Betrapt in dixie

Hoi,

ik ging gisteren met een maat samen in een wc hokje 3mmc bijpakken, we maakten ondertussen grappen over wie welk lijntje zou nemen ( misschien iets te luidruchtig) , toen we klaar waren stonden er 2 securitys te wachten buiten en werden we weggestuurd van het terrein.

mijn vraag is of jullie ook al een keer zoiets hebben meegemaakt en gebeurt dit veel op festivallen?
Want ik schaam me dr wel een beetje voor en ik voel me nu net een soort van junkie….terwijl ik max 1x per maand drugs neem

HappyMind

Badass junkie
Schaam je niet hoor! Dixis zijn een bekende plek waar mensen betrapt worden op drugsgebruik. Ik heb wel eens toiletdeuren ingetrapt zien worden 😅 Voortaan zorgen dat je wat discreter gebruikt in een dixi. Of gewoon op het festivalterrein, ook al is dat soms ook niet even handig. Wel jammer dat je gelijk het festival moest verlaten!

Oh, en soms doen mensen zich voor als security op een festival maar blijken het gewoon oplichters te zijn die bv. uit zijn op geld of drugs. Ook handig om op te letten in zulke situaties haha

CeeCee

Bewuste gebruiker
Hoi,

ik ging gisteren met een maat samen in een wc hokje 3mmc bijpakken, we maakten ondertussen grappen over wie welk lijntje zou nemen ( misschien iets te luidruchtig) , toen we klaar waren stonden er 2 securitys te wachten buiten en werden we weggestuurd van het terrein.

mijn vraag is of jullie ook al een keer zoiets hebben meegemaakt en gebeurt dit veel op festivallen?
Want ik schaam me dr wel een beetje voor en ik voel me nu net een soort van junkie….terwijl ik max 1x per maand drugs neem

Bullit aanschaffen? 😊

JackAss69

Bewuste gebruiker
Hoi,

Je wil niet weten hoe weinig mensen nou écht naar de wc gaan om te plassen🤣

FerdFatoehaus

Badass junkie
Gewoon om de beurt gaan lost dit probleem op. En waarom zou je een junkie zijn als je wordt verwijderd van een festival? Ben zelf meerdere malen uit clubs verwijderd ivm snatsen op de plee en voel me geen junk.

Lemmy

Badass junkie
Niet meer doen! 3MMC staat er bekend om dat het een explosie kan veroorzaken wanneer het mixt met de chemicaliën uit een Dixie! Afgelopen zomer zag ik een nepgabber met deur en al uit een Dixie worden geblazen, nadat hij 3MMC had gemorsd. We hebben hem nog geholpen om zijn sleuteltje te zoeken.

Gabbers worden het beste altijd overal van weg of uit geblazen.

GloryTripper

Experimenterende gebruiker
Absoluut niet schamen! Je bent zeker niet de enige.
Ik ben afgelopen festival samen met een maat een dixie in gegaan om X bij te pakken, en onze dixie werd pardoes opengerukt!!!

Extreem nare ervaring. Volgende keer gewoon lekker in je eentje naar een dixie gaan!

EL Rochio

Experimenterende gebruiker
Ik heb meermaals coke gesnoven met mijn rug naar beveiligers/politie toe zonder dat ze het door hadden. Ten eerste verwachtten ze het niet dat iemand zo brutaal is omdat te doen. En de manier waarop ik het doe valt bijna niet op. Ik vouw mijn envelopje een beetje open, en met een kort stukje rietje pers ik een beetje sos erin (pas wel op want het lijkt al snel weinig, terwijl dat niet zo is. En zorg dat het niet te strak in het rietje zit). Dan hou ik met een een vingertop de onderkant dicht, terwijl de rest van het rietje in mijn handpalm verdwijnt. Vouw mijn pakje dicht, en stop het weg. Dan zet ik de onderkant van het rietje (waar de sos zit) tegen mijn andere hand, tussen duim en wijsvinger, dit kan je allemaal met je handen laag doen. En dan kan je heel snel beide handen naar boven doen, en terwijl je je neus ophaalt til je het rietje een beetje op en schiet het zo naar binnen. Handig om het eerst thuis ofzo uit te proberen, zodat je het gewoon wordt. Pas wel op want op deze manier komt ie wel harder binnen dus doe niet teveel in je rietje, en zorg dat het niet te strak in je rietje geperst zit want dan krijg je het er niet uit gesnoven en zal je een plekje moeten vinden waar je het, voorzichtig, terug in je envelopje kan blazen.

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb meermaals coke gesnoven met mijn rug naar beveiligers/politie toe zonder dat ze het door hadden. Ten eerste verwachtten ze het niet dat iemand zo brutaal is omdat te doen. En de manier waarop ik het doe valt bijna niet op. Ik vouw mijn envelopje een beetje open, en met een kort stukje rietje pers ik een beetje sos erin (pas wel op want het lijkt al snel weinig, terwijl dat niet zo is. En zorg dat het niet te strak in het rietje zit). Dan hou ik met een een vingertop de onderkant dicht, terwijl de rest van het rietje in mijn handpalm verdwijnt. Vouw mijn pakje dicht, en stop het weg. Dan zet ik de onderkant van het rietje (waar de sos zit) tegen mijn andere hand, tussen duim en wijsvinger, dit kan je allemaal met je handen laag doen. En dan kan je heel snel beide handen naar boven doen, en terwijl je je neus ophaalt til je het rietje een beetje op en schiet het zo naar binnen. Handig om het eerst thuis ofzo uit te proberen, zodat je het gewoon wordt. Pas wel op want op deze manier komt ie wel harder binnen dus doe niet teveel in je rietje, en zorg dat het niet te strak in je rietje geperst zit want dan krijg je het er niet uit gesnoven en zal je een plekje moeten vinden waar je het, voorzichtig, terug in je envelopje kan blazen.
Tips waar je wat aan hebt. Thanks

Bovenaan