1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beter alternatief voor 2-FMA?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door dexedrine, 23 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. dexedrine

dexedrine Experimenterende gebruiker

Ik gebruik zo nu en dan een stimulant om mezelf beter te concentreren en m'n focus te behouden op één taak. Ik heb de afgelopen tijd 2-FMA daarvoor gebruikt. Ik merk daar helaas niet zoveel van als met dexamphetamine of ritalin. Ik word er wel rustiger van en een beetje geconcentreerder, maar als ik de dosis wat opvoer voel ik me meer ongemakkelijk dan 'blij', 'licht euforisch' of 'hyperfocussed' zoals je dat verwacht bij stimulanten.

Iemand suggesties voor RC stimuli die je echt een drive geven maar waar je je niet ongemakkelijk van gaat voelen?

ohja, met ongemakkelijk bedoel ik hoge hartslag, beetje afwezig gevoel en weinig zin om dingen te doen..

2. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Je zou 4F-MPH, 2-FA, 3-FPM, of isopropylphenidate kunnen proberen waarvan vooral de laatste twee bekend staan om hun milde fysieke bijwerkingen. Wees voorzichtig met 4F-MPH dat een steile dosis-effectcurve heeft. Bij de meeste middelen is het belangrijk om verschillende doseringen te nemen voor je wat bekender met het effect bent en doorhebt welke dosis het best bij je past.

dexedrine vindt dit leuk.
  3. dexedrine

dexedrine Experimenterende gebruiker

Op een ander forum over drugs, waarvan ik niet zeker weet of ik deze hier mag aanhalen, werd iets verteld over de EC-50 waarden van een paar stimuli waaronder 2-FMA. 2-FMA schijnt een relatief hoge affiniteit te hebben op de noradrenaline receptoren. Dat zou mijn gevoel van een hoge hartslag kunnen verklaren, toch?

EC-50 waardes
    Ik heb ergens wat EC-50 waardes kunnen vinden ter vergelijking (niet 100% zeker over de betrouwbaarheid van de EC-50 waarde van 2-FMA):

4-FA
    DA : 33.3, NE : 18.3, 5-HT : 218

3-FA
    DA : 24.2, NE : 16.1, 5-HT : 1937

Dextroamphetamine
    DA : 8.0, NE : 7.2, 5-HT : 1756

Methamphetamine
    DA : 4.67, NE : 6.47, 5-HT : 116

2-FMA
    DA : 20, NE : 16, 5-HT : 750
    Ik ben dus op zoek naar een stimulant met hoge werking op het dopamine systeem maar lage werking op adrenaline systeem.

@Lysergine bedankt voor de suggesties! Ik ga kijken naar deze stoffen.

Laden...