Beste shop in Rotterdam.

Hislordship

Wijs gebruiker
Hallo mede blowers, sinds de shop bij mij dicht is moet ik naar dealers of Rotterdam.
Nu wilde ik graag weten naar welke shop kan ik het beste gaan?

Alvast bedankt. :stoned:

Hislordship

Wijs gebruiker
De lachende paus ken ik wel die is zeker goed. vooral de special haze daar :stoned:
Greenhouse ken ik niet ik ga er zeker langs. thnx voor de tip. :stoned:

*.exe

Belezen gebruiker
Het is vanaf De Paus gezien schuin het kruispunt over. Op de hoek heb je cafe Ari, in dat rijtje zit Greenhouse. Ga je als Spijkenees niet naar Green Spirit?

Hislordship

Wijs gebruiker
Dat Cafe weet ik wel te vinden.
Vroeger ging ik wel naar de green toen die nog open was, hij is nu al wat maanden gesloten en blijft ook dicht[dat is pas geleden bekend gemaakt].
Maargoed de green was zoiezo niet zo goed haalde het meestal bij dealers.

Alleen de laatste tijd ga ik vaak naar de stad dus zijn dealers overbodig voor me :grin:

Dio

Newbie
wanneer ik soms eens in rotterdam ben, ga ik steeds naar de sky high.
altijd al goeie weed gehad daar. :stoned:

shokora

Wijs gebruiker
Beste shop in Rotterdam is de Pluto imho. Goede wiet, goede hoeveelheid en redelijk 'goedkoop'. Je kan er alleen niet zitten, het is alleen voor het kopen van wiet.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Reefer ook eens geweest, goede shop, inderdaad wat duur.

The Act zijn ze aan het verbouwen, wie weet een grand opening :P

Pluto maar eens proberen

Flaffie

Wijs gebruiker
The Reefer is een zeer aangename shop.
Minimumleeftijd is daar wel 21.
Voordeelzak voor 16 euro is een aanrader.
The Greenhouse is dezelfde eigenaar als de Reefer, ze verkopen daar ook precies hetzelfde
Het Trefpunt verkocht vroeger 3 voorgedraaide skunk voor 5 euro, weet niet of dat nog zo is want ben er al anderhalf jaar niet meer geweest. Ze verkopen daar trouwens ook spacecake en redelijk goede wiet.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
The Greenhouse is volgens mij gesloten. Net als de rest van de shops op de Oude Binnenweg op Nemo na geloof ik. Mijn favorieten zijn Bilbao en Charlois. Goede prijs-kwaliteitverhouding en het dichtste bij Spijkenisse.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
the reefer kom je ook binnen als je 18 bent. de witte de with trouwens ook, hoorde ook van mensen dat je daar 21 voor moest zijn. niet dus.

weed_smoker

Experimenterende gebruiker
@ hislordship

de chaiba bij de shop 't trepunt is goed, vraag daar naar hun silver haze... :hearteyes: en je kan daar binnen relaxd chillen

Bovenaan