Bewustworden van de realiteit

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

psychedelicoo

Belezen gebruiker
We zijn in crisis, Een sterk immuunsysteem is nu meer dan ooit van essentieel belang.
Iedereen word geconfronteerd met een zogenaamd coronavirus, waar we in ons dagelijks leven niet meer omheen kunnen.

Ik heb nu meerdere ervaring met psychedelica, en de ontdekkingen van mijn (on) bewustzijn en de realitiet zijn in volle gang.

Nu ik weet dat er draconische maatregelen getroffen worden voor een gemuteerd griepvirus, die ieder jaar heel veel mensenleven hun tol eist. (wat echt wetenschapijk onderbouwd is)

Weet ik zeker dat hier meer achter zit.
Al is dit misschien nog een voorbereiding op wat er komen gaat. Het zogenaamde NIEUWE NORMAAL

Zoals veel mensen nu weten is er ons een agenda voorgeschoteld, die de komende 10 jaar veel veranderingen teweeg zal brengen.
en zal nog het topje van de ijsberg zijn.
We zitten als mensen natuurlijk niet stil en we kunnen steeds verder in de toekomst kijken.

Maar Omdat je niet meer uit kan gaan van een bepaalde lijn, moet je toch een overweging gaan maken en je gezonde verstand gaan gebruiken.
Je moet althans je eigen leven leiden en je niet laten leiden.

Verdeel en heers is nu meer van belang dan ooit. Egoïstisch? Brutaal? Als je je eigen waarden volgt die tegen de lijn in gaan van HET NIEUWE NORMAAL? Dat denk ik niet.

een ieder moet voor zijn eigen waarden op kunnen komen, en een eigen mening kunnen hebben.

Nu we langzaam monddood worden gemaakt, en alles steeds meer als censuur word gezien, en je recht van spreken steeds verder word afgenomen.
zegt mij genoeg om verder en groter te denken.

Ik probeer het van alle kanten optimistisch te bekijken maar ik heb het gevoel dat ik me er steeds meer in verlies.
Waarom moeten we als mens alles zo kapotmaken in de wereld.
En waarom zijn mensen met veel geld zulke machthebbers.

Uiteindelijk kiest de natuur gelukkig altijd zijn balans.

Maar tegen welke prijs...

Stel
er komt een vaccinatieprogramma, je kiest er niet voor en word heel ziek van een gecontroleerde uitbraak.
Geen vaccin = geen rechten meer
Wel een vaccin= vul het zelf maar in.

Wat kun je doen?

Ik hoor Graag jullie meningen

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Ten eerste is corona geen gemuteerd griepvirus, eerder een nieuw soort verkoudheid met soms ernstige consequenties. Voor de rest, ja natuurlijk zijn er twee krachten aan het werk, een conservatieve en een progressieve, waarbij die eerste al heel lang destructief werd omdat het behouden van iets dat kwaad doet nu eenmaal destructief is. Wat je 'kunt doen' op persoonlijk vlak is voor de progressie kiezen, op de manier zoals dat jou voor ogen staat.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Coronavirus is de gezamelijke naam voor verschillende virussen die in dezelfde groep vallen.
Eigenlijk heet het COVID19 en is eenzelfde soort virus als SARS, MERS.
Zowel griep als een normale verkoudheid vallen niet onder dezelfde soort als COVID-19. Het is dus ook totaal iets anders als een griep of verkoudheid. Sommige klachten lijken op elkaar maar Corona virussen geven veel meer en ernstigere en ook vaak blijvende klachten, zoals mentale problemen, spieruitval, evenwichtsstoornissen, permanent reuk en smaak verlies, chronische vermoeidheid, hersenschade en nog veel meer.
Ik word er altijd een beetje pissed van als men het maar een griepje blijft noemen. Ik heb en maak Corona (COVID-19) van dichtbij mee en het is echt geen kattepis. Ook niet voor veel nog jongere en gezonde mensen.
Men moet zich eens inlezen voor men conclusies trekt.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Geen vaccin = geen rechten meer
Wel een vaccin= vul het zelf maar in.

Wat kun je doen?
Als massa's geen vaccin nemen, wat willen ze doen dan? Miljoenen hun rechten afnemen?

Zolang je maar goed beseft dat je je eigen baas bent en dat de overheid niet je overlord is die over je bepaald. Wat voor keuze je ook maakt, laat het je eigen keuze zijn...

Blauweaap

Wijs gebruiker
Coronavirus is de gezamelijke naam voor verschillende virussen die in dezelfde groep vallen.
Zowel griep als een normale verkoudheid vallen niet onder dezelfde soort als COVID-19. Het is dus ook totaal iets anders als een griep of verkoudheid. Sommige klachten lijken op elkaar maar Corona virussen geven veel meer en ernstigere en ook vaak blijvende klachten, zoals mentale problemen, spieruitval, evenwichtsstoornissen, permanent reuk en smaak verlies, chronische vermoeidheid, hersenschade en nog veel meer.
Ik word er altijd een beetje pissed van als men het maar een griepje blijft noemen. Ik heb en maak Corona (COVID-19) van dichtbij mee en het is echt geen kattepis. Ook niet voor veel nog jongere en gezonde mensen.
Ik noem Corona zeker gewoon een "griepje" ik weet niet hoe dichtbij jij het mee hebt gemaakt maar hier heeft moeders zeker 1 week aan de beademing gelegen. Zelf heb ik het ook mogen ervaren en voor mij was het niet meer dan extreem verkouden (kopijn holtes vol rode ogen etc) zelfde als een linke verkoudheid. Ik vind niet dat jou rechten afgenomen moeten worden omdat mijn moeder er zo heftig op gereageerd heeft. Zo is natuur noem ik het altijd zelf klinkt misschien hard maar zo is het ook gewoon. De sterke overleven de zwakke sterven als mijn moeder daar bij zat natuurlijk heel kut maar wilt niet zeggen dat jij voor haar niks meer met jou vrijheid mag doen. Vind de lockdown en alle sancties die ze invoeren echt zieke bullshit ben jij bang dat je de pijp uit gaat ? Dan blijf jij toch lekker binnen zitten simpeler als dit kan het toch gewoon niet worden. Die vaccin ga ik dan zeker ook niet pakken omdat ik er wel tegen kan dus voor mij zeker ook niet nodig.

psychedelicoo

Belezen gebruiker

Oké misschien iets te snel de conclusie tot de normale griep getrokken.
En nee ik heb het in mijn naaste omgeving ook nog niet mee gemaakt.
Maar ik moest dit van me afschrijven.
Ik vind het heel erg dat er mensen ziek worden van dit virus, en dat er klachten aan overblijven.
Maar Ik probeer me gezonde gestand te blijven gebruiken.
als ik naar onze minister van volksgezondheid luister, is onze enige redding een vaccin.
Wat worden we daar wijzer van.
Dus ga je zelf op onderzoek uit.
En nee ik ben geen onderzoeker of wetenschapper.. Ik ben een nuchter Hollandse jongen die graag een mooi toekomst voor zich ziet.

Ik lees al dingen als:
geen vaccin = niet meer met het openbaar vervoer mee
Geen vaccin = niet meer vliegen
Digitaal geld.
Mondkapjes die geen nut hebben wat ze zelf toch aankondigen.
En ga zo maar door.

Ik ben gewoon ontzettend sceptisch aan het worden.
Waarom een vaccin? en niet een schepje extra brocolie of een extra rondje door het park.
Zorgen dat je immuunsysteem beter word.

Het enige wat je heel de dag hoort is hoeveel besmettingen er weer bij zijn.
En is het in Nederland even rustig, gaan ze gewoon lekker verder in het buitenland.

Maar gelukkig hebben we allemaal onze eigen waarden en kunnen we allemaal onze mening delen.
Ik hoop dat het allemaal maar kwakzalverij is wat ik hier zeg.

De tijd zal het leren

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Als massa's geen vaccin nemen, wat willen ze doen dan? Miljoenen hun rechten afnemen?

Zolang je maar goed beseft dat je je eigen baas bent en dat de overheid niet je overlord is die over je bepaald. Wat voor keuze je ook maakt, laat het je eigen keuze zijn...

Nee dat klopt, maar ze kunnen wel een belonings systeem invoeren.
Kijk naar het puntensysteem in China?

Ik denk dat er veel is wat we nog niet weten, en wat we ook niet willen weten.
In een half jaar tijd ben ik zoveel te weten gekomen, en heeft het me allemaal zo aan het denken gezet.
Herhaling en ritme, als je iets maar vaak genoeg leest, ziet of hoor.
Ook al is het niet waar, ga je het toch geloven.
De waarheid zal vast ergens in het midden liggen

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Ik noem Corona zeker gewoon een "griepje" ik weet niet hoe dichtbij jij het mee hebt gemaakt maar hier heeft moeders zeker 1 week aan de beademing gelegen. Zelf heb ik het ook mogen ervaren en voor mij was het niet meer dan extreem verkouden (kopijn holtes vol rode ogen etc) zelfde als een linke verkoudheid. Ik vind niet dat jou rechten afgenomen moeten worden omdat mijn moeder er zo heftig op gereageerd heeft. Zo is natuur noem ik het altijd zelf klinkt misschien hard maar zo is het ook gewoon. De sterke overleven de zwakke sterven als mijn moeder daar bij zat natuurlijk heel kut maar wilt niet zeggen dat jij voor haar niks meer met jou vrijheid mag doen. Vind de lockdown en alle sancties die ze invoeren echt zieke bullshit ben jij bang dat je de pijp uit gaat ? Dan blijf jij toch lekker binnen zitten simpeler als dit kan het toch gewoon niet worden. Die vaccin ga ik dan zeker ook niet pakken omdat ik er wel tegen kan dus voor mij zeker ook niet nodig.

Ik zeg absoluut niet dat er niks aan de hand is.
En vind het heel erg dat er mensen zo ontzettend ziek worden.

Ookal zijn de klachten erger als de normale griep.
Het rivm heeft zelf naar buiten gebracht dat het IFR getal onder de 1% lag.
Terwijl de griep van dacht ik 2017 op 2018 boven de 1%was

Oké dat we in een lockdown moesten en een beetje rekening met elkaar moeten houden omdat ze niet wisten wat voor virus het was kan ik nog begrijpen.
Maar laten we eerlijk zijn, het is vreemd aan het worden.

Gympie

Badass junkie

wacht effe.. je hebt het, momenteel?

Blauweaap

Wijs gebruiker
Ik zeg absoluut niet dat er niks aan de hand is.
En vind het heel erg dat er mensen zo ontzettend ziek worden.

Ookal zijn de klachten erger als de normale griep.
Het rivm heeft zelf naar buiten gebracht dat het IFR getal onder de 1% lag.
Terwijl de griep van dacht ik 2017 op 2018 boven de 1%was

Oké dat we in een lockdown moesten en een beetje rekening met elkaar moeten houden omdat ze niet wisten wat voor virus het was kan ik nog begrijpen.
Maar laten we eerlijk zijn, het is vreemd aan het worden.
Ik had het tegen de dunne dat hij het achterlijk vind dat mensen zeggen dat het maar een griepje

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mensen, ik zei alleen maar dat ik er pissed om kan worden als men het een griepje blijft noemen en het zo gebagatelliseerd. Ik vind niemand achterlijk, heb ik nooit gezegd. Niks aanval of een persoonlijke beschuldiging. Ik heb niemand getagd.
Ik zelf heb lichte corona gehad en iemand die dichtbij staat er aan verloren, ook een collega die nog geen 45 was heeft 3 weken in coma gelegen op ic en heeft blijvende schade. Vader van beste din ook en zit die na maanden nog in revalidatiecentrum. Het was niet bedoeld om te uitten hoe erg ik het mee maak of een ander maar dat men moet stoppen het te vergelijken met een griepje want dat is het niet. Ook heb ik het niet over de regels die rivm verzint of iets. Meer niet, geen discussie nodig, boos zijn ook niet.

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Ik heb niemand uit de tent willen lokken, en ik wil al helemaal niet dat ik er mensen mee kwets.
Maar het is een feit dat er een ongekende tijd aan komt, die ik probeer in te zien...
En door ieder zijn of haar mening,
probeer ik dit meet een realistische blik te bekijken.

En omdat links en recht nu compleet op elkaar uitgespeeld word, zal de waarheid echt wel ergens in het midden liggen.

We zijn met ze alle toch een geheel, en moeten het met zijn alle doorstaan.

Als het aan mij ligt mag het topic gesloten worden.

Iffness

Experimenterende gebruiker
Ok, een vaccin, de mogelijke resultaten:
1) het is alleen een complot en je verandert hierdoor in een willoze, makkelijk bestuurbare, traceerbare burger.
2) je wordt er (tijdelijk) ziek van, je raakt niet beschermd tegen het virus en alleen de vaccin producerende bedrijven/overheden worden er beter van.
3) het heeft totaal geen effect, positief of negatief en alleen de vaccin producerende bedrijven/overheden worden er beter van.
4) je wordt er (tijdelijk) ziek van, maar je raakt wel beschermd tegen het virus.
5) je raakt uitsluitend beschermd tegen het virus.

In mijn opinie:
1 is onmogelijk en alleen maar paranoide.

2 en 3 zijn te paranoide. Ook de mainstream media (nos & zo) komen hierachter en publiceren dit.

4 en 5 lijken mij het meest logisch. Bij 4 wil ik wel graag weten hoe ziek ik er van zou kunnen worden, voor ik dit vaccin neem. Ook hier vertrouw ik de mainstream media.

Noem mij naief, noem ik jou paranoide :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het kwam tussen mij en mijn vader eens ter sprake dat je van o.a. slechte voeding en toegevoegde fluoride aan tandpasta en water volgzaam, onbewust, mak en onverschillig wordt. Mijn vader zei dat 'ie er niet echt gevaar in zag en dat het allemaal wel mee zou vallen.

Tja... :laughing:

Als voeding dit teweeg kan brengen, zie ik niet in hoe een vaccin dit niet mogelijk ook kan doen. Ik zeg niet dat dit zo zal zijn natuurlijk.

Iffness

Experimenterende gebruiker
Het kwam tussen mij en mijn vader eens ter sprake dat je van o.a. slechte voeding en toegevoegde fluoride aan tandpasta en water volgzaam, onbewust, mak en onverschillig wordt. Mijn vader zei dat 'ie er niet echt gevaar in zag en dat het allemaal wel mee zou vallen.

Tja... :laughing:

Als voeding dit teweeg kan brengen, zie ik niet in hoe een vaccin dit niet mogelijk ook kan doen. Ik zeg niet dat dit zo zal zijn natuurlijk.
Hmmm... ik geloof dit stuk wel:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik ook wel, alleen zie ik helemaal niets over de calcificatie van de pijnappelklier, wat al zou gebeuren met lagere hoeveelheden fluoride over tijd.

Wiki:

"Bij kinderen is de epifyse goed ontwikkeld, maar na de puberteit wordt hij kleiner, en bij oudere mensen is de klier vaak verkalkt en niet meer functioneel."

De pijnappelklier zou een grote rol spelen in de connectie met het hogere bewustzijn.

Persoonlijk ben ik heel erg blij dat het allang niet meer toegevoegd wordt aan het Nederlandse drinkwater. Daarnaast gebruik ik ook al een kleine 10 jaar geen fluoride bevattende tandpasta meer.

Gympie

Badass junkie
Ik ook wel, alleen zie ik helemaal niets over de calcificatie van de pijnappelklier, wat al zou gebeuren met lagere hoeveelheden fluoride over tijd.

Wiki:

"Bij kinderen is de epifyse goed ontwikkeld, maar na de puberteit wordt hij kleiner, en bij oudere mensen is de klier vaak verkalkt en niet meer function mee eel."

De pijnappelklier zou een grote rol spelen in de connectie met het hogere bewustzijn.

Persoonlijk ben ik heel erg blij dat het allang niet meer toegevoegd wordt aan het Nederlandse drinkwater. Daarnaast gebruik ik ook al een kleine 10 jaar geen fluoride bevattende tandpasta meer.

pijnappelklier met psychedelica trainen?

ik kreeg wel meer gaatjes toen ik met fluoride tandpasta stopte..
dus nu weer terug op de fluor.

xylitol..wat in kauwgom zit zou ook goed werken tegen cariës.. chomp chomp..

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
pijnappelklier met psychedelica trainen?
Dat durf ik niet te stellen, al denk ik wel dat we met behulp van meditatie de connectie met het hogere bewustzijn herstellen en dat psychedelica je (mogelijk) in een meer meditatieve staat brengt. Wat de precieze rol van de pijnappelklier in dit alles is, zou ik niet kunnen zeggen, al heb ik zelf zoiets van ik neem het zekere voor het onzekere.

ik kreeg wel meer gaatjes toen ik met fluoride tandpasta stopte..
dus nu weer terug op de fluor.

xylitol..wat in kauwgom zit zou ook goed werken tegen cariës.. chomp chomp..
Ik ging een paar jaar geleden sinds 10 jaar of zo weer eens naar de tandarts (had eerder namelijk nooit wat) en toen ook voor het eerst naar de mondhygiëniste). Toen ik aangaf dat ik geen fluoride in mijn mond wou vroeg ze waarom. Ik zei, dat gebruik ik al zo'n 8 jaar niet meer omdat ik er slechte dingen over lees. Ze zei, dat is in ieder geval niet te zien want het ziet er prima uit...

Het is dus niet per se voor iedereen nodig. Maar ik geloof wel dat het zeker ook nut kan hebben voor je tanden hoor.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik had een jaar geleden een discussie met mijn tandarts. Zij wilde mij een fluorbehandeling geven en ik heb geweigerd. Met 2 van die bitjes in met fluorpasta. Behalve dat ik zoveel fluor in ene keer slecht vindt is het ook totaal overbodig bij volwassenen heb ik gelezen. We waren het niet eens maar ik heb toch geweigerd.
Wel gebruik ik tandpasta met fluoride er in. Sensodyne gebruik ik.

psychedelicoo

Belezen gebruiker

Ik weet niet of ik hier een website weg mag zetten van een website die heel goedkoop ingevroren etenswaren verkiopt.. voor een spotgoedkope prijs.
Deze producten zitten aan de datum en hebben volgens de verkoper kleine foutjes, zodat ze niet de supermarkt in kunnen.

Staan deze niet strak van de e nummers? Ze staan er niet op, maar zat er heel toevallig wel aan te denken.

En een vaccin die na een half jaar al op de markt is... Waar normaal 5 jaar voor nodig is. Brr, ik ga toch maar weer eens volle bak sporten denk ik.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik weet niet of ik hier een website weg mag zetten van een website die heel goedkoop ingevroren etenswaren verkiopt.. voor een spotgoedkope prijs.
Deze producten zitten aan de datum en hebben volgens de verkoper kleine foutjes, zodat ze niet de supermarkt in kunnen.

Staan deze niet strak van de e nummers? Ze staan er niet op, maar zat er heel toevallig wel aan te denken.
Geen idee...

En een vaccin die na een half jaar al op de markt is... Waar normaal 5 jaar voor nodig is. Brr, ik ga toch maar weer eens volle bak sporten denk ik.
Ja, no way dat dat in mijn lichaam gaat. Ik ben fit en heb vertrouwen in mijn eigen afweersysteem. Maar ieder voor zich en geen oordeel hier.

psychedelicoo

Belezen gebruiker

Klinkt heel interessant, zou dit ook voordelen kunnen hebben voor je immuunsysteem?

Een goed werkende pijnappelklier kan het lichaam verjongen en het verouderingsproces vertragen door afgifte van antioxidanten volgens google.

Als er hele gekke GMO in die vaccins zitten gaan er straks heel veel mensen ziek worden.
Wat ze dan makkelijk kunnen wegschuiven als corona. En zo kan ik maar door blijven gaan... Laat me aub geen gelijk krijgen

Ik ga lekker sporten en goed voor mezelf zorgen deze tijd, op tijd even de rust opzoeken.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Ik weet niet of ik hier een website weg mag zetten van een website die heel goedkoop ingevroren etenswaren verkiopt..
Doe maar niet. We willen hier geen reclame voor websites of winkels...
Als mensen er interesse in hebben kun je ze altijd een linkje PM-en :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
De dag van de verbinding komt er aan.
Alleen daar zullen we nog even geduld voor moeten hebben.
Voor jezelf kun je alreeds daar zijn. Immers, tijd bestaat niet. En ben je er zelf al, dan help je het geheel die kant op. :blush:

(Heb nu dan wel 2 gram truffels op, maar sta hier nuchter ook helemaal achter :sweatsmile::blush:)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
En ik maar drugs zoeken om onbewust te worden van de realiteit.

Toen ik aangaf dat ik geen fluoride in mijn mond wou vroeg ze waarom. Ik zei, dat gebruik ik al zo'n 8 jaar niet meer omdat ik er slechte dingen over lees. Ze zei, dat is in ieder geval niet te zien want het ziet er prima uit...
Iedere tandarts raad naar mijn weten tandpasta met fluoride aan, ik ga er toch stiekem wel een beetje vanuit dat ze weten waar ze het over hebben.

Ik heb mij ook wel bezig gehouden met het onderwerp en ik ben er zeker van dat meer mensen dat zullen doen. Fluor is het meest negatief geladen molecuul in het periodiek tabel, vanuit dat perspectief begrijp ik dat mensen huiverig kunnen worden. Fluoride bind zich echter ook boven gemiddeld sterk aan kalk, dat het een versterkend effect heeft op tanden is zeker. Daarnaast speelt bijvoorbeeld ook chloor een centrale rol bij het teweeg brengen van actiepotentialen in de hersens en elders in het lichaam. Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat het lichaam in ieder geval tot bepaalde hoogte aardig in staat is om fluor in het lichaam te neutraliseren.

Als ik mij niet vergis wordt de gezondheid van het tandvlees als een van de sterkste indicatoren gezien voor de gezondheid van de tanden. Daarop afgaand zou je haast denken dat de algemene lichamelijke gezondheid invloed kan hebben op de conditie van het gebit. Een algemene fysieke en mentale gezondheid gaat ook geheid invloed hebben op het bewustzijn met betrekking tot voeding waar suiker en zuren vaak als de belangrijkste factoren worden gezien van hedendaags tandbederf.

Voor de meeste mensen is een algemene lichamelijke en mentale gezondheid niet vanzelfsprekend. Daarnaast wil psychedelica misbruik (het bestaat ja) en persoonlijk verloedering soms nog wel eens samen gaan voor sommige mensen. Je moet je eerst bewust worden van een gedachte of emotie voordat je er nuance aan kunt brengen maar psychedelica hebben natuurlijk ook wel een manisch randje.

Ik heb mijn gebit in de tijd dat ik studeerde (deels door overmacht) gigantisch laten verloederen waar ik eerder een aardig gaaf gebit had waar ik weinig onderhoud in stak. Tegenwoordig zie ik mijzelf echter toch wel genoodzaakt om met regelmaat mijn tanden te poetsen, te spoelen met fluorwater en te stoken met gefluorideerde houten stokers. Ik kan hierdoor natuurlijk echter ook niet ontkennen dat ik volgzaam, onbewust, mak en onverschillig ben. :tongueout:
Absoluut zekersteweten. Hoe meer je met je hogere zelf in contact bent, hoe beter je geestelijke én lichamelijke gezondheid. Maar dat is maar mijn zweefmening. :joycat: Love heals baby. :redheart:
Ik moest gisteren meteen aan jou denken toen ik gisteren het volgende stukje op Facebook tegen kwam. :redheart:

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Iedere tandarts raad naar mijn weten tandpasta met fluoride aan, ik ga er toch stiekem wel een beetje vanuit dat ze weten waar ze het over hebben.
O vast wel. Maar zij zijn gericht op tanden. :wink: Niet algemene gezondheid en al helemaal niet spirituele gezondheid.

In ieder geval, bij mij was er na al die jaren geen indicatie dat er iets mis is met fluoride vrije tandpasta. :) Misschien heeft de één zijn/haar tanden er ook meer behoefte aan(?) Ik heb het sowieso erg getroffen met mijn gebit. De gezondheid van mijn tanden dan, niet hoe recht ze staan. :sweatsmile:

Ik moest gisteren meteen aan jou denken toen ik gisteren het volgende stukje op Facebook tegen kwam. :redheart:
Je zet een hartje neer, maar is dat je intentie ook echt? Kan het niet helemaal opmaken door de aard van het bericht dat je daaronder neerzet.

Maar we zijn inderdaad gedreven door de dingen uit ons onderbewuste. Vandaar ook het belang van bewustwording. Ik wil nooit beweren dat ik 'er ben'. Maar constant lerende middels liefde. :redheart: Dan weer terugvallen door de schaduw, dan weer opklauteren en leren middels liefde, etc. Hopelijk steeds meer blijvend in licht/liefde.

• Love
Waarderingen: Syl

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Je zet een hartje neer, maar is dat je intentie ook echt? Kan het niet helemaal opmaken door de aard van het bericht dat je daaronder neerzet.
Mensen hebben ook vaak genoeg associaties naar mij, ik denk dat als je diep naar binnen kijkt je het antwoord wel kunt vinden.

Ik vond het stukje tekst op zichzelf wel aardig verwoord, ik plaag je graag, het stukje tekst van jou dat ik quote had ook een hartje er in.

Ik zag dat stukje tekst en ik dacht, wie heeft het grootste ego, de laagste ethieke waarden en wie kan ik hier het diepst mee kwetsen.

Soms wil ik gewoon niets liever dan het universum hyperbool trekken in het positieve.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan