Staat veel op t forum in het RC topic😉Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.
Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
Als je iets euforisch wilt met een schone stimulatie zou ik gaan voor NEP. Maar... alleen als je echt goede zelfcontrole hebt en je grenzen kent. Werkt niet al te lang, maar je kan lang blijven bijnemen zonder dat de effecten minder worden (bij mij). Het is een van mijn favorieten stims die vooral veel op dopamine werkt en daarom dus geen pauze van 3 maanden nodig heeft. Maar pas asjeblieft op, het is fijn Maar erg verslavend. Doe het dus niet te vaak.Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.
Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
Interessant.Als je iets euforisch wilt met een schone stimulatie zou ik gaan voor NEP. Maar... alleen als je echt goede zelfcontrole hebt en je grenzen kent. Werkt niet al te lang, maar je kan lang blijven bijnemen zonder dat de effecten minder worden (bij mij). Het is een van mijn favorieten stims die vooral veel op dopamine werkt en daarom dus geen pauze van 3 maanden nodig heeft. Maar pas asjeblieft op, het is fijn Maar erg verslavend. Doe het dus niet te vaak.
Pep en speed is hetzelfde😅Interessant.
Van welke originele drug is NEP afgeleid gewoon de traditionele pep en speed?
nee NEP is een cathinone, speed is amphetamine. het is dus afgeleid van khat, net als 2mmc. maar het is gigantisch veel potenterInteressant.
Van welke originele drug is NEP afgeleid gewoon de traditionele pep en speed?
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt. Is het voor een feestje? Chillen met vrienden? Voor de seks? Om een tijd lang hard te werken?Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.
Voornamelijk voor avondjes opstap en om te chillen of een after.Het ligt er een beetje aan wat je zoekt. Is het voor een feestje? Chillen met vrienden? Voor de seks? Om een tijd lang hard te werken?
En kun je vertellen welke stims je wel chill vindt?
ja NEP is best prima, maar niet alle RC's worden verboden. Arylcyclohexylamines (ketamine achtige), Benzo's en Tryptamines blijven sowieso legaalVoornamelijk voor avondjes opstap en om te chillen of een after.
3m was altijd mn favoriete drug maar dat vind je bijna nergens meer. Coke kan ik totaal niet over en speed vind ik te ver gaan voor een zaterdagavondje🤣
toch maar eens nep proberen voor zolang het nog kan want volgensmij komt er een wet aan die alle rc’s gaan verbieden.
2mmc wordt idd snel matig, je moet echt met de kleinste lijntjes beginnen want meer is echt niet beter, slikken (oraal) voelt wel leuker maar ja, mensen snuiven nu eenmaal graag, NEP is een tikkeltje intenser, maar na 3 doseringen wil je gewoon enkel meer, terwijl je je echt niet meer goed begint te voelen, jammergenoeg wordt alles toch illegaal, maar ik had graag 2cmc geprobeerd (waarschijnlijk iets intenser dan 2mmc, maar korter en meer toxic voor je lichaam), 3 mec en 3cec lijken me ook interessant maar is dan mss al iets te euforisch, mdma achtigIk vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.
3cec is geen aanrader!!!! Heb t geprobeerd t stinkt enorm naar chloor , de kristallen zijn keihard en moeilijk fijn te krijgen. Dan nog niet te hebben over de drip het spul heeft ong 15 minuten in onze keel gebrand maar dan ook echt heel de achterkant van onze keel, dit was tevens niet weg te spoelen we hebben na 1 lijn de resterende gram weggegooid. We voelden er ook vrij weinig van2mmc wordt idd snel matig, je moet echt met de kleinste lijntjes beginnen want meer is echt niet beter, slikken (oraal) voelt wel leuker maar ja, mensen snuiven nu eenmaal graag, NEP is een tikkeltje intenser, maar na 3 doseringen wil je gewoon enkel meer, terwijl je je echt niet meer goed begint te voelen, jammergenoeg wordt alles toch illegaal, maar ik had graag 2cmc geprobeerd (waarschijnlijk iets intenser dan 2mmc, maar korter en meer toxic voor je lichaam), 3 mec en 3cec lijken me ook interessant maar is dan mss al iets te euforisch, mdma achtig
kun je hier wat over vertellen. graag. ik weet waar t vandaan komt van de zelfde plek als waar MDPM word verkocht. hoe ervaar je dit stofje?MD Prolintane
Misschien eens 4-FMA of 3-FPM proberen.Voornamelijk voor avondjes opstap en om te chillen of een after.
3m was altijd mn favoriete drug maar dat vind je bijna nergens meer. Coke kan ik totaal niet over en speed vind ik te ver gaan voor een zaterdagavondje🤣
toch maar eens nep proberen voor zolang het nog kan want volgensmij komt er een wet aan die alle rc’s gaan verbieden.
Hoe kan dit?2mmc wordt idd snel matig, je moet echt met de kleinste lijntjes beginnen want meer is echt niet beter, slikken (oraal) voelt wel leuker maar ja, mensen snuiven nu eenmaal graag, NEP is een tikkeltje intenser, maar na 3 doseringen wil je gewoon enkel meer, terwijl je je echt niet meer goed begint te voelen,
Ik denk dat de diversiteit van het aantal beschikbare middelen zal dalen. Een deel van de rc-handel zal verplaatsen naar Whatsappdealers en het darknet, en een ander deel naar het buitenland. De betrouwbaarheid van leveringen zal dalen (meer vervuiling bijvoorbeeld). Gebruikers zullen vaker klassieke middelen gebruiken zoals MDMA, speed, en coke. En de Nederlandse rc-handel zal meer inzetten op psychedelica en dissociatieven.Misschien beetje off topic maar goed:
We weten allemaal dat er een RC ban aan zit te komen. Zodra alles verboden is wat zou dan het meest logische vervolg zijn volgens jullie?
Vinden sommige RC’s hun weg in het illegale circuit of hebben we straks weer te doen met coke en speed?
Gezien de populariteit van 3mmc in Nederland lijkt mij het eerste helemaal niet onwaarschijnlijk.
less is more? volgens mij heeft het te maken met het feit dat teveel dopamine ervoor zorgt dat je sneller geirriteerd wordt/agressief wordt in combinatie met de noradrenaline die gewoon TE veel wordt waardoor je gewoon heel opgejaagd en onrustig wordt ipv een goeie mood met een motivatieboost.Hoe kan dit?
Meer 2mmc triggert toch meer dopamine en het kleine beetje serotonine? Of zit je uiteindelijk aan je max dopamine of weer teveel waardoor je je slecht voelt.
ik snap dat dat gebeurd na langere periode maar na 3 doseringen ook al?
misschien had je deze moeten proberen in een bommetje3cec is geen aanrader!!!! Heb t geprobeerd t stinkt enorm naar chloor , de kristallen zijn keihard en moeilijk fijn te krijgen. Dan nog niet te hebben over de drip het spul heeft ong 15 minuten in onze keel gebrand maar dan ook echt heel de achterkant van onze keel, dit was tevens niet weg te spoelen we hebben na 1 lijn de resterende gram weggegooid. We voelden er ook vrij weinig van
Inderdaad maar ben al lang vies geworden van andere cathiones😅 snuif hier en daar nog wat 2/3mmc maar echt maar 1x in de maandmisschien had je deze moeten proberen in een bommetje
3-FA kan toch heus wel nasaal?nee NEP is een cathinone, speed is amphetamine. het is dus afgeleid van khat, net als 2mmc. maar het is gigantisch veel potenter
lees deze pagina.![]()
NEP
N-Ethyl-nor-pentedrone (also known as N-Ethylpentedrone, Ethyl-pentedrone, Ethylpentedrone or more commonly, NEP) is a lesser-known novel stimulant substance of the cathinone class that produces stimulating, euphoric, and mildly entactogenic effects when administered.psychonautwiki.org
NEP kun je zien als een soort coke maar dan met wat minder dopamine en meer adrenaline. het werkt ook dubbel zo lang als coke en is veel potenter. een dosis van 10mg is ongeveer standaard. het verschil in sterkte van de vendors is nogal verschillend, als je sterke wil kun je het beste voor de kristallen gaan.
Je kunt nep ook prima van folie roken, dan krijg je de meeste dopamine imo. maar beter snuiven of oraal..
Verder is 3-FA wel stimulerend en licht euforisch, en 4-FMA stimulerender en meer euforisch.
Die 3 zijn dus wel de moeite waard om te proberen. 3-FA en 4-FMA dien je trouwens oraal te nemen, niet te snuiven. NEP kun je op elk mogelijke manier nemen die je wil.
kan zeker ja, werkt alleen veel minder goed, of ben je t daar niet mee eens?3-FA kan toch heus wel nasaal?
Ik start meestal met een lijntje om sneller op gang te komen, daarna capsules omdat die nou eenmaal veel langer en beter werkenkan zeker ja, werkt alleen veel minder goed, of ben je t daar niet mee eens?
Ik doe alle fluorinated amps oraal behalve 4fmph maar das een fenidaat
Ik heb recent enkele keren geëxperimenteerd met het oraal en nasaal doseren va 3-FA en vind persoonlijk dat het nasaal gebruiken van 3-FA voor mij een korter effect, maar ook veel minder bijwerkingen gaf. Oraal is het een potent middel waarbij ik veel kaakspanning en dehydratie had, nasaal is het een korte milde en heldere stimulatie die ik als aangenamer ervaar als een orale dosering.kan zeker ja, werkt alleen veel minder goed, of ben je t daar niet mee eens?
Ik doe alle fluorinated amps oraal behalve 4fmph maar das een fenidaat
2-fma is ook degene die ik t meeste gebruik iddFluo Amfetamines hollen toch gewoon je neus holte uit
3-Fa is king vind ik. Beetje beste eigenschappen van alles.
( die bijwerkingen zoals hier boven vermeld, waren na 3 a 5 keer weg,
en vasoconstriction, bloedruk was oraal veel beter )
Aderal en Dex komt gewoonlijk ook niet in neusspray, moest dat echt minder bijwerkingen geven.
Maar is gewoon niet zo ...
2-FMA vond ik de lekkerste, lijkt super hard op dextro.
Meer voor focus dan stamina.
2-FA beetje edgier speedy dan 2 FMA werkt ook korter.
4-FMA wel iets anders GEIL, als je sex hebt is het compleet anders, voor de rest is het ook "sfeervoller".
Daar kan je niet op studeren ofzo ...

GekkigheidDesoxypipradol is ook insane.
Zaaaalig de officiele versie was Abba hun dream stim, al hun tracks zijn daar op geproduced
Ma werkt crazy lang en het werkt comfortabel op de achtergrond, ge voelt u gewoon keigoed vandaag en zalig ma nie echt stimmy.
Ma pakt ge nog een dosis bij. Enter de psychoses. "Ik droomde zo dat ik mijn vrienden uitschelde via email, ahnee, ik snuifde zo een lijntje OPCE
dat obiously altijd op mijn bureau staat. Blast uit de psychose OMG Oh nee, ik lag nie in bed ik was letterlijk aan het schelden.
Euhm ... ik heb vampierisch slaapwandel bitchisme, ik kan u zo geweldig vinden en altijd met u naar bed willen, maar als ik slaapwandel en demonisch email,
is het van gij schaamhaarbaviaanslet er is zo penetreren uit medelijden ma uw lul laten afbijtelen door uw muis die een bever lijkt te zijn.
Uw kut bijt en uw pruimvuigt. Zo een knarsetande vagine.
Da is nie ideaal. Die de 5mg en vindt ge het nie heftig genoeg. Pak nie bij en geniet ervan, creer een album lek Mama Mia ofzo.
Ook
4-Fluorococaine
Als het die was. Het was net zoals coke. Werkte wel veel beter ooraal.
De serotonine was tot 200x sterker. Wa u een coke high gaf.
Ma minder lek die asshole. Empathie bestond nog.
Verschil is is.
Coke: I need to muil you now.
4Flo: Down below your mouse, it must be ocean like, I can go down on you or just switch it up, lift you up and plow you yoyoyo!
Gewone Coke is zo. Ok dit is tof ma wie zijn al die klote mothefockers opeens.
Ik heb zin om mijn verloofde gewoon open te splijten ....
Het is wel de moeite.Gekkigheid
Oke dit kan ik heel goed begrijpen en me daar ook in vinden, die werken idd langer en beter. tis jammer dat t spul zo duur is vergeleken met pep.Ik start meestal met een lijntje om sneller op gang te komen, daarna capsules omdat die nou eenmaal veel langer en beter werken
dit moet ik toch eens proberen dan.. ik had het na 2-FA en 4-FMA snuiven al afgezworen met de het snuiven van fluoride amps.Ik heb recent enkele keren geëxperimenteerd met het oraal en nasaal doseren va 3-FA en vind persoonlijk dat het nasaal gebruiken van 3-FA voor mij een korter effect, maar ook veel minder bijwerkingen gaf. Oraal is het een potent middel waarbij ik veel kaakspanning en dehydratie had, nasaal is het een korte milde en heldere stimulatie die ik als aangenamer ervaar als een orale dosering.
https://psychonautwiki.org/wiki/2-DPMP ziet er super leip uit. soort PCP molecuul. met de zelfde risico's bij de zelfde lage dosis. en dat voor zo veel uur!!!Desoxypipradol is ook insane.
200x sterker dan baseline of dan coke zelf? Ik weet wel dat 4-MMC tot 950% gaat en MDMA tot 1850% gaat bij een normale dosis, bij een grote dosis mss wel 2000-3000%. Geen idee tho. Heb wel gemerkt iig na ~1200mg mdma in 2 dagen dat de kater niet mals was..4-Fluorococaine
De serotonine was tot 200x sterker. Wa u een coke high gaf.
Zelfs dan heb ik van mdma niet echt een kater, wel wat emotioneler, maar wel gewoon fitHeb wel gemerkt iig na ~1200mg mdma in 2 dagen dat de kater niet mals was..
Euhm Cocaine is wel een reuptake inhibitor. Die 200 staat online.200x sterker dan baseline of dan coke zelf? Ik weet wel dat 4-MMC tot 950% gaat en MDMA tot 1850% gaat bij een normale dosis, bij een grote dosis mss wel 2000-3000%. Geen idee tho. Heb wel gemerkt iig na ~1200mg mdma in 2 dagen dat de kater niet mals was..