen met iemand thuis kan doen

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan