1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste RC

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door 420.038, 13 sep 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. 420.038

420.038 Newbie

Hallo mede-DF´ers

Er zijn heel veel verschillende RC´s in omloop en er komen steeds meer bij. Ik was benieuwd welke RC jullie het fijnst vinden en hoevaak jullie deze gebruiken.

Ik zelf vind 3-MMC het allerbest en ik gebruik deze 1/2 x per week.

2. Purplext

Purplext Belezen gebruiker

2- fdck. Ik lijk wel een ambassadeur, maar ik vind het zo'n chill stofje. In de afgelopen maanden meerdere keren gebruikt/misbruikt.

3-mmc heb ik weggegooid. Eerste drugs ooit die ik niet eens gedoneerd hebt.

psychedelicoo vindt dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Dat is veel te vaak voor een serotonineslurper, je gaat op termijn 100% klachten ontwikkelen als je zo door gaat.

Neo-Shulginist, Mezelf en gomega vinden dit leuk.
  4. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Als hij ze niet al heeft.. max 1x per maand, liever nog een stuk langer.

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  5. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Zijn er al zoveel topic over dat spul en word het overal afgeraden om dit meermaals per week te gebruiken. Toch blijven mensen er zo onvoorzichtig mee om gaan. De psychiaters/dokters gaan er weer aan bijverdienen als mensen beseffen dat ze eeuwig in dip blijven na misbruik.

De Dunne vindt dit leuk.
  6. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

3-MMC is heel 'moreish'. Ik vind dat Engelse woord heel mooi de kenmerken van de drug beschrijven. De roes is op zich wel lekker, maar duurt heel kort en daarna wil je meer. Het is heel lastig om ermee te stoppen en als je bent gestopt wil je snel weer zo'n space.

Het probleem is dat er nog maar heel weinig bekend is over 3-MMC. Als je zo doorgaat met gebruiken dan ben jij waarschijnlijk degene die voor ons gaat ontdekken wat voor (blijvende) gezondheidsklachten je kunt krijgen van 3-MMC. Dat is voor mij op zich wel handig, want dan weet ik wat ik kan verwachten. Maar ik neem aan dat jij liever gewoon gezond blijft.

Overigens bevat 3-MMC vaak andere stoffen zoals andere cathinones, maar ook vaak onbekende stoffen of grondstoffen die niet zijn gereageerd en daardoor in het eindproduct achterblijven. Het is goed mogelijk dat die onbekende stoffen kankerverwekkend zijn (maar dat weten we dus nog niet).

7. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Voor mij was 3-MMC - op flinke dosis - ‘flauwe speed’ met een zweem van MDMA. Ik vond er weinig speciaals aan en heb ook geen craving ervaren. Ik verwachtte iets heftigers en verslavender op basis van beschrijvingen. Nu ben ik een simpele N = 1, en heb ik ook maar eenmalig ervaring, dus opzich zegt dit niks. Maar het maakt volgens mij wel nog een hoop uit of je 3-MMC snuift of slikt. Snuiven wordt sowieso zwaar afgeraden.

En inderdaad, een tot twee keer per week is gewoon compleet onverantwoord, zeker bij een dergelijke onbekende stof.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...