1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Beste Trip Report Van het jaar 2018 ! Kapotte sokken en wapperend verband door @verwondering

Discussie in 'Trip reports' gestart door StimsalaBanne, 3 feb 2019.

?

Beste Trip Report Van 2018?

Peiling gesloten op 25 mrt 2019.
  1. Jan: 15g MushRocks lemon tek @ Global Aura: mindblowing trip met abrupt einde door @Fenrir

3 stem(men)
    11,1%
  2. Feb: Eik & Olifant LSD trip door @Eik

1 stem(men)
    3,7%
  3. Maa: Mijn ketamine ervaring - BEIDE reports 05.03. en 06.03.: door @Larocca1971

2 stem(men)
    7,4%
  4. Apr: LSD - de relativiteit van geluk @door @Eik

0 stem(men)
    0,0%
  5. Mei: Intription Peru; 5 delen – San Pedro, De magie van Pachamama door @Psychedelibee

4 stem(men)
    14,8%
  6. Jun: Trippende DMT Trio door @Psychedelibee , @Eik en @Roze olifant

4 stem(men)
    14,8%
  7. Jul: ETH-LAD 200 mcg - Misselijkheid, stemmetjes en een doordrukstrip door @verwondering

2 stem(men)
    7,4%
  8. Aug: Changa, orgastische bomen en knisperende tanden. door @Casaan

1 stem(men)
    3,7%
  9. Sep 1: Eerste ervaring kleine dosis (1p)-LSD door @Game&Watch

0 stem(men)
    0,0%
  10. Sep 2: Mijn eerste keer XTC (TripReport) door @MelissaChanelNo1

1 stem(men)
    3,7%
  11. Okt: 1p-LSD 400 mcg - Kapotte sokken en wapperend verband door @verwondering

7 stem(men)
    25,9%
  12. Nov: LSD trip report: laat los door @NiandraLades

2 stem(men)
    7,4%
  13. Dec: Truffels Hollandia - Welkom thuis door @Philosopher

0 stem(men)
    0,0%
Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

:megaphone::openmouth: Hier is hij dan::warning::warning::warning::warning:

:heartexcla: Het Beste Trip Report Van het Jaar 2018 "De winnaars"

Welke vind jij de allerbeste?! Kan je eigenlijk wel kiezen, uit zulke prachtige reports?!
    Stem in ieder geval voor 20 maart 2019. Dan sluit deze poll en weten we het!

:loudspeaker::openmouth: *Er was in September een gelijkspel! Om het zo eerlijk mogelijk te houden, staan ze uiteraard beide in de poll)

Januari: 15g MushRocks lemon tek @ Global Aura: mindblowing trip met abrupt einde door @Fenrir
    Februari: Eik & Olifant LSD trip door @Eik
    Maart:
    Mijn ketamine ervaring - BEIDE reports 05.03. en 06.03.: door @Larocca1971
    April:
    LSD - de relativiteit van geluk @door @Eik
    Mei:
    Intription Peru; 5 delen – San Pedro, De magie van Pachamama door @Psychedelibee
    Juni:
    Trippende DMT Trio door @Psychedelibee :speechball: , @Eik :speechball: en @Roze olifant :speechball:

Juli: ETH-LAD 200 mcg - Misselijkheid, stemmetjes en een doordrukstrip door @verwondering
    Augustus: Changa, orgastische bomen en knisperende tanden. door @Casaan
    September 1: Eerste ervaring kleine dosis (1p)-LSD door @Game&Watch
    September 2: Mijn eerste keer XTC (TripReport) door @MelissaChanelNo1
    Oktober: 1p-LSD 400 mcg - Kapotte sokken en wapperend verband door @verwondering

November: LSD trip report: laat los door @NiandraLades
    December:
    Truffels Hollandia - Welkom thuis door @Philosopher

:megaphone::openmouth: STEMMENNNNNNNN is NU Mogelijk! :uparrow::whiteheavycheckmark::redheart::heavycheckmark:

*De tekstdingetjes :speechball: kun je op klikken, dan komt je bij die reports uit.

verwondering, Fenrir, Roze Olifant en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Voor mij duidelijk de kapotte sokken met wapperend verband van @verwondering

3. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wat een kwaliteitsreports zijn er dit jaar geplaatst :hearteyes: nog even allemaal teruglezen voor ik een keuze durf te maken!

Edit: respect voor @Psychedelibee met twee TvdM's, @verwondering met twee TvdM's en @Eik met drie TvdM's :cheerpompom:

4. Fenrir

Het was nog twijfelen tussen de knisperende tanden van @Casaan en het wapperende verband van @verwondering. Uiteindelijk heb ik gestemd op de tweede!

StimsalaBanne, verwondering en Roze Olifant vinden dit leuk.
  5. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

StimsalaBanne en Fenrir vinden dit leuk.
  6. Roze Olifant

Geloof niet dat mijn wervingstechniek tot nu toe veel indruk maakt... bummer. Toch wat anders gaan verzinnen. :wink:

Fenrir vindt dit leuk.
  7. Fenrir

Roze Olifant vindt dit leuk.
  8. Roze Olifant

Als we zo gaan beginnen... :smilingimp:

upload_2019-2-6_15-6-51.jpeg

upload_2019-2-6_15-7-30.jpeg

upload_2019-2-6_15-7-51.jpeg

upload_2019-2-6_15-8-17.jpeg

upload_2019-2-6_15-8-38.jpeg

Fenrir vindt dit leuk.
  9. NiandraLades

NiandraLades Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik vind hem ook lastig, zijn erg mooie reports! Mijn favorieten zijn de Peru serie, het DMT trio en beide reports van Verwondering.

Edit, ik ga toch voor de 5 delen van Psychedelibee!

Laatst bewerkt: 6 feb 2019
  10. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Haha dat is precies hoe ik er ook over denk! Behalve dan dat ik jouw report daar ook tussen vind horen. Alsnog een lastige keuze dus...

Psychedelibee vindt dit leuk.
  11. Roze Olifant

Kunnen we niet allemaal winnen? :blush: Ik vind het ook heel moeilijk!

Terechte keuze trouwens, dat 5-delen report van Bee is echt baas.

Psychedelibee en Fenrir vinden dit leuk.
  12. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

upload_2019-2-6_15-38-5.png

Ik kon even niet achterblijven met de werving.
    Moeilijke keuze vond ik het ook, veel mooie reports.

13. Roze Olifant

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  14. Eik

Echt wel heel veel goede reports dit jaar! Beter dan ik me van vorige jaren kan herinneren in ieder geval. Ongeacht wie dit gaat winnen een mooi evenement en goede promotie voor ons forum! :sunglasses:

StimsalaBanne en verwondering vinden dit leuk.
  15. Roze Olifant

En bedankt hè. :wink: Zowat al mijn reports zijn de vorige jaren geschreven. Lol.

Grapje hoor.

Het maakt mij echt niet uit wie er wint dit jaar. Ik gun iedereen de winst. Alle reports zijn mooi. Maar het leek me wel leuk om de competitiegeest wat te prikkelen door er wat wilde propaganda tegenaan te gooien. Beetje strijd en lichte oorlog om de titel te kunnen veroveren kan geen kwaad. ^^ Spanning ende sensatie.

16. Casaan

Geen zorgen, gezien de score bij mijn report heeft mijn werving geen zin gehad.
    Volgend jaar maak jij een gruwelijk mooi report en dan google ik een mooie meme voor de werving. Geen garantie!

Deal?

StimsalaBanne en Roze Olifant vinden dit leuk.
  17. Roze Olifant

Niet zo bescheiden! Ik heb me heeeeeel goed vermaakt met je report, vooral met de orgastische bomen! :grin: De strijd is dit jaar oneerlijk; er zijn téveel goede reports.

18. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Bedankt voor de lieve woorden mensen! Het is spannend dit jaar en terecht, want wat zitten er een hoop toppers bij.

Ik kan alvast verklappen dat ik terwijl ik dit schrijf me weer in Zuid-Amerika begeef, jullie mogen raden waarvoor onder andere.

PsyTekZ, StimsalaBanne, Casaan en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Fenrir

20. Casaan

Echte koffie, vers van de plantage!

KropSla en Psychedelibee vinden dit leuk.
  21. Psychedelibee

Precies!

KropSla vindt dit leuk.
  22. StimsalaBanne

We hebben nog even tot 20 maart maar toch: even een reminder! :heartsuit:

Stemmen als je dit nog niet gedaan hebt! :warning::whiteheavycheckmark::uparrow:

Tevens zie ik dat ik januari geen beste trip report verkiezing heb gedaan (Dacht van wel maar kan topic nergens vinden. Zal in de Bermuda Driehoek liggen bij mijn aanstekers denk ik) en zal die samen met februari vanavond plaatsen.

MacLeod en De Dunne vinden dit leuk.
  23. Roze Olifant

De stemming is al drie dagen afgelopen toch?

We hebben een winnaar! Yay. Gefeliciteerd @verwondering!!! :cheerpompom::mrgreen::nevergonnagiveyouup: Verdiend gewonnen.

Maar ook nóg maar eens credits voor al die andere reporters die wat mij betreft óók terechte winnaars zouden zijn geweest!

verwondering en Fenne vinden dit leuk.
  24. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

^
    Ik vind dit een vreemde uitslag, omdat het een onverantwoorde manier van drugsconsumptie omvatte. Leuk geschreven, maar TS kwam tevens nogal megalomaan over.

Wie wint heeft altijd gelijk. Gefeliciteerd!

verwondering vindt dit leuk.
  25. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik vind het een mooi triprapport, laat goed zien wat er allemaal kan gebeuren als het een beetje uit de hand loopt.

verwondering, Fenne, Fenrir en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  26. Roze Olifant

@Avīci begrijpelijke comment. Ik snap je punt, heeft bij mij ook wel even door mijn hoofd gespeeld bij de stemming. Ik herinner me dat dit (het onverantwoord drugsgebruik) op een bepaald moment door enkele leden duidelijk werd aangekaart in de discussie onder dit report en verwondering heeft dit ook nooit ontkend.

De vraag is ook of het bij dit soort stemmingen überhaupt een rol zou moeten spelen of het drugsgebruik verantwoord was of niet. Als forum staan we natuurlijk voor een zo verantwoord mogelijk drugsgebruik dus in die zin is daarvoor wat te zeggen, maar iedereen is in principe welkom hier (van diehard junk tot roekeloze tripper tot bescheiden gebruiker). En kennelijk stemmen mensen nu eenmaal graag op de wat ‘extremere’ reports als het erop aan komt, dat bleek vorig jaar ook al duidelijk uit de uitslag. Laten we ervan uitgaan dat het niet opgevat zal worden als aanmoediging maar juist als waarschuwing voor hoe de zaken uit de hand kunnen lopen als je ondoordachte en daardoor onverstandige keuzes maakt. :)

De reports van verwondering zijn altijd beeldend en vermakelijk geschreven en tof om te lezen. Ik vind de winst terecht. ^^

Wél lig ik wakker van de Nederlandse verkiezingsuitslagen... maar dat is weer een andere discussie, lol.

KropSla, Eik, verwondering en 4 anderen vinden dit leuk.
  27. NiandraLades

Gefeliciteerd verwondering! Was een indrukwekkend report!

verwondering, Fenne en Roze Olifant vinden dit leuk.
  28. Psychedelibee

verwondering en Fenne vinden dit leuk.
  29. Fenne

Fenne Belezen gebruiker

Gefeliciteerd Verwondering! :smiley:

30. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Whoohoo! :cheerpompom: Tripreport Van Het Jaar! :cheerpompom: Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht, er waren zoveel mooie tripreports dit jaar! Dat dan uitgerekend mijn report deze mooie prijs in de wacht heeft gesleept is een hele eer.

Ik wil iedereen bedanken voor het stemmen, en natuurlijk @StimsalaBanne voor het organiseren van deze verkiezing. :thumbsup1:

Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om nog maar eens in te gaan op hetgeen @Avīci hier terecht aankaart. En ik ga daarin natuurlijk weer eens veel te lang van stof zijn.

Het is inderdaad niet bepaald een voorbeeldfunctie geweest voor verantwoord gebruik van psychedelica. Voor mezelf is het in ieder geval leerzaam geweest, en mogelijk zien ook anderen zich door mijn verhaal gewaarschuwd. Denk als (redelijk) ervaren tripper niet te makkelijk dat je je tijdens een trip niet gek laat maken. Ook al is een bepaalde dosering al 10 keer prima verlopen, de 11e keer kan dezelfde dosering ineens vele malen sterker uitvallen. Wat er nu precies voor gezorgd heeft dat het deze keer zoveel heftiger uitviel zal altijd een raadsel blijven.

Ik ben wel iemand die bewust op zoek is naar zijn eigen grenzen. Dat kun je misschien als eufemisme voor onverantwoord drugsgebruik zien. Daar zal ik dan niet tegenin gaan, ieder heeft daar zijn of haar eigen kijk op. Maar zulke ervaringen zie ik wel als enorm waardevol. Natuurlijk niet tegen elke prijs, en natuurlijk was deze ervaring in Antwerpen de grens van het wenselijke ruimschoots gepasseerd. Het is lang goed gegaan, tot ik een keer flink struikelde.

Toch heeft juist deze ervaring een enorme impact op mij gehad in positieve zin. Ten eerste een enorm gevoel van dankbaarheid dat ik vandaag de dag nog altijd ervaar om het feit dat ik dit heb mogen meemaken. Het is een gebeurtenis geweest die zo groots en zo bizar was dat ik het nooit heb kunnen dromen en er nooit van heb durven dromen.

Op dit moment zit ik in een enorme kutsituatie. Een heleboel zaken die ik had opgebouwd zie ik als een kaartenhuis in elkaar vallen. Psychisch zit ik enorm in de knoop. Ik herken mezelf niet meer, heb nergens meer energie voor, en ik ben de laatste weken ook echt bang geweest mezelf iets ernstigs aan te doen. Mijn werk ben ik kwijt, de opleiding waar ik pasgeleden mee ben begonnen kan ik opgeven, financiële problemen houden me dagelijks bezig, ik heb niet eens meer de energie om naar werk te zoeken en zou een baan op dit moment mentaal niet eens aankunnen. De ervaring in Antwerpen helpt me de problemen waar ik nu in zit enigszins te relativeren. Ik kan nog zoveel kwijtraken in mijn leven, deze ervaring neemt niemand mij af. Het heeft me in ieder geval geleerd meer waardering te hebben voor wat mij overkomt. Zeker in deze tijd is het makkelijk in een verongelijkte houding te vallen waarin ik mijn huidige situatie en de wereld om mij heen vervloek om de ellende waar ik nu inzit terwijl ik dat toch niet verdiend heb en ik altijd het beste met iedereen voorheb.

Het heeft me ook geholpen beter te zien wat waardevol is in mijn leven. Spullen verrijken mijn leven niet. In eerste instantie ben ik blij met iets nieuws, daarna staat het in de weg en levert het eerder ongemak op. Maar bovenal leidt het af van de waardevolle zaken in het leven. Teveel tijd verspilde ik met veel teveel werken en het trachten mijn eigenwaarde op te krikken door in mijn vrije tijd bezig te zijn met zoveel mogelijk dingen die achteraf toch eigenlijk helemaal niet zo belangrijk waren. Mijn eigenwaarde mat ik af aan hoe productief ik was en aan hoeveel uren per week ik 'nuttig' bezig was. Ik hield veel te weinig tijd over om met vrienden door te brengen, om nieuwe ervaringen op te doen, om dingen te doen die mij en de wereld echt iets opleveren. Teveel herinner ik me de afgelopen jaren tegen mensen te hebben gezegd: "Sorry, geen tijd, andere keer misschien". Terwijl ik in Antwerpen op de spoed lag herinner ik me ineens, als kreeg ik een helder moment, tegen de verpleegster te hebben gezegd: "Ah, vandaar dat ik nergens tijd voor heb!" Achteraf kan ik niet goed meer onder woorden brengen waardoor ik deze ingeving ineens zo helder binnenkreeg. Maar het is blijven hangen als iets abstracts, als een ervaring die opborrelt op de momenten waarop ik dat nodig heb.

Zo was deze trip doorspekt van abstracte metaforen die mij op specifieke momenten ineens weer te binnen kunnen schieten. Zo bijvoorbeeld ook het inzicht dat bezit maar bar weinig waarde vertegenwoordigt. Het moment in de trip waarop ik besefte dat mijn spullen waardeloos waren en ik zodoende mijn telefoon, portemonnee en schoenen van me af wierp - achteraf niet heel handig - is zo'n voorbeeld. Nadat ik mijn spullen had weggegooid ervaarde ik dat mijn lichaam volledig gehavend was. Mijn huid brokkelde af, mijn bloed vloeide, mijn botten braken als luciferhoutjes. Mijn spieren leverden geen kracht meer, en mijn lichaam was ook slechts een hulpmiddel dat op dat moment waardeloos was geworden. Ik gaf er toen ook niets meer om. Ik ervaarde het als een spirituele naaktheid en het werkte bevrijdend. Op het moment in mijn trip waarop ik mijn strijd bijna had voltooid, de puzzel bijna had opgelost, wist ik dat ik ook het allerlaatste restje van mijn lichaam moest opgeven om zo een volledige spirituele vrijheid te kunnen ervaren. Een heel klein spoortje twijfel weerhield me er toen van hier voor te kiezen. Ik heb toen gekozen voor leven boven dood, voor controle boven totaal controleverlies, voor vertrouwd boven onbekend. Inmiddels besef ik me dat ik de strijd niet opgaf toen ik op het ziekenhuisbed lag, maar al toen ik in de Waagnatie op een brancard lag.

Leven is vertrouwd, de dood is onbekend. Leven betekent het niet opgeven van een minimale vorm van controle. Op je lichaam moet je zuinig zijn, anders ga je dood. Maar andere zaken zijn een stuk minder essentieel. Hoeveel controle wil je hebben? Allemaal houden we ons bezig met zaken die er eigenlijk weinig toe doen - perfectionisme, zekerheid, werkethos, regelmaat, bezit, status - uit angst voor het onbekende, angst voor het verlies van controle, angst voor pijn, angst voor naaktheid. Niemand komt hier onder uit, allemaal maken we - naast goede - ook constant verkeerde keuzes. Controle opgeven is eng maar bevrijdend. Vrijheid en controle leveren een continue strijd met elkaar. In iedereen.

Ik gaf de strijd op een bepaald punt op, ja, ik wilde niet dood. Maar ik heb ervaren hoe het is om bijna alle controle op te geven. Bijna, nèt niet alle controle. En ik ervaarde hoe het is om bijna, nèt niet volledige spirituele vrijheid te voelen. Het werd me keihard ingewreven hoezeer deze twee grootheden een strijd met elkaar leveren, en dat om het één te bereiken, je een stukje van het ander moet opgeven.

Dat is denk ik de belangrijkste les die middels deze trip tot mij kwam. En dit is op dit moment - als ware deze trip profetisch - in de kwetsbare situatie waarin ik mij nu bevind onwaarschijnlijk waardevol. Problemen liggen hoog opgestapeld, maar ik voel dat ik er sterker uitkom. Spirituele groei gaat door, juist in moeilijke tijden.

Ben ik wel zo hard gestruikeld tijdens deze trip? De incidenten waarop ik niet zo trots ben zou ik graag terugdraaien, maar deze trip heeft me wel precies datgene geleerd wat ik nu hard nodig heb. Mijn respect voor psychedelica is hiermee gegroeid. Ik doseerde te hoog terwijl ik in mijn eentje naar een feest ging in een vreemde stad, ik was naïef en keek wel wat het mij bracht. Als een geduldig, vergevingsgezind en wijs leermeester heeft het mij veel meer geleerd dan ik van tevoren had kunnen bedenken.

Fenrir, PsyTekZ, KropSla en 12 anderen vinden dit leuk.
  31. NiandraLades

Wauw. Met deze extra toelichting vind ik het trip report nog mooier! Wat een mooie reflectie, je hebt goed voor jezelf voor ogen wat je belangrijk vindt en waar het om gaat. Ik hoop dat je situatie snel weer verbeterd, klinkt heftig, veel sterkte!

StimsalaBanne, Eik en verwondering vinden dit leuk.
  32. Psilocyloner

Psilocyloner Bewuste gebruiker

Damn, echt een prachtige post dit, misschien nog wel mooier dan het tripreport zelf! Als ik zie hoe je dit allemaal achteraf beschouwt en hoe je dit meeneemt om met je huidige situatie om te gaan, kan ik alleen maar de overtuiging hebben dat je er inderdaad sterker uit zal komen. Ik hoop echt voor je dat de dingen weer snel op z'n pootjes terecht gaan komen.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2019
  33. Fenne

Fenne Belezen gebruiker

Ik had getwijfeld om te reageren in de tripreport-topic van Verwondering. Ik las het pas in januari en het meeste was al gezegd vond ik. Maar aangezien het tripreport van het jaar geworden is en er weer vraagtekens geplaatst worden, wil ik ook mijn plasje erover heen doen :yum:

Overigens vind ik het alleen maar goed dat er over (verantwoord)drugsgebruik gediscussieerd wordt überhaupt. Zo houden we elkaar scherper en worden we hopelijk wat meer bewust.

De discussie bestaat uit zoveel factoren en lagen. Voor mij speelt het mee wie het schrijft en de mate van reflectie. Verwondering schreef het om zijn ervaring te delen, zowel de positieve en de negatieve. Het o.a. allround zijn maakt het voor mij een mooi tripreport. Daarnaast is Verwondering bewust van de dosis en heeft hij een weloverwogen beslissing gemaakt. Ik heb in ieder geval het idee gekregen van: oeh, dat moet ik ook proberen want ik wil een vergelijkbare ervaring meemaken als Verwondering. Is dat niet per lezer verschillend?
    Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen keuzes en hoe zij zich laten beïnvloeden door zaken.

Overigens kan je het ook zien dat het "meevalt". Het had zooooooooooooooooooooveel erger kunnen zijn :wink:

Knuffel aan Verwondering en veel sterkte in deze rotperiode.

34. Casaan

Welverdiend @verwondering
    Je laat de mooie en de lelijke kanten zien in hetzelfde rapport.
    Fantastisch beschreven.

verwondering en StimsalaBanne vinden dit leuk.
  35. Eik

Ten eerste gefeliciteerd @verwondering je had een heel mooi report geschreven. Maar om heel eerlijk te zijn ben ik, net als @NiandraLades en @Psilocyloner eigenlijk nog meer onder de indruk van je toelichting nu. Waar je tripreport een glimlach op mijn lippen toverde raakt deze uitleg me echt van binnen.

Ik hoop dat het snel weer wat beter met je zal gaan!
    Warme groet,
    Eik

verwondering en StimsalaBanne vinden dit leuk.
  36. Roze Olifant

Damn, wat een verhaal verwondering. Ik schrik ervan, en vind het - understatement - enorm klote voor je dat je je zo voelt. Sommige stukken ook erg herkenbaar voor me op het moment, bizar om te lezen, niemand verdient het om zich zo depressief te voelen. Jij bent hier op mij altijd overgekomen als een warm mens met een groot hart, iemand die voor anderen klaarstaat. Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die nu voor jou klaarstaan en die jou laten voelen dat jij 100% de moeite waard bent. Take care. <3

Fenrir, Eik, verwondering en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  37. StimsalaBanne

:megaphone::openmouth: Gefeliciteerd @verwondering :twohearts:Welverdiende winst!

Ben het zeker met de rest eens, dat je toelichting heel waardevol is.
    Ik gun je net als iedereen dat je je snel beter voelt, stukje bij beetje jezelf weer word en kunt genieten van het leven. :kissingheart:

Eik en verwondering vinden dit leuk.
  38. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Jullie reacties doen me heel veel goed, bedankt daarvoor.

Ik voel me op dit moment wel weer iets beter, al heb ik nog steeds heel weinig energie. Ik voel me niet meer de hele dag rot, maar heb wel elke dag mijn mindere momenten. Mijn leven is nog altijd een puinhoop, het gaat nog een lange weg worden om alles weer goed op de rit te krijgen. De moed om door te gaan haal ik ook uit reacties als bovenstaande. Ook heb ik gelukkig vrienden die nu altijd voor me klaarstaan wanneer dat maar nodig is.

Ook nogmaals bedankt @StimsalaBanne, erg leuk om nu officieel Tripreport v/h Jaar bij mijn report te zien staan! :)

Roze Olifant vindt dit leuk.
  39. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Gefeliciteerd!

40. Mezelf

Mezelf Wijs gebruiker

Ten eerste van harte gefeliciteerd @verwondering . Erg leuk report!
    Verder hoop ik dat het gauw beter gaat met je! Ik weet helaas hoe het is als het leven even 1 grote puinhoop is of lijkt!
    Ik moet/mag volgende week weer met werk beginnen en ben daar na redelijk lange tijd in de ziekte wet, behoorlijk zenuwachtig voor. Kan ik het al wel aan? Ben ik al sterk genoeg enz... Piekeren, zorgen en angst komen dan toch wel een beetje terug. Wij mensen maken elkaars leven hier soms veel te moeilijk. Het is voor velen nooit genoeg en voor de gene die met minder genoegen nemen worden daarin meegezogen. Presteren presteren daar gaat het om tegenwoordig. Moe word ik ervan! Dus ik weet hoe jij je kan voelen en dat gun ik niemand! Veel geluk met de weg terug omhoog!

Motto van mijn vader: Je moet vaak toch eerst vallen vóór je op kan staan.

verwondering en Albedo vinden dit leuk.
Laden...