beste wiet

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door chanelrebel, 25 mrt 2010.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. chanelrebel

chanelrebel Newbie

Hey ik vroeg me af wat jullie mensjes de beste wiet vinden, en waarom? :smile:
    - bepaalde effecten ervan
    - hoe lang blijft het actief
    etc..

2. DanielCHN

DanielCHN Newbie

DHL-GlobalDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHL

You are authorized to use DHL tracking systems solely to track shipments tendered by or for you to DHL. Any other use of DHL tracking systems and Air Transport enters new agreements with DHL� .Aircraft leasing subsidiary Cargo Aircraft Management also entered seven-year lease agreements with DHL on 13 Boeing 767s. Seven of the leases are expected ...DHL Returns to the Runway at LG Fashion Week in Toronto�
    Whether you are originally a DHL, Exel, Danzas or Euro Express customer, you can continue to track shipments in the same way that you always have done. Whether you are originally a DHL, Exel, Danzas or Euro Express customer, you can continue to track shipments in the same way that you always have done. Whether you are originally a DHL, Exel, Danzas or Euro Express customer, you can continue to track shipments in the same way that you always have done. Whether you are originally a DHL, Exel, Danzas or Euro Express customer, you can continue to track shipments in the same way that you always have done.
    http://www.dhl6.cn/ http://www.dhl6.cn/

3. cropp

cropp Badass junkie

beste wiet bestaat niet, het hangt er vanaf wat jij het lekkerst vind, ik haal meestal amnesia als ik mag kiezen, de duurste wiet is meestal het sterktste...

4. Arthur King

Arthur King Wijs gebruiker

Re: DHL-GlobalDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHL

Dit dus.

5. Cooper

Cooper Bewuste gebruiker

Re: DHL-GlobalDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHLDHL

^^ niets meer aan toe te voegen

Deel Deze Pagina