1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

beste trip report over mijn hele leven

Discussie in 'Trip reports' gestart door BigBangDNA, 30 mei 2016.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. BigBangDNA

BigBangDNA Newbie

Je weet waar je bent en je kan je alles bevatten van hoe de realiteit werkt ,
    mensen die delen liefde alleen als je alles voor ze over hebt maar als jij die grote prefecte realiteit in je hoofd hebt dan zul echt snel gaan merken dat mensen echt
    dingen voor je over hebben die een normaal mens met niet dat niveau van denken begrijpen omdat het nog niet gecreerd wordt in jou eigen realiteit ,
    probeer maar eens een gok te wagen op een vriend of vriendin ,
    er zijn wat kleine dingejtes die je moeten weten ,
    over je vriendin of vriend die je echt vertrouwt waar je een wereld die compleet klopt voor jou gevoel en de wereld waarin jij kan bewegen met de snelheid van het pure light van het universum ,
    dus het light wat ons wakker maakt de grootste betrouwbaarste bron van zuivere energy dat is de oo zo machtige zon die het leven biedt zoals die nu hoort te zijn.
    alleen jammer voor die mensen die ergens in verwegiestan wonen die gaan zowat dood aan elke dag bomen om je heen die nog geen 10 of 5 meter van je vandaan onploffen in deze werlend.
    allah maakt op het moment van dat je dood gaat niet meer uit je ziet alleen nog maar een vel grooot light wat het sotfje DMT aan maakt.

DMT wat al in je eigen hersenen zit wordt loss gelaten en je ziet een groot vel diep HEEEEL DIEP light Wat je bijna niet kan beschrijeven zoo vell dat je alle herringen die van deze wereld heb elk buwstzijn wat je had op deze aarbol gaan niet verloren in het pure light van waar elke hart moet zijn op de werled.
    begrijp me goed ons menselijk universum wat wij creeeren om ons heen is de realiteit van het heden het hier en nu ik beschrijf het hier en nu als een mooie herinnering aan deze brief die ik hier nu voor de werled om ons heen is ONZE medemens moet dit weten ,als je namelijk echt verloren bent zoals ik kom je op de nieuwste dingen uit zoals dit want dit is mijn levens verhaal.

Wat iedereen over het echte pure light van elke droom elk stofje wat in verbinding staat met de wereld om ons heen de verbondenheid met deze aarde waar wij op leven ELKE WEZEN WAT JE TEGEN KOMT IN DIT LEVEN IS ECHT EN HEEFT GEVOEL TOT HET PUURSTE HART WAT HET LIGHT ONS GEBODEN HEEFT wat dat is mag je zelf bepalen , dan heb je de realiteti gecreerd zoals die voor ieder mensen hoort te zijn op deze wereld en verdere werelden ,
    waarin je eerst moet geloven wil je de kracht hebben om te bereiken wat er in ieder mens zit , de pure verbondenheid met alles wat er leeft en elke energie uit stoot kan kenmerken en je er een fantasie uit haal als iets Echts en niet nep is want je kan zoiets kenmerken als iemand echte angst heeft voor andere mensen universums moet je echt wat aan jezelf gaan doen zoals trainen The GYM dat helpt iedereen om vooruit te denken je maakt je lichaam en geest kapot maar je krijgt er de echt wereld verbondenheid voor terug omdat mensen dat kenmerken in jou karakter en universum met de snelheid van het light waar mee we denken,.
    die ik aan dit leven na laat ik ben niet dood als je dat nu soms denkt haha , maar ik zal je nog een veel dieper verhaal vertellen over dat dingen in je hoofd creerd als iets duister en gevoel wat je nog nooit hebt mee gemaakt een gevoel van dat niet thuis hoort op deze plek van waar jij nu bent , als je het kan bevatten, om arm het dan want dat is een acceptatie
    middel tegen duistere dingen van je verelden of het heden of het hier en nu waarin je niks meer ziet alleen nog maar een pure aantrekkings- kracht to waar jij denkt te zijn en waar je echt bent op het moment van inslaan. XTC/MDMA een bestanddeel van een PIL laat je zoo snel denken dat je het universum zo hard laat werken dat je alles kan zien van wat er echt gebeurt op het moment van dat het echte pure light op je schijnt dus de schoonheid van elk GEBOUW elk VOORWERP ELKE MENS!!! mensen vooral want die dragen de gemy in het lichaam die jou realiteit goed kunnen maken zodat je niet te hard gaat in jezelf op het moment van dat gebeurd voel je die pure verbondenheid met alles om je heen en de gedachtes die je toen had, toen je nog geen XTC op had lijken als een hele heldere ego terug te komen in je hoofd je kan er heeeeel heeeeel goed op gaan omdat je het je zelf hebt gezegd YouKnow What Meditation can do for your mind perpectief van waar je nu bent en alles van wat er gebeurt , ik raad je het niet aan om te gaan mediteren als je echt super goed gaat want dan kom je gewoon duistere dingen tegen in je hoofd je moet het echt laten gaan als kraan water uit de kraan

2. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Hey BigBangDNA,

Volgens mij is het een mooi verhaal en bedankt voor het posten. En natuurlijk welkom op het forum.

Het zou wel leuk zijn als je nog even boven in je verhaal wat over jezelf vertelt en je je verhaal opdeelt in Alinea's, dat leest wat lekkerder.

Bob

3. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Weet je niet zeker of je het een mooi verhaal vind?

4. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Vind het altijd kak lezen als het er zo staat dus doe ik het niet haha. Heb het alleen even gescand voor het goedkeuren.

5. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Oh ok, begrijpelijk. Ik kan het zelf ook niet opbrengen om het te lezen ivm het gebrek aan opmaak.

6. ElvenSpice

ElvenSpice Bewuste gebruiker Tripreporter

Buiten dat de opmaak wat beter kan zou het ook handig zijn als je het verhaal een keer zelf leest. Ik vind het zelf een beetje warrig geschreven. "The light" staat centraal waar je denk ik naar god of creatie refereert toch? Begrijp wel dat drugs niet altijd de waarheid laten zien, soms kan je ook te diep in fantasiën opgaan.

7. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Je haalt de letters van mijn toetsenbord :openmouth:

Dank voor het delen, en welkom BingbangDNA!

Kon het niet laten een paar enters toe te voegen leest wat prettiger. Je bent ook geen fan om zinnen te maken het was bijna 1 lange zin :P

Laden...